Foros ›
Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Dom, 08 Xuñ 2008, 17:02
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Xa estou de volta tamén...
o 1º dicir que me sorprendeu gratamente a organización, moi ben sinalizado o percorrido e abundantes postos con auga. Ao final os pinchos, qué dicir, ensaladilla, bocata ("chori" e xamón), empanada, fruta, auga, CERVEZA, aquarius, queique, bueno........... e todo esto sen poñer un can... Moitos voluntarios... a verdade é que moi ben e moita xente.
Non sei de onde saen todos esos cuartos, pero incrible...
A crónica mañá, eu fun de andarín e co frío empecei a correr no km 9 e así seguín ata o 24 Moi feliz
O único malo, na miña opinión, é que a min ségueme sen gustar subir ou baixar cortalumes...
Estiven con bastantes foreiros aficionado, jotaeme, castiñeiras, anxinho, encantado de vos ver

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 08 Xuñ 2008, 18:22
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Prova de moi bo nivel:
1º.- Dispositivo masivo e moi pendente dos que alí estabamos, tanto para correr como para camiñar.
2º.- Moi boa idea a de que saisen os andaríns unha hora antes. E moi agradable ir avanzando e atopar xente diante en todo momento.
3º.- 2 partes ben definidas: emesmo por iso prova atractiva. A primeira de repeitos, máis técnica e rápida, e que discorría por paraxes fermosísimos, na que non facía moito frío, pero non chovía.
A segunda, onde a dureza das costas pronunciábase e comezou a chover de xeito intenso.
Para mín, nunha carreira de 14 quilómetros estas circunstancias metereolóxicas non son negativas. O único problema foi a falta de tracción das zapatillas entre os quilómetros 11 e 13.

En fín: prova chea de cariño, variedade, dureza moderada e moi bo nivel de participación. Voltaremos
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xuñ 2008, 19:55
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Segunda edición e mais do mesmo: boísimo trato, amabilidade e cariño cos corredores e andaríns...que se agradeceu mais si cabe polas pésimas condicións meteorolóxicas. En todo caso unha fantástica carreira de montaña que amosou todo o que debe ser un reto de tal magnitude: dureza, esforzo,competitividade, nivel...e bó ambente, deportividade, camaradería...
Para min foi acertado engadir o último tramo ó percorrido do ano anterior, paseino fatal pero deulle o matiz épico que non debe faltar neste tipo de provas.
Felicitacións e agradecemento para a organización e todos os que animaban cando pasabamos os corredores ( ós andaríns un 10 por educación e amabilidade).
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 08 Xuñ 2008, 20:14
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Este año cada vez que vamos a la montaña hace malo. Primero Montederramo y hoy..... De todas maneras el año que viene repetimos. LA organización fantastica :=D> . Como habeis comentado lo peor el tiempo que tardaron los autobuses pero creo que si el tiempo hubiera acompañado (como estaba previsto) algunos bajarían corriendo. Nosotros bajamos 16 en una furgoneta. la verdad que el conductor un bendito. POr cierto como quedó la clasificación? Tuve que irme a toda pastilla y ni me enteré.
cuatrero

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/08
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 5:32
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Es la primera vez que escribo en este foro y espero que no sea la ultima, en cuanto a la carrera tengo que decir que un poco dura posiblemente debido al mal tiempo que habia en el alto do Eirado, sobre todo para los caminantes que van en familia a disfrutar del dia y se encuentran con estas inclemencias climatologicas y con la dureza de la misma que a mi entender tenia mejor recorrido el año pasado sobre todo para la andaina, por lo demas felicitar a la organizacion por el empeño que han puesto en dejarnos a todos contentos, a ver si el año que viene tenemos suerte con el tiempo y podemos disfrutar de esta bonita carrera.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 7:17
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Pues para mí fue un entretenido debut en las carreras de montaña.Llegué bastante pronto, porque venía de Xunqueira de Ambía. En seguida me encuentro con Aficionado, Jotaeme y French Mondariz, y conozco a Pataruco. Nos tomamos un café rapidito, cortesía de French Mondariz y después nos cambiamos y preparamos para la salida. Tengo el placer de conocer a Castinheiras y Anxinho, y de saludar a Urko.
La carrera tiene, como ya se dijo, dos partes diferenciadas. La que va en torno a San Pedro de Rocas, hasta el km 8 más o menos, con lo que yo creo que debe ser muy técnica, con constantes subidas y bajadas. Para mí, muy entretenida, con escalones. Fue la parte que más disfrute.
Junto a Aficionado corrí unos 3-4 kms. Nos cruzamos La 2ª parte va por pistas muy rápidas, cortafuegos y alguna rampa muy pronunciada. A esas alturas, la lluvia se hace constante. Nos cruzamos a muchos andarines, que, pese a la mojadura (pocos llevan chubasquero y casi ninguno capa de lluvia, nos animan).
El final se me hizo un poco largo.Al pasar por el km 12 pensé que quedaba un km. Justo al empezar unos cortafuegos, la pendiente se hace muy empinada, el camino muy estrecho y casi todos vamos caminando. Ya llegado el 13, cuando veo que no se acaba, nos metemos por otro tramo que se hace verdaderamente infernal, tratando de buscar un camino poco embarrado, se me hunde un pie hasta el tobillo en el barro. Grrr! Finalmente, salimos de nuevo a la pista. Y a mí tb alguien me advierte de que sólo quedan 150 mts. Finalmente llego tranquilamente en 1'22. La llegada me recuerda a las etapas de montaña del Tour, donde se llega a una meta entre la niebla y los ciclistas pasan de pararse, y enfilan la bajada buscando refugio. Pues algo así. Llego al avituallamiento y me cambio y espero a la llegada de compañeros. Se me va un bus, y el siguiente tardará 30 minutos, donde aguantaremos el frío como podemos. Yo tb bajé en la furgoneta con capacidad para 9 personas y 16 ocupantes.

Finalmente ducha templada tirando a fría, y me lamento por no haber cogido ese autobús que se marchaba diciendo "Hay plaza para uno", pero bueno, tb valió ese rato de espera con los compañeros, y pequeños trozos de buenas vistas cuando despejó la niebla.

Organización fenomenal. Al final, degustación de manjares gratuita. Recorrido perfectamente señalizado y voluntarios atentos y amables. Sólo una pequeña pega, y es que el tiempo en el monte es así de traicionero, nunca sabes muy bien cómo va a venir. Y eso desde luego no es imputable a la organización. Enhorabuena.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 10:22
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Excelente, bonita, dura, moi dura, pero tamén moi recomendable. Paseino moi ben a pesar do vento, frío, chuvia e neboa.
Agradecerlle o Concello de Esgos o esforzo organizativo e tamén económico que fai apostando pola andaina e carreira, animalos a seguir e felicitar polo cariño con que fan o traballo os numerosos voluntarios.
Un saúdo para Linneo, Bareixa e creo que JM ou algo así.
Un luxo compartir a viaxe con Anxinho e Aficionado, moi ameno as 6 horas de viaxe entre ida e volta. Por certo, pola mañan frío e chuvia a 1.150 metros de altitude en Ourense e pola tarde, na praia da Corna en Palmeira, dando o baño, impresionate.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 16:53
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Trplete orensano!!!!

1- Oscar Piñeiro
2- Elpidio Pousa
3- Manuel Prieto

www.jeffxavi.blogspot.com
josedetui

Novo foreiro
Novo foreiro
1/01/70
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 18:19
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

ANTE TODO FELICIDADES A ORGANIZACION, CONCELLO, COLABORADORES ..... E TODO-LOS QUE FIXERON POSIBLE ESTA PROBA.
Como andarin teño que dicir que impresionante o percorrido (unha magoa o tempo), impresioante a comida e todo o demais... dende o ano pasado que dixen que ia asistir e o final non puden. Contade con algun grupiño de Tui para as proximas edicions.
Moitas gracias tamen a xente de Tui que mentin no embolado e que responderos como campeons (ainda que non lle gustou madrugar). Gracias Sita, Javi e Paula
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 19:00
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Aparecen na páxina do Concello de Esgos as clasificacións cos tempos dos corredores.
A min non me coincide en absoluto, nin o meu tempo (un minuto de diferencia), nin a vantaxa que lle tirei ao seguinte corredor.
Con todo, dicir que me da totalmente igual. Quedei moi satisfeito con esta prova. O máis importante estivo nas corredoiras, nas laxes, nos penedos, na chuvia, no vento e sobre todo en compartir estes espazos cuns "tolos" coma ún.
Apertas.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 19:31
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

JEFFXAVI escribió:
Trplete orensano!!!!

1- Oscar Piñeiro
2- Elpidio Pousa
3- Manuel Prieto

Oscar Piñeiro (Acad. Postal) é vigués, sorry !!!

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 19:33
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Bubela escribió:
Aparecen na páxina do Concello de Esgos as clasificacións cos tempos dos corredores.
A min non me coincide en absoluto, nin o meu tempo (un minuto de diferencia), nin a vantaxa que lle tirei ao seguinte corredor.
Con todo, dicir que me da totalmente igual. Quedei moi satisfeito con esta prova. O máis importante estivo nas corredoiras, nas laxes, nos penedos, na chuvia, no vento e sobre todo en compartir estes espazos cuns "tolos" coma ún.
Apertas.

Non sei se vos fixastedes, pero o posto 20 está duplicado na clasificación


www.jeffxavi.blogspot.com
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 20:02
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Boas a todos vexo que a pesares das penurias que nos fixo pasar a pequena treboada que caiu os comentarios son en xeral gratificantes para os que colaboramos na organización......gustariame comentar algunhas cousas sobre estes comentarios, sobre a treboada solo queda decir que cos partes meteoroloxicos era de todo impredecible , xa que de saber que faria ese tempo fariase un percorrido alternativo desde o km12 subindo pola pista que baixastedes en autobus , por certo o tempo de espera dos autobuses e inevitable xa que entre outras cousas ten que xuntarse xente para facer cada viaxe completo e non baixar solo con duas persoas........o tramo dos cortalumes asegurovos que non e tan duro como pareceu onte , cando o problema era poder correr sin patinar, ademais persoalmente penso que lle da a prova certo caracter de reto a plantexarse posto que para correr a ritmos altos todos sabemos a que provas de asfalto podemos ir , outro punto e o da comida.......desde logo estivo ben pero os que repetides do ano pasado seguro que vos defraudou un pouco , a explicación ben de que este ano colaborou con cartos o Inorde e esixiron que puxera a comida a empresa ca que traballan eles........ben pois esta empresa racionou a comida a todos de forma que non gustou nada na organización xa que despois sempre lles sobra e o que e pior foi que cando viron que na organización repartiase bevida eles esconderon as suas para aforrarse ese gasto que seguro cobraron.......e cando estaban recollendo viuse como cargaban na furgo lotes de coca-cola e aquarius......vergoña me deu ver facer tal cousa.
Con estes comentarios solo pretendo explicarvos as cousas que non sairon todo o ven que nos quixeramos e solo me falta pedirvos un recoñecemento para todos os voluntarios o día da carreira e sobre todo os grupo de amigos que se deron a palliza de limpar camiños , facer regos , incluso levantar unha pequena ponte e darlle unhas cantas voltas o percorrido para sinalizalo e medilo , decirvos que se mediu con GPS-13200mts , con roda de medición 13800mts, e con bicicleta 14090mts .
E desde logo eu en Galicia non estiven aínda en ningunha prova que me baixaran en autobus.......me tiveran unha carpa na cima por si fai mal tempo e con gardarroupa na carreira , recordos da proba etc...
Seguro me queda algo por comentar pero por hoxe creo solo me falta "xustificar" si alguén cree que fai falta o xuiz que tomaba os tempos na chegada xa que creo que foi quen pasou mais frio de todos e por iso saliu algun tempo mal.
Recordade sinalar no calendario a segunda fin de semana de xuño todos os que queirades voltar a Esgos , xa vos adianto que teremos novidades pois ideas e camiños non nos faltan e se fora o caso abrimolos...........
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 20:04
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Jeffxavi perdoa pero sempre pos mal os datos do meu colega correctos
son , Elpidio Gomez Sousa
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 20:10
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Afiador, noraboa polo gran traballo que fixéstedes!!!
Noraboa os voluntarios, o Concello, os veciños, etc....

A min quedarónseme os dentes largos por non poder participar.

Teño que decir, que venres un amigo foi a recoñecer o circuíto e contoume que estaba en perfectas condiciós, asi que o do tempo foi mala sorte, sen mais.

Eu estaba en Sober pra correr, e cando estaban caíndo chuzos pensei precisamente na mala sorte da xente de Esgos.

Anímobos a seguir traballando a prol deste proba!!!

POSTDATA:Non terás a clasificación de Budiño.Grazas

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos