Foros ›
"Penedos do Lobo" Maratón de Montaña de Galicia
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Ago 2007, 22:55
Asunto:

Amigo 4*4, por lo que veo has estado en la zona. Cómo está de hierbas, plantas, etc...? Este año ha llovido un montón y seguro qeu esta más frondoso que el año pasado. Y la bajada a Prada? Definitivamente voy a correr, aunque la mitad lo haga andando. De todos modos creo qeu llevaré los bastones para las dos subidas y la bajada a Prada.
Acabo de ver las fotos de la Galarleiz y ya estoy deseando verme en Manzaneda.
Por cierto pregunta de mi mujer:
Si llegas a ser bueno que? Debe ser por lo pesado que soy, Sorriso Razz
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Ago 2007, 10:55
Asunto:

Amigo gacela2 seguro que eres el mejor de tu portal (es lo que me pasa a mi).
Creo que acertarás si llevas bastones. De no ser un superfigura, solo la seguridad que te darán en la bajada a Paradela y el tiempo que vas a ganar ahí compensa las pequeñas molestias cuando corres en llano.
Que disfruteis de una buenan carrera.
¡Que envidia me dais !
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Ago 2007, 10:57
Asunto:

La bajada a Prada, quise decir Avergoñado
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Ago 2007, 11:12
Asunto:

gacela2 escribió:
Amigo 4*4, por lo que veo has estado en la zona. Cómo está de hierbas, plantas, etc...? Este año ha llovido un montón y seguro qeu esta más frondoso que el año pasado. Y la bajada a Prada? Definitivamente voy a correr, aunque la mitad lo haga andando. De todos modos creo qeu llevaré los bastones para las dos subidas y la bajada a Prada.
Acabo de ver las fotos de la Galarleiz y ya estoy deseando verme en Manzaneda.
Por cierto pregunta de mi mujer:
Si llegas a ser bueno que? Debe ser por lo pesado que soy, Sorriso Razz

SE ESPERA QUE EL PROXIMO SABADO 18 YA ESTÃ? TODO EL RECORRIDO ROZADO DONDE SEA NESARIO YA OS INFORMARÃ?
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 11 Ago 2007, 11:20
Asunto:

Xá falta menos de un mes para a celebración da proba, e ainda que xá levo tempo ca preparación da mesma, de repente parace que faltan cousas por adestrar. Ata o de agora todo foi correr, sesións de unha hora e pouco máis, creo que teño que facer algo de trekking, sesións de 3 ou catro horas, intercalando un pouco de carreira e algo máis de andar, para adaptarse os cambios de ritmo e formas de traballar a músculatura.
Vou aproveitar a andaina de 50 kms de Ribeira, que se vai celebrar unha semana antes; para facer un adestramento.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Ago 2007, 12:58
Asunto:

Buenas. Castinheiras siempre faltan cosas por entrenar. Tomatelo con calma. Y lo que salga tendra que salir. Mejor es preparar el estado mental a la vez que el fisico. Yo no haria la andaina una semana antes, ya que se puede salir un poco tocado y recuperar para el maraton de montaña, me parece demasiado. Cada uno sabe como recuperarse. Es una humilide opinion. Suerte y a entrenar.

Saludos a tod@s.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Sáb, 11 Ago 2007, 19:30
Asunto:

Hola boas 4x4, como parece ser que tes algo que ver coa organización, unha suxerencia.......podiades intentar que fose unha moto de trial con unha separación prudente diante da cabeza de carreira que fose controlando a sinalización, para evitar que aparte das vacas ou as cabras, non veña ningún "pastor" simpático cambiando sinais.......
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2007, 9:23
Asunto:

Afiador escribió:
Hola boas 4x4, como parece ser que tes algo que ver coa organización, unha suxerencia.......podiades intentar que fose unha moto de trial con unha separación prudente diante da cabeza de carreira que fose controlando a sinalización, para evitar que aparte das vacas ou as cabras, non veña ningún "pastor" simpático cambiando sinais.......

Xa se tomou boa conta do tema,e ha unha persoa co esa tarexa. O pasado ano debido a falla de persoal o que tiña que facer iso tuvo que adicarse a outra cousa.
Iste mercores 15 irán unhos cantos a facer a primeira media correndo
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2007, 16:27
Asunto:

Xa que o traballo non me vai permitir ir o día 9 a prova estaría ben dar un paseiño convosco o mércores, tendes hora de quedada.................
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2007, 8:02
Asunto:

Afiador escribió:
Xa que o traballo non me vai permitir ir o día 9 a prova estaría ben dar un paseiño convosco o mércores, tendes hora de quedada.................
Chama a Pascual xa sabes quen é,ou a Formoso o chollo
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2007, 8:02
Asunto:

Afiador escribió:
Xa que o traballo non me vai permitir ir o día 9 a prova estaría ben dar un paseiño convosco o mércores, tendes hora de quedada.................
Chama a Pascual xa sabes quen é,ou a Formoso o chollo
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2007, 17:55
Asunto:

Amigo jecarqui, non contestei antes, porque; como diría o amigo Fernando Alonso; tiña moito tráfico na pista.
Totalmente dacordo contigo en prepararse mentalmente, ademais de físicamente.
En canto a andaina de Ribeira, evidentemente os 50 kilometros poden pasa factura, pero non teño a intención de facela toda, soamente 25 kms e a un ritmo baixo, polo tanto creo que non é un esforzo muscular preocupante.
Grazas polos consellos.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 8:37
Asunto:

Amigo castinheiras, no pasa nada por tardar en responder. Sabemos que en estas fechas estivales andamos un poco mas liados. Me parece buena idea con lo que vas hacer en la andaina. Tambien te sirve para memorizar ritmos para penedos, ya que me imagino, que en algun momento tendremos que ir bastante despacio.

Por mi parte, a partir de la semana que viene, tengo pensado empezar hacer la puesta a punto para Manzaneda, con la intencion de llegar lo mas fresco posible. En estos momentos estoy algo agotado/cansado. Ahora levantare el pie del acelerador para llegar lo mejor posible al dia 9 de Septiembre. A continuar disfrutando de los entrenos y del verano.

Saludos a tod@s.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 9:26
Asunto:

Ánimos a todos con esos entrenos que os llevarán a sufrir en Manzaneda pero también a DISFRUTAR de todo.

Venga que el esfuerzo merece la pena.


Fema

Mi 500 mensaje Abraiado tenía que ser en la sección de Montaña y Orientación. Ríndose

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 21:49
Asunto:

¿Sabeis si en esta maratón será obligatorio portar el set de hidratación ( cinturón con cantimplora) y el chubasquero?, o es opcional...

¿Donde lo puedo conseguir si así lo fuera?

Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos