Foros ›
Autor
Mensaxe
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 15 Xuñ 2007, 8:48
Asunto:

Onte entreno en Aldea Nova, con Marola de anfitriona. A pesares de cómo estaba o día (un pouco de aquela maneira)saímos Gallego,Picapiedra,Barrachina,Xan de Ris (un placer verte por estes lares),Marola e máis eu. Recorrido moi bonito, non moi duro pero coas costas precisas para recordarche que estás correndo. Cháchara agradable. Despois cómo é sabido isotónicas...e o Mércores que ven, repetimos!!!. O consello de druidas decidiu que a anfitriona sexa...:CABUXA. Sí ,sí non poñas cara de que non vai contigo. Explícoche, a anfitriona ten que buscar un recorrido para o entreno (máis ou menos unha hora), un sitio dónde tomar isotónicas e por suposto:pagar. Eche o que ten non vir as reunións de druidas (aínda que seña as isotónicas), que deciden por tí.(Direiche, tal e como consta na acta,que a idea non partiu de min,cousa rara por outra parte, pero secundeina dende o primeiro momento con gran entusiasmo Ríndose Ríndose Ríndose )
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Ven, 15 Xuñ 2007, 9:10
Asunto: pista de terra

eu apuntome as isotonicas,o de correr chungooooo
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Ven, 15 Xuñ 2007, 10:58
Asunto:

Ja, ja, ja!!... Qué cabróns!! Inda por riba de quedarme atrapada en Pontevedra por un mar de papeis e non poder disfrutar nin da rodaxe nin das isotónicas... Confuso Confuso Confuso (por certo, Moncho, perdón por non collerche pero estaba en reunión)

Bueno, só espero que nas bases do CAR veraniego compostelán non cumpra organizar a rodaxe a carón da casa do anfitrión, porque no meu caso xa nos vexo dando voltas ó Obradoiro... (céntrica que es una) Molón

Agora en serio, non vos preocupedes, que por algo son unha picholeira de adopción de primeira categoría... de aquí ó mércores xa amañaréi unha ruta que mole... é máis, conxuraréi meigas, trasnos, xanes, cuellebres e o que faja falta para que volva o verán, e preste aínda máis...

Mantereivos informados...
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 15 Xuñ 2007, 12:26
Asunto:

Bueno un pouco cabróns sí que somos pero...de tódolos xeitos se necesitas axuda no circuito,pídelle a Arturo que che axude.
(Chamaba simplemente para comprobar que non estabas chegando. aínda que xa eran as oito, pero tratándose de ti Guiño )
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Ven, 15 Xuñ 2007, 14:12
Asunto:

Eu a correr non me apunto, sodes moi lentos pra min Ríndose , pero ás isotonicas non falto nin de broma, e si son pola patilla, que mais se pode pedir Guiño

Todos temos unha leiriña en Conxo
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Ven, 15 Xuñ 2007, 14:16
Asunto:

Grata visita y debut en el Car Compostelán. Circuito precioso, superficie mixta tierra-asfalto. Recorrido de 10 km (mi polar marcó 10.840, pero creo tengo q recalibrarlo), en una horita más o menos. Buenas sensaciones en el rodaje, se nota un montón el entrenar con gente a hacerlo solo. Sin molestias en el gemelo, creo q la recuperacion va por buen camino, pero voy a ser cauto.
Un placer encontrarme con Marola, Barrachina, Picapiedra, Gallego y Lentoperosejuro. El trio Los Panchos luciendo camiseta butanera del CCNOS, ni que nos pusiéramos de acuerdo. Y mucho público canino animando a nuestro paso.
En fin, luego "consello de Druídas" ,en Bertamiráns, deliberando, entre isotónica e isotónica, cual será la próxima cita. Creo que voy a repetir más veces, compensa el viaje.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 15 Xuñ 2007, 21:40
Asunto:

Añadir que la anfitriona quedó encantada, creo que os voy a invitar muchas veces (que diferencia a cuando corro sola, ¡si pasó el tiempo en un plis-plas!) :D, así que tendré que hacer un book de recorridos para no aburriros. Ríndose Guiño .

La verdad es que tuvimos mucha suerte, después de todo la tarde lloviendo con fuerza, en todo recorrido no nos cayó ni una sola gota, hasta tuvimos rayos de sol con ARCO IRIS INCLUIDO!!!! (lo traería Xan??)

Y nada, a esperar a que llegue el miércoles para probar el recorrido sorpresa que nos tendrá preparado Cabuxa (aunque unas vueltas por la zona monumental tampoco estarían mal, se me ocurren itinerarios interesantes, que dan para varias horas. :mrgreen:)

Y recordaros la idea de la salida cicloturista que también mola un montón si buscamos un recorrido bonito. Guiño Moi feliz
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2007, 12:13
Asunto:

vaya, vaya. Parece que la tradición de organizar CArś se mantiene viva a pesar de la caida de algunos de los más famosos y reputados. Me alegro, es buena cosa lo de correr en grupo. Saludos a todos y que disfrutéis mucho. Espero veros pronto.

el miedo mata a la mente
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2007, 12:52
Asunto:

...A ver, compatriotas picholeiros, qué pasa con vosotros??!! (disculpad el tonillo, hoy me levanté un pelín déspota por motivos laborales, y todavía no cambié el chip...)
¿Mañana, qué?

Os escribo para preguntaros qué hacemos con el recorrido. No estoy renunciando a mi papel de anfitriona, "democráticamente asignado" Guiño , pero insisto en que no tengo mucho tiempo para mirar
rutas... Tenía dos en mente, las dos muy veraniegas: una tirando hacia Tapia y la otra hacia Chaián (probablemente esta última dejando mi coche allí para evitar la cuesta matadora de vuelta...), con la idea de darnos después un bañito en el río, pero visto el tiempecito... ¿Qué os parece si hacemos la que me comentaba Gallego el otro día, saliendo da "Granxa do Xesto" y nos damos un paseíto por el Pedroso? No os preocupéis, que aunque el recorrido no sea original mío 100% las isotónicas sí que corren de mi cuenta...
Otra posibilidad que se me ocurre es explorar ese camino que vimos a nuestro regreso de Lugo, Lentoperosejuro, que probablemente es parte del Camino de Santiago (lo único que está un poco lejos, ya está en O Pino, pero por ahí también hay bares...) ¿Qué os parece, me voy a explorar esta tarde?
¿Sobre qué hora teníais pensado quedar?
Por cierto, a ver si le damos un nombre definitivo al CAR y abrimos otro post con un nombre más claro que "pista de tierra" (CARCOM, CARSAN, CARPI??)
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2007, 12:53
Asunto:

...A ver, compatriotas picholeiros, qué pasa con vosotros??!! (disculpad el tonillo, hoy me levanté un pelín déspota por motivos laborales, y todavía no cambié el chip...)
¿Mañana, qué?

Os escribo para preguntaros qué hacemos con el recorrido. No estoy renunciando a mi papel de anfitriona, "democráticamente asignado" Guiño , pero insisto en que no tengo mucho tiempo para mirar
rutas... Tenía dos en mente, las dos muy veraniegas: una tirando hacia Tapia y la otra hacia Chaián (probablemente esta última dejando mi coche allí para evitar la cuesta matadora de vuelta...), con la idea de darnos después un bañito en el río, pero visto el tiempecito... ¿Qué os parece si hacemos la que me comentaba Gallego el otro día, saliendo da "Granxa do Xesto" y nos damos un paseíto por el Pedroso? No os preocupéis, que aunque el recorrido no sea original mío 100% las isotónicas sí que corren de mi cuenta...
Otra posibilidad que se me ocurre es explorar ese camino que vimos a nuestro regreso de Lugo, Lentoperosejuro, que probablemente es parte del Camino de Santiago (lo único que está un poco lejos, ya está en O Pino, pero por ahí también hay bares...) ¿Qué os parece, me voy a explorar esta tarde?
¿Sobre qué hora teníais pensado quedar?
Por cierto, a ver si le damos un nombre definitivo al CAR y abrimos otro post con un nombre más claro que "pista de tierra" (CARCOM, CARSAN, CARPI??)
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2007, 12:55
Asunto:

¿Qué pasa?, xa estamos a martes e quedamos o mércores non?. Bueno Cabuxa, sen apuros, só era como recordatorio. Estaremos para axudarche no que faga falta. Guiño Guiño Guiño (Ã? máis, Gallego incluso debe ter un circuito programado, somos cabróns pero non tanto Ríndose Ríndose Ríndose ). Ou é que hai medo a choiva??? Avergoñado Avergoñado Avergoñado
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2007, 13:06
Asunto:

Me da la impresión de que estais tan 'coordinados' que habeis posteado al mismo tiempo y no habeis leido los post de cada uno ... Ríndose Ríndose

Por mi parte, me apunto a cualquiera de los recorrido Cabuxa, no creo que necesites salir esta tarde a 'buscar' más.
Si no es muy duro mejor, por que llevo el domingo la carrera, ayer 10Km y hoy intentaré otros 10km.

Lo que si es cierto es que este foro es mejor cerrarlo y abrir uno especial, CARIsotonicos o CARBI (Club Alto Rendemento Bebendo Isotonicas) ... Demo sorrindo

A ver si nos decidimos en lo de mañana.
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2007, 13:08
Asunto:

Churri, o te estás haciendo mayor o se cruzaron nuestros mensajes Demo sorrindo

Por cierto, espero que nadie se apalanque con mi super camiseta ganada en otro día en la Solidaria, que ya me enteré que me tocó a mí...
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2007, 13:34
Asunto:

Cabuxiña, as dúas cousas, estou maior e cruzaronse as mensaxes. Como dí Picapiedra, é coordinación,por non chamarlle outra cousa Avergoñado Avergoñado Avergoñado .Non é necesario que saias a explorar Abraiado Abraiado , por favor!!! A min váleme o de Gallego.¿Quedamos ás oito? Eu antes non podo, despois a hora que queirades.
Ã? certo hai que poñerlle nome a este grupo, podemos facer unha choiva de ideas mañán, a min de primeiras ocúrreseme: CARpe diem, jua,jua,jua. Bueno pensar e mañán poñemos en común e decidimos. (Parece que estamos a preparar unha convivencias relixioso-cristianas)
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2007, 14:39
Asunto:

Vale, pois se vos parece ben podemos facer dúas convocatorias: a primeira ás 20:00 na zona de aparcamento da "Granxa do xesto" para ajerridos/as corredores/as e a segunda ás 21:00 no garito sito no mesmo parque para lesionados /as (Ángel, Vicente, esto vai por vos Guiño ). Realizaráse un chamamento único e os opositores deberán levar consigo a programación...(creo que me acabo de liar)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos