Mon, 20 Jan 2020, 8:36 Post subject: Entrenar en la zona de Cervo (Lugo) el domingo 2 de febrero
Buenas.
Me coincide estar el domingo día 2 de febrero en Cervo (Lugo) por una competición de mi hijo, pero también me toca hacer ese día una salida larga para el Maratón (Sevilla), concretamente los 32 km a tres semanas.
No conozco nadita la zona.
Alguno me recomienda alguna ruta que sea bastante llana, preferiblemente por asfalto, para entrenar? y si alguien se anima a acompañarme, ya sería estupendo "El que no corre, vuela"
Mon, 20 Jan 2020, 8:58 Post subject: Re: Entrenar en la zona de Cervo (Lugo) el domingo 2 de febrero
o tramo máis chan que podes atopar alí está ao longo da costa (NON pola estrada xeral), entre San Cibrao (San Ciprián) e Burela. Son 10km con ondulación suave (menos ao pasar por unha ponte), arcén/beirarrúa ancho por seguridade.
San Cibrao, na costa, está no concello de Cervo, os dous lugares están moi preto e pódelos unir tamén correndo.
Pipe
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Posts
Ourense
Mon, 20 Jan 2020, 9:14 Post subject: Re: Entrenar en la zona de Cervo (Lugo) el domingo 2 de febrero
Eu estarei en San Cibrao.
Tomo nota, graciñas. "El que no corre, vuela"
Mon, 03 Feb 2020, 8:07 Post subject: Re: Entrenar en la zona de Cervo (Lugo) el domingo 2 de febrero
Bo día XoseM.
Grazas polos datos... onte fixen a tirada longa de 32 km nese percorrido e... a verdade... servíu pero as "ondulacións" chegáronlle de carallo. Súmalle o vento e as rachas que había, e creo que foi un gran adestramento.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum