Foros ›
Autor
Mensaxe
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2019, 13:49
Asunto: Urban Trail Night Eurocidade

Deixo info que atopei desta proba. Apertas!

championchipnorte.com/...inho---tui
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 17 Out 2019, 10:19
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Pues me acabo de apuntar. Esta carrera supone salir de mi zona de confort pero como parece divertida es una buena ocasión para hacerlo. Tendré que empezar a salir con el frontal para acostumbrarme
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Out 2019, 10:57
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Eu fixena o ano pasado e foi divertida!
xavibass

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/19
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Out 2019, 14:01
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Boas. É parecida a de Pontevedra?
Digo, sobre todo polo tema do calzado, para levar as de asfalto.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Out 2019, 19:58
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Si. É parecida. Eu corrín as dúas con zapas de asfalto
xavibass

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/19
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Out 2019, 13:17
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

gertiz escribió:
Si. É parecida. Eu corrín as dúas con zapas de asfalto
Gracias , perfecto. Voume anotar que pensei que acababa mañá pero é hoxe o último día.
Lagartoarnau

Novo foreiro
Novo foreiro
10/04/16
10 Carreiras
7 Mensaxes
DO MORRAZO
Respostar citando Envío Mér, 23 Out 2019, 14:36
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Hola compañeros!
Tenéis información del perfil de la carrera?
Y para los que habéis hecho las dos, Pontevedra y Eurocidade, podríais hacerme una comparación de las dos o simplemente decirme cual os pareció más fácil?
Gracias!
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Out 2019, 18:43
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Esta sae é fas uns kms pola fortaleza tendo no principio un par de subidas intensas. Os sendeiros polos que se fa son de terra compacta na maioría do tempo. Cruzas a ponte de ferro e logo vas por unha senda de madeira. Os últimos kms por Tui son por rúas e incluso polo medio dunha discoteca. Pero falo moi moi de memoria.
Comparar PO e esta pois non sei. As dúas teñen o seu pero tampouco sei decir cal é máis dura. Todo depende como as tomas. apertas!
xavibass

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/19
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Out 2019, 13:32
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

A de Pontevedra a moita xente se lle fixo dura polo tramo do Paxarón, eso ía escoitando eu, que algún a partir do 10 ía mal por eso.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Out 2019, 23:22
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Pois este ano ao final o percorrido foi diferente ao pasado. Se houbo bastantes kms igual pero outros eran novos. Eu divertinme é paseino ben.

A de PO a parte do estadio a min pareceume divertida, diferente...dura? Bueno...para gustos.
Apertas!
alavou

Maratoniano
Maratoniano
13/07/15
5 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2019, 8:40
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Carreira distinta e preciosa. Mui boa organización. Gustoume moito era a primeira vez pero creo que non será a última.
Enhoraboa.
Lagartoarnau

Novo foreiro
Novo foreiro
10/04/16
10 Carreiras
7 Mensaxes
DO MORRAZO
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2019, 14:20
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Precioso recorrido, buen hambiente, el tiempo perfecto y menos mal, porque dura es, el exterior de la Fortaleza se me hizo interminable y las cuestas de Tui no eran nada despreciables, sólo se me hizo corto el paso por el puente q bonito :-D!. Una carrera indispensable.
xavibass

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/19
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2019, 22:36
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Gustoume moito.

Fun sempre vendo a alguén por diante ou viñanpor detrás pero inda que tivese que ir só, estaba moi ben señalizado e había voluntarios cada pouco, cousa de agradecer nunha nocturna.

O tramo da fortaleza gustoume moito, sobre todo, o do exterior, como non tiña nin idea de hacia que parte estaba, esa sensación de estar un pouco perdido é un aliciente neste tipo de carreiras.

Por por unha pega, nas que teño feito con Qualite, o avituallamiento final pareceme escaso en comparación con outras carreiras.

Pero bueno, cenei moi ben o lado da meta, na de Manu ou algo así, con fame non me fun de Tui
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2019, 9:02
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Mi agradecimiento a la organización, he quedado muy satisfecho de esta experiencia. No las tenía todas conmigo yo, devoto asfaltero, sobre todo por haber pasado una mala semana, pero acabé encantado, en parte por que me la tomé con mucha calma y precaución disfrutando del entorno. El recorrido está muy bien aprovechado.

Disfruté de las "vistas" de la procesión de luces en los giros de los primeros kilómetros, de ver al otro lado de rio la iluminación de la catedral de Tui, del paso por arriba, por abajo y a través de las murallas de la fortaleza, del cresteo del foso, que hasta daba vértigo, de la diligencia de los voluntarios en cada cruce, del paso por el puente internacional con esa magnífica iluminación, de los voluntarios del avituallamiento, de la soledad durante un kilómetro entre la neblina, de los chavales que pedían palmear manos tras el paso por debajo de la nacional, de la belleza del casco antiguo de Tui por la noche, de pasar entre terrazas de gente empezando a cenar, de entrar por primera vez en mi vida en la disco Metropol, de las cuestas, del ambiente de la Corredoira, y de la sensación de gran evento. De todo eso disfruté. No le encuentro ningún pero.

No es mi tipo de carrera (no me gusta ir pendiente de los "obstáculos" del suelo) pero sin duda repetiré.
veges43

Novo foreiro
Novo foreiro
28/01/15
4 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2019, 18:45
Asunto: Re: Urban Trail Night Eurocidade

Gran carrera!! Solo he faltado a una edición y me parece que cada año la organización se va superando.
En cuanto al recorrido, cada año sorprenden con cambios que hacen que disfrutes la carrera como si fuese la primera vez, la señalización y los voluntarios siempre avisando de cruces y peligros, y al mismo tiempo dando ánimos a los corredores.
La organización muy completa: servicio de autobús, las duchas al lado de la meta.....
No se puede pedir más, bueno, si tal,que no coincida el mismo fin de semana que la pedestre que este año he doblado pero creo que el cuerpo ya no esta para estos excesos....





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos