Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 01 Out 2007, 23:01
Asunto: I Maratón de Ourense

Este domingo celébrase en Ourense o primeiro Maratón desta cidade. Sendo unha prova singular, nunha data controvertida e na sua primeira edición, levantou críticas en algúns sectores deportivos e sociais da capital de miña provincia, e de parte dos atletas populares en xeral:
Pero....:
- Por disputarse onde se disputa: saida da fermosísima Praza Maior e chegada na Ponte Romana da capital da nosa provincia.
- Por facilitar a participación na modalidade de relevos, que sempre fai esta prova máis accesibel a persoas que noutro caso lle collen medo aos 42 quilómetros enteiros.
- Por ser a primeira edición e manter a nosa liña de flexibilidade e cariño con todas as provas que se disputan (sexan onde foren); máxime nos seus inicios.
- Por ser un bo xeito de pasar un domingo pola mañan e compartir un día de festa cos amigos e colegas do equipo;

... do Pato Blanco Celanova iremos 21 corredores;
Este ano deixaremos de ir á Media de Pontevedra que tan bo recordos nos trae..
(As veces - casi todas as veces - hai cousas moito máis importantes ca correr 21.095 metros exactos ou 42.195 clavados, ou facer marcas persoais, ou quedar dez postos arriba ou abaixo)
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Out 2007, 23:30
Asunto:

...Pues yo estoy algo jodido...Iba competir a la Media pa intentar bajar de 1h30m puesto que es llanita.Unos "colegas" de trote me propusieron hacer la de Ourense, que por otra parte es mi ciudad, por relevos....y acepté...!!!!....Pero, sorpresa,sorpresa....me dicen hoy que no estan preparados....tócate los kinder!!!....jejeje....asi que al final la correré y disfrutaré (que no competir) en solitario, sin preparaciçon especifica....Me conformo con acabar entre 3h30m y 3h20m....
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 0:11
Asunto: analisis del recorrido I

Bueno, para los que sois de fuera de Ourense os analizo brevemente el recorrido que se detalla en la web del organizador (www.maraton.ceo.es)

1-los primeros kilometros son de callejeo y en el km 3 se accede al circuito que transcurre por ambas márgenes del Rio Miño, y al cual daremos 2 vueltas y media si realizamos la maraton individualmente.

2- SUPERFICIE:el 75 % transcurre por tierra , pero tenemos un tramo de la temida "PISTA VERMELLA" (ver mapa del recorrido) , que hemos de pasar en 3 ocasiones y en el que por el cambio de superficie vamos a sufrir muchas molestias musculares.

3-ALTIMETRIA:al transcurrir por las riberas del rio podría parecer un circuíto del todo llano, pero en absoluto, para mi es bastante "rompepiernas".A penas encontramos 2 km seguidos del todo llanos, y existen continuas subiditas y bajadas de apenas 50 metros, con dos rampas durillas (antes de la Pasarela de Outariz, y despues de la presa de Velle)...En términos ciclistas diríamos que es un terreno "pestosillo" con muchos "muros" cortos pero que dejan las piernas rotas
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 0:16
Asunto: expectativas???

Pues nada, como nunca he corrido una maraton saldré a "conservar" corriendo a 4´45´´ y haber si encuentro un grupeto el que "refugiarme"...
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 2:31
Asunto: Re: I MARATON DE OURENSE

Bubela escribió:

Pero....:

Pero qué ?

Bubela escribió:

- Por disputarse onde se disputa: saida da fermosísima Praza Maior...

fermosísima Pregunta Vista desde dónde ? No me hagas reir. Acaso trabajas en el ayuntamiento y tienes comisión ?

Bubela escribió:

- Por facilitar a participación na modalidade de relevos, que sempre fai esta prova máis accesibel a persoas que noutro caso lle collen medo aos 42 quilómetros enteiros.

Arre carallo !!!! y por qué no corren los primeros 15 Km todos juntos ? Qué mierda es eso de una carrera de 42 Km por relevos ? Pero hombre, si el domingo 30/Septiembre/2007 un tipo de 164 cm y 53 Kg de peso hizo los 42...Km en 2 horas 4 minutos .. segundos en Berlin y le seguían más de 42000 maratonianos váis vosotros y hacéis una maratón por relevos..... Pues para eso haz la mitad a pie y cuando te canses en bicicleta o en coche...

Y cómo la váis a llamar ? La carrera de "fastidio a otras carreras" ? Un maratón de relevos ? Y por qué no cada 5 Km ? O mejor cada 100 metros ?

Si el que controla es Martín Fiz (si es que viene) que sólo piensa correr 5 Km Guiño


Bubela escribió:

- Por ser a primeira edición e manter a nosa liña de flexibilidade e cariño con todas as provas que se disputan (sexan onde foren); máxime nos seus inicios.


Pues si es la primera edición PREGUNTA y no vayáis de listos rompiendo el calendario gallego de carreras populares.

Bubela escribió:

- Por ser un bo xeito de pasar un domingo pola mañan e compartir un día de festa cos amigos e colegas do equipo;

Mejor en la XII Media Maratón Ciudad de Pontevedra


Bubela escribió:

... do Pato Blanco Celanova iremos 21 corredores;

Este ano deixaremos de ir á Media de Pontevedra que tan bo recordos nos trae..

(As veces - casi todas as veces - hai cousas moito máis importantes ca correr 21.095 metros exactos ou 42.195 clavados, ou facer marcas persoais, ou quedar dez postos arriba ou abaixo)

No me hagas reir. Hay que tener unos principios y fidelidad y no dejarse seducir como pardillos por un maratón de relevos que 2 días después váis a estar todos sollozando y cabizbajos pensando: "pero como pude caer tan bajo ? Cómo me pude haber empaquetado en un maratón por relevos ?"


En fin, lo que hay que oir y lo que hay que leer.


Saludos
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 3:27
Asunto:

Saudos a todos, eu tamén animo a todos a q acudades a esta 1 edición da proba, sei q moitos están en contra desta proba q se fixo con algo de presa e sin contar cas probas q xa estaban marcadas no calendario, esto será algo q correxir para vindeiras edicións. Nos os do equipo Pato Blanco penso q nos vemos na obliga de acudir a esta proba xa q se celebra na nosa provincia, e penso eu q con boicoteala non logramos nada, por eso non estou de acordo cos comentarios de "Northern " penso q non son maneiras de criticar unha carreira, metendote con Bubela pola sua maneira de publicitar e animar a carreira, coñecendo como coñezo a Bubela, faino con todo o cariño como o fixo con todolas carreiras nas q ten participado(q son unhas poucas,tanto a nivel nacional como internacional), e pa eso remito q leas todos os seus comentarios feitos niste foro.
Pero como por sorte vivimos nun país libre cada un q opine o q queira sin querer crear ningún tipo de polémica,quen queira ir a Pontevedra q vaia, quen queira ir a Ourense q vaia, e quen queira ir a misa das doce que vaia tamén.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 5:56
Asunto: GRUPOS

Nas estradas e corredoiras galegas atopámonos duas clases ben diferenciadas de corredores, a saber:

1º.- Os listos: que non sempre coinciden cos máis veloces e competitivos; e que participan exclusivamente en eventos deportivos de primeiro nivel autonómico, estatal e ata internacional: maratons contrastados, ironmans, ultrafondo, orientación, e no peor dos casos en carreiras coma a Behobia-Donosti, a Cursa dos Bombers ou os 10 quilómetros de Laredo.

2º.- As mantas (entre as que me atopo): que lle temos medo a correr un maratón enteiro, que non sabemos o que é unha organización de élite, que nos impresionamos coa equipación á ultima dos amigos de Oregón, que estamos orgullosos de participar en provas cun certo nivel de improvisación, sorpresa e ata erros na organización. Somos unhas bestas inxenuas ás que nos dan gato por lebre e tragamos, ou o que é o mesmo: mexan por riba de nós e dicimos que chove. Somos obxecto de mofa fin de semana sí e fin de semana tamén.

Agora ben, é un gran alivio para nós - para as mantas, insisto - saber que hai líderes, referentes e consultores varios, que de forma gratuita e altruista nos liberan desas cadeas da mediocridade, e conseguirán pouco a pouco afastarnos do noso camiño da perdición deportiva e humana.

Xa me estou empezando a sentir culpable por correr arredor do Río Miño o próximo domingo. A partir de agora, terei moi en conta as consideracións e consellos dos listos, aos que tanto admiro, aos que tanto envexo, e aos que tanto me quero parecer.
Hoxe é un día triste porque definitivamente, e sen posibilidade de redención, son un corredor miserable que non consegue sair da mediocridade.
Gracias por tanto a todos aqueles que pretenden elevar o meu nivel atlético, e o meu criterio á hora de escoller as provas nas que participo, e en consecuencia tanto me axudan a elevar o meu nivel atlético.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 6:08
Asunto: ACLARACIONS

Para que quede constancia:

Este foreiro eventual que suscribe:

1º.- Non ten ningún vinculo coa organización do Maratón do Miño que se celebra o domingo en Ourense.

2º.- Non é de Ourense Capital: si dunha aldea da provincia.

3º.- Non traballa no Concello de Ourense.

4º.- Do equipo de Bubela haberá, ademáis dos 21 corredores en Ourense, participación - igual ca nos últimos 5 anos - na Media Maratón Cidade de Pontevedra.

5º. Pensa que a Praza Maior de Ourense é fermosísima.

6º.- Respeta a todos aqueles que decidan quedar na casa, ir a Pontevedra, sair na Coruña, Ir a Ourense, adicar a mañá do domingo a pasear cos fillos, ou ao can.

Bos Dias.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 6:53
Asunto:

Como sempre; as formas o son todo.

A tremenda polémica xurdida ó redor desta nova proba popular na cidade das burgas non xustifica o emprego de tanta "artillería". Que este ano a Media de Pontevedra vexa minguada a súa participación non se vai deber a ningunha das dúas probas que tiveron a inoportunidade de colocarense no mesmo día. O tipo de atleta de estas dúas non debe ter moito que ver co de aquela. A media de Pontevedra tería mais nome a nivel peninsular se coidase mais o aspecto "sensación de seguirdade" para os corredores competitivos.

Non dubido de calificar de "desgracia" tanta coincidencia e mais si temos en conta que nun mes se vai celebrar en Ourense a San Martiño que é a auténtica festa do atleta popular. Dubido que a carreira se poda calificar como "adestramento" no plano individual polas referencias que teño do circuito tanto do firme como do perfil.

Facer deporte atravesando monumentos singulares artísticos ou naturais sempre é un aliciente aínda que os dous que menciona Bubela tamén se pasan na San Martiño.

Facer "patria" ou 'tirar polo dun' non é ningún crime horrendo, é algo natural ainda que haxa medios de in-comunicación e políticos adicados a criminalizar estas conductas cando lles peta.

Mais comisionista semella quen se cabrea de modo grandielocuente pola coincidencia de 3 probas onde considera que só debera haber unha... non quero mirar o que se escribiría no fio da carreira de A Coruña que ten ese marcado caracter comercial.

A mín, persoalmente, me cabe a sorte de poder comparti-lo día con un grupo de amigos lembrando vellas actividades deportivas así que nin xan nin perican...

A ver si hai sorte e, para o ano, algunha das maratons de Galicia se fai na primaveira (polo principio de San Xoan) que hai 5/6 medias maratons que facilitan a preparación.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Lucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/02/06
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 13:00
Asunto:

Hace ya bastante tiempo desde la útima vez que escribí en el foro, pero sobre este tema no me resisto a opinar.
Desde luego está claro que ha sido una faena lo de la fecha del maratón en Ourense, pero no sé hasta que punto es una cuestión de pasotismo de los organizadores o de que no es tan fácil como parece el encontrar la fecha adecuada.
Yo, aunque soy de Coruña, llevo más de 10 años en Ourense, y la mitad de estos corriendo; así que al margen de que no sea la fecha adecuada o la deseable, creo una pasada que se organice un maratón aquí, y además por un recorrido que es de sobra conocido para los que corremos (de hecho parece casi un homenaje al corredor popular ourensano).

A mi personalmente más que la fecha lo que menos me ha gustado es la falta de antelación con lo que lo han anunciado (desde que me he enterado, apenas un mes), que es muy poco para un maratón. Llevo un par de meses preparando para el día 21 de octubre el maratón de Oporto, así que imaginad la rabia que me da que de repente te enteres que en tu propia ciudad se disputa un maratón.
Desde luego que lo voy a correr (hasta el km. 25 +ó-) aunque como entrenamiento, pero también por apoyarlo y que haya sucesivas ediciones del mismo.

Si hay que pasar por una primera edición del maratón sin casi aviso previo y en fecha inconveniente , pues no queda otra, pero al menos que sirva para consolidarlo y que pueda ser un maratón de referencia en Galicia que aquí escasean (al menos hasta ahora ).

Un saludo
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 14:31
Asunto:

Buenas. A pesar de que la publicacion de dicho maraton ha sido con bastante retraso y que coincide con multitud de pruebas a nivel gallego y nacional, tengo pensado participar en dicho evento. Tengo la oportunidad de poder correr en casa. Por un circuito que los atletas federados y populares de Ourense conocemos bastante bien. Sabemos donde podemos forzar y donde no podemos.

Siempre habra pruebas que nos apetezca poder participar y que coincidan mas de una ocasion. Pues imaginaros los que realizamos otros deportes a mayores (triatletas, nadadores, ciclistas, etc.....) disponemos de un calendario bastante amplio en el cual siempre hay fechas coinciden. Es lo que hay y no queda otro remedio.

Participare, y no se hasta donde llegare, si lo acabare o no ya lo vere el dia de la prueba. La intencion es terminarlo. Pero disfrutando y estando en buena compañia. A seguir entrenando. Saludos

Saludos a tod@s.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 17:32
Asunto:

Animo no te falta así que mucha suerte Jecarqui eso si no te fies del ritmo de nadie en la maratón busca el tuyo propio y no arriesgues que el recorrido aunque se vende como llano a mi me recuerda el San Martiño, rápido pero duro.ah! se me olvidava, hay que cruzar el rio por encima de los puentes, que tu por debajo adelantas mucho.. Ríndose
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 18:30
Asunto:

Este Norterhnestá como una cabra, cuanto me río cuando le leo, debe de tener unos tres años a lo sumo, jeje, saludos
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 22:13
Asunto:

Amigo Afiador. Me va resultar dificil estar al lado del rio casi todo el tiempo y no poder tirarme a nadar. El reglamento no esta muy claro en ese punto. Ya que dice que todo correrdor que vaya andando sera descalificado pero no dice nada al respecto de tirarse a nadar. Pero en caso de duda me aguantare las ganas. Intentare meter las piernas a refresco al acabar.

El recorrido como dicen por aqui es un rompepiernas, en el cual hay que ir despacio y con buena letra. Gracias por el consejo sobre que ritmo llevar. A veces pienso que sere capaz de hacerlo y otras no, me imagino que es normal. Lo que mas me preocupa es la recuperacion del maraton, siempre y cuando no aparezca ninguna lesion, ya que dos semanas despues empezara la temporada de natacion en categoria master.

A seguir entrenando.

Saludos a tod@s.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2007, 22:24
Asunto:

Eu apúntome por relevos, a ver para o ano se vai enteiro.
Eu fíxen o outro día o recorrido enteiro e paréceme realmente duro, rompe as pernas e todo o demáis, non pensaba que fora tanto ata este día... terreo blando, duro, parriba, pabaixo, buf, tería q estar mellor para facelo enteiro correndo... Disimulando





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos