Foros ›
Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4703 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 28 Abr 2018, 15:12
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

Pues nos vemos en Santiago

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Abr 2018, 7:05
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

Me ha gustado la carrera. Era mi primer 10K y lo he disfrutado.
El único detalle es que no salgo en los resultados. No tiene mayor importancia dado que el tiempo lo tengo controlado por mi reloj. Pero me fastidia porque es la segunda vez que me ocurre. La primera fue el año pasado en la carrera de las Letras del 17 Mayo, Pico Sacro - Gaiás. Creo que en aquella carrera el cronometraje era también de Emesports. No sé si es un caso aislado o es que tiene problemas con sus dispositivos de control.
Pese a este pequeño detalle, el próximo año espero poder repetir. Y sobre todo, mis felicitaciones al club organizador.

Saludos!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Abr 2018, 7:48
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

Nesta carreira só participara na 1ª edición, na que o seu percorrido non tiña nada que ver con éste.
Unha carreira máis que saio con gañas de disfrutar, sair suaviño e ir aumentado o ritmo, pero é o malo das carreiras multitudinarias, (rematamos 1263), que ainda que perdín caseque 20" na saida, a multitude lévache, sobre todo se ten perfil favorable ao principio.
Despois xa vai alternando con varias costiñas considerables, a de S. Francisco, Subida polo Pombal ata a Alameda e sobre todo dende a Virxen da Cerca ata S. Roque para entrar na zona vella onde teríamos outra máis. Quizás esta zona non me gustou tanto como noutras veces, debeu ser que me deixou fundido esa derradeira subida, pero para min houbo moito callejeo e zigzagueo co único fin de chegar aos mts. necesarios e tal como estaba o empedrado había que ter moito coidado, xa que houbo varias caidas.
Ainda que o derradeiro Km. coma sempre espectacular, coincide co da Pedrestre de Santiago e rematar na Praza do Obradoiro non ten prezo.

Felicitar a organización unha vez máis, xa que poñen todo da sua parte para que todo saia ben, cun gran despliegue de medios e persoal.

Graciñas aos integrantes do Clube Fontes do Sar e esperemos poder correr máis edicións.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 29 Abr 2018, 8:32
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

Solo teño palabras de agradecemento e felicitacions ós organizadores do evento. Música, luces, rapaces repartindo augas e animando, mais música en Vista alegre (os veciños deberon flipar), mais xente animando, fotografos, un tipo sobre un segway grabando (e houbera drons xa flipaba en colores), e veña xente animando, rock and roll, os gaiteiros non paran, turistas animando, espectacular chegada ó obradoiro, filloas e bocadiño, sorrisos dos voluntarios e voluntarias, música...ESPECTÁCULO A NIVEL DIOS! Grazas a todos vos!
94duke

Maratoniano
Maratoniano
26/11/11
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Abr 2018, 10:16
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

Joslem escribió:
Solo teño palabras de agradecemento e felicitacions ós organizadores do evento. Música, luces, rapaces repartindo augas e animando, mais música en Vista alegre (os veciños deberon flipar), mais xente animando, fotografos, un tipo sobre un segway grabando (e houbera drons xa flipaba en colores), e veña xente animando, rock and roll, os gaiteiros non paran, turistas animando, espectacular chegada ó obradoiro, filloas e bocadiño, sorrisos dos voluntarios e voluntarias, música...ESPECTÁCULO A NIVEL DIOS! Grazas a todos vos!

Totalmente de acuerdo con Joslem, el esfuerzo, ganas y dedicación que los organizadores y voluntarios han puesto en esta carrera es simplemente ESPETACULAR.
Fue la primera vez que fui, pero para el próximo año seguro que repito.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 29 Abr 2018, 11:46
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

Desde la organización dar las gracias por vuestra asistencia y por las ganas de pasarlo bien. Esperamos que os haya gustado y cualquier error intentaremos tenerlo en cuenta y solucionarlo en la siguiente edición, en la q esperamos contar con todos vosotros
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Dom, 29 Abr 2018, 15:32
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

Pouco máis que engadir ós comentarios. Carreira que se nota organizada con esforzo, dedicación e con ganas de conseguir un evento de altura. No meramente deportivo considero que esta non é unha carreira deseñada para ir rápido senon para desfrutar do percorrido. Sobre todo nun día coma ontes onde a choiva impideu poder darlle caña e recuperar nas baixadas o perdido nas subidas, pois o chan esbaradizo recomedaba tomar as curvas con bastante precaución. E para rematar, unha cousa que me extrañou foi que cando andaba de viños na miña época universitaria, as rúas da casco histórico non se me facían tan longas coma ontes na carreira. Ríndose
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
828 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 29 Abr 2018, 16:11
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

Coincido plenamente con los comentarios sobre lo espectacular del ambiente, recorrido y dedicación de todos los que tienen algo que ver con la organización y cuidado de la carrera y corredores. Es un verdadero placer el poder haberlo disfrutado otro año más.
Y para que la carrera sea aún mejor yo como punto importante a mejorar sería el poner contenedores para arrojar las botellas de agua después del avituallamiento intermedio. El dejar la Alameda de Santiago como si hubiese habido un botellón es algo que debe evitarse en lo posible (auque después se recojan los envases). Una carrera que presume de pertencer al circuitode carreras en ciudades Patrimonio de la Humanidad debería cuidar estos detalles.
Hasta el año que viene que ya se hace largo.
Saludos
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4703 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 29 Abr 2018, 17:09
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

Yo tampoco salgo en la clasificación,espero que entre la organización y la empresa cronometradora lo solucionen,por lo demás,es especial correr de noche por la zona vieja de Santiago,y coincidir con tantos amigos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Abr 2018, 17:19
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

Buena carrera y organización, pero a mi personalmente el horario me parece un pelin tarde. 9-9:30 sería mejor.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1927 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 29 Abr 2018, 18:27
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

En la línea de todos los años... Espectacular!!!

La lluvia no pudo desempañar una noche de fiesta. Correr de noche por las calles de Compostela, con la gente aplaudiendo a nuestro paso, es algo que en pocas carreras se puede vivir.

Llevo 4 de 4, y esperando ya por la quinta.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
ferreirós

Novo foreiro
Novo foreiro
27/08/12
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2018, 11:15
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

Boas.
Na web non tedes colgado os datos dos premiados e ao mellor houbo un erro, xa que coido que se premiou ao club/grupo máis numeroso ao Carrefour e ao clube/grupo con máis participantes femininas chegadas a meta ao mesmo grupo, cando no regulamento pon que os premios non son acumulables.
Unha aclaración, please.
JaimeRV

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/06/13
37 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2018, 17:31
Asunto: Re: SANTYAGO 10K 28 abril 2018

4ª edición e a miña 4ªparticipación. Coma sempre organización de 10. Este foi o ano que millor me atopei dende a primeira edición pero daquela o percorrido era outro.
Ambientazo .
Graciñas por organizar esta proba.
Ata o ano





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos