Foros ›
Author

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
324 Posts
Burela
Reply with quote Post Sat, 18 Feb 2017, 10:47
Post subject: Re: 2017 Tokyo Marathon

"Atleta deste nivel" ??? Que me perdín?
Noutros deportes o que non hai son foros tan especiais coma este! Nono

Alberto, no concello van estar contentos contigo, coa promoción que lles fixeches publicando as noticias no foro! hehehe Wink
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
475 Carreiras
4040 Posts
K-pax
Reply with quote Post Thu, 23 Feb 2017, 19:08

vamos simom,que ya no queda nada,mucho ánimo

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
352 Posts

Reply with quote Post Thu, 23 Feb 2017, 22:14

Xa que o vindeiro domingo teño un bo madrugón para chegar en tempo á Coruña para recoller o dorsal de C21, antes de saír da casa mirarei o resultado de Simón, que de seguro será un tempo "inspirador".

Sorte Simón!!!
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
324 Posts
Burela
Reply with quote Post Sat, 25 Feb 2017, 6:46

Xa apenas me quedan unhas horas, que ganas de correr!

Prometo comentarios sobre a experiencia aquí previa ao maratón e crónica del, pero non trouxen portátil comigo e co móbil sinceramente resulta lentísimo escribir.
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
658 Posts
Ponteareas
Reply with quote Post Sat, 25 Feb 2017, 9:32

Sorte Simón!!!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2220 Posts
Galiza
Reply with quote Post Sat, 25 Feb 2017, 9:43

ánimo e forza Simón Wink

sobre todo espero que disfrutes de esta experiencia.

Ahi atrás vin o documental do fulano ese que vai a carreiras polo mundo (no canal cuatro) e o episodio de Xapón (en Yokohama creo?) era inspirador. A cultura arredor de esta distancia exténdese máis aló da práctica deportiva. E ver tanta xente "maior" corréndoa deume unha grande alegría!!

-- Chámame "ghose"
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
444 Carreiras
5438 Posts
CdA, Tomiño
Reply with quote Post Sat, 25 Feb 2017, 11:35

Simom, la crónica con calma a la vuelta. Ahora a disfrutar. ¡Mucha suerte!

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
352 Posts

Reply with quote Post Mon, 27 Feb 2017, 15:43

Parece que no le fue nada mal a Simón por Tokyo:
p.marathon.tokyo/numbe.../8019.html

Esperamos su crónica.

Enhorabuena!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
475 Carreiras
4040 Posts
K-pax
Reply with quote Post Mon, 27 Feb 2017, 18:18

que barbaridad de crono !!!!!!!!!!!

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
324 Posts
Burela
Reply with quote Post Tue, 28 Feb 2017, 0:19

Parece mentira pero non me dera conta de que non necesito estar conectado no hotel para contar cousas, podo escribilas nun documento en tránsitos de viaxes e logo copiar e pegar cando me conecte, pero tampouco é que teña moito tempo, no transporte en metro prefiro ir atento coa cantidade de liñas e combinacións que existen é difícil non confundirse, ademàis de que poucas veces pode un ir sentado para escribir en condicións... Vou dividir por temas e poñer un en cada mensaxe.
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
324 Posts
Burela
Reply with quote Post Tue, 28 Feb 2017, 0:21

Case copio do face e acabo antes...

Moi agradecido por todas as felicitacións, coma sempre! A ver se me dou sentado tranquilo a escribir algún comentario ou crónica, pero é que nin paro, hai moito que ver, facer, comer e pouco tempo!
Aquí están os resultados completos do maratón: www.marathon.tokyo/en/...00389.html
Para os que lles importa moito a posición, quedei de 255, e para os que tamén Lles importa (non deixar o motivo) de 3o español creo
Pero sinceramente para min o importante era o tempo, mellorar NY, e non puido ser, a pesar de todo a emoción e disfrute non mo quita ninguén nin olvidarei. Agora a recuperar como máis me gusta... Comendo!
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
658 Posts
Ponteareas
Reply with quote Post Tue, 28 Feb 2017, 14:31

Noraboa Simom!!!

Saú2 desde Ponteareas

Rama
Albergg

Maratoniano
Maratoniano
3/08/11
36 Carreiras
191 Posts
Burela/Celeiro
Reply with quote Post Tue, 28 Feb 2017, 22:32

É unha marca moi boa. Noraboa!
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
324 Posts
Burela
Reply with quote Post Sun, 05 Mar 2017, 5:03

Billetes de avión

Aínda non comentara nada pero ao ser seleccionado pola categoría semielite puiden collelos con tempo e a bo prezo. Eu preferín aproveitar que se abriu unha nova ruta en outubro dun voo directo desde Madrid a Tokyo para non facer moitas escalas así que voei Coruña-Madrid-Tokyo. Tamén hai outras posibilidades incluso por menos prezo facendo máis escalas, por exemplo reservando por Japan Airlines saíndo dende Santiago... Iso xa é cousa de preferencias de cada un. E indo con tour operador pois xa che fan eles o "traballo" de buscar así que no problem...
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
324 Posts
Burela
Reply with quote Post Sun, 05 Mar 2017, 5:05

Expo

Avisaron na guía do corredor de que se esperaban colas tanto o xoves pola mañá como o sábado todo o día pero xa tiña planeado ir o xoves á mañá e así o fixen, porque ademáis chovía e ventaba así que nada mellor que ir pasar a mañá baixo teito! Está no tokyo big sight, o famoso edificio con forma de pirámide invertida, faise algo lonxe de todo é ademáis xa o metro ía a rebosar... Porque tamén coincidía unha exposición ou feira de alimentación xaponesa esa fin de semana... E cando cheguei e vin aquela cola enorme que non se movía xa me asisteu, pero resulta que aos xaponeses tamén lles gusta ir con tempo aos sitios e aínda non abrirán as portas (eran as 11:05 ou así, tampouco tanto retraso, hahaha) pero en canto abriron xa foi todo fluído. Primeiro ensínase a confirmation card e o pasaporte, despois xa vas directo a recoller os dorsais (si, digo ben en plural porque dan 2, un para peito e outro espalda.
O sitio é enorme, con varias plantas, con Asics cun lugar destacado, claro. O que máis me impresionou foron como estaban continuamente berrando chamándose para que foras aos seus stands como vendedores ambulantes. Como o fan en xaponés e non se entende pois nada, inclino a cabeza en sinal de agradecemento e sigo... Creo que non dan tantos obsequios como en NY e Chicago pero en espazo creo que é superior. E menos mal que cambiaron o percorrido é o final non é nesta zona, que está moi apartada e normal que non houbese público...
De todas formas a min xa me gañou a señora que me deu o dorsal, cando veu que era da categoría semielite sorprendeuse e dixo "ah, pero ti es especial" e deume a pulseira correspondente,

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum