Foros ›
Autor
Mensaxe
onde_iras

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/13
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2015, 10:53
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

Espero que a preparacion vaia ben !! eu estou a levala mellor do que pensaba , o calor podese combatir sen problemas en vigo jaja .
O problema é que non temos un media maraton 3 semanas antes, a modo test (como cando preparei a maraton de barcelona , foi a coruña21)
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
430 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2015, 17:29
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

onde_iras escribió:
Espero que a preparacion vaia ben !! eu estou a levala mellor do que pensaba , o calor podese combatir sen problemas en vigo jaja .
O problema é que non temos un media maraton 3 semanas antes, a modo test (como cando preparei a maraton de barcelona , foi a coruña21)
Creo que tienes el Medio Maratón de Petin a principios de septiembre (es Campeonato Gallego). Lo malo es que puede hacer mucho calor y es muy dura. Eso si, el recorrido es muy bonito.
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
430 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2015, 17:29
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

Suerte a todos con lo que queda de preparación. Es un gran maratón, tanto si se busca una buena marca como si se va a disfrutarlo (por ambiente, organización, recorrido)...
Pestortos

Maratoniano
Maratoniano
2/12/13
23 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Ago 2015, 18:04
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

Como o levades???, queda xa pouco máis de un mes!

Alguén foi xa a alguna vez o aeroporto de Oporto???, algunha idea de cal e a mellor opción para deixar o coche???
ElDom

Maratoniano
Maratoniano
18/11/12
12 Carreiras
131 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 20 Ago 2015, 18:14
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

Hola,

Pestortos escribió:
Como o levades???, queda xa pouco máis de un mes!

Alguén foi xa a alguna vez o aeroporto de Oporto???, algunha idea de cal e a mellor opción para deixar o coche???

Nuestra primera intención era ir en autobús desde Vigo, pero el horario del viaje de vuelta no tiene enlace con el autobús, así que iremos en coche y lo dejaremos en el aeropuerto. Al final saldrá más o menos el mismo coste.

Un saludo.
Pestortos

Maratoniano
Maratoniano
2/12/13
23 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Ago 2015, 14:36
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

E que dende Vigo podese coller o traxecto de ida volta o aeroporto de Sa Carneiro pola autoestrada A28 por uns 11 euros ida e volta.

Dende o sur da provincia de Ourense non hai esa posibilidade, teño que preguntarlle a un amigo que vive en Portugal a ver como podemos facer.

Cal e o precio diario de deixar o coche no parking do aeroporto?, hai algunha opción mellor?

Edit - vexo na web do aeroporto que se pode deixar o coche no parking dende 4 euros día dependendo a categoría do parking elexido.

Parking aeroporto
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3688 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Ago 2015, 17:40
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

Se vos vale de axuda, eu volei este verán dende o Aeroporto e deixei o coche neste aparcamento que está situado a pouco máis de 100 mts. do aeroporto. Por só 5€ día, leváronnos en furgoneta ata o aeroporto e cando regresamos, como chegabamos as 11:30 da noite, por 2€ a maiores me trouxeron o coche ata a porta de chegadas; así só metemos as maletas no coche e tira para casiña, que ainda tiñamos unha tirada.
Reservei 3 semanas antes de partir, e paguei con tarxeta cando lle deixei o coche na nave.
www.parking4you.pt/
Pestortos

Maratoniano
Maratoniano
2/12/13
23 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Ago 2015, 18:55
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

Kurty escribió:
Se vos vale de axuda, eu volei este verán dende o Aeroporto e deixei o coche neste aparcamento que está situado a pouco máis de 100 mts. do aeroporto. Por só 5€ día, leváronnos en furgoneta ata o aeroporto e cando regresamos, como chegabamos as 11:30 da noite, por 2€ a maiores me trouxeron o coche ata a porta de chegadas; así só metemos as maletas no coche e tira para casiña, que ainda tiñamos unha tirada.
Reservei 3 semanas antes de partir, e paguei con tarxeta cando lle deixei o coche na nave.
www.parking4you.pt/

Algo así era o que estaba buscando. Graciñas Kurty!. Unha pregunta: tes que deixar a chaves do coche ou podes levalas? (é o único que non me gusta destes cousas, deixar as chaves).
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3688 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Ago 2015, 19:00
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

Hai que deixar as chaves, sacánlle fotos ao coche, e apuntanche os Kms. que ten o coche.
onde_iras

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/13
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2015, 8:36
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

Otro tema , a la hora de tomar el gel , el agua que dan es en vasito de plastico o botella ? Jaja . imagino que en vasito , lo que es bastante incomodo jaja , un saludo
Pestortos

Maratoniano
Maratoniano
2/12/13
23 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2015, 15:21
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

onde_iras escribió:
Otro tema , a la hora de tomar el gel , el agua que dan es en vasito de plastico o botella ? Jaja . imagino que en vasito , lo que es bastante incomodo jaja , un saludo

Polo que me contaron, danche a auga en vasiño.

Alguén recibiu o mail da organización ca información da carrerira? (horarios, feira do corredor, avituallamentos, etc).

Powerbar patrocina a maratón, darán xeles de esa marca nos avituallamientos?, e a bebida isotónica de que marca será?
onde_iras

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/13
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2015, 9:31
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

Si , dan gel en el Km 27.5 , en la web de la maratón aparecen los sabores que van a repartir por si quieres probarlos antes. La bebida isotónica es también de la marca PowerBar.
Pestortos

Maratoniano
Maratoniano
2/12/13
23 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2015, 17:51
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

onde_iras escribió:
Si , dan gel en el Km 27.5 , en la web de la maratón aparecen los sabores que van a repartir por si quieres probarlos antes. La bebida isotónica es también de la marca PowerBar.

Graciñas meu, non me fixara (hay que desplegar o menú de Refreshment Points / Refreshments ):

Páxina da Maratón de Berlín

Ben porque son os xeles que uso eu.

O que nunca provei é a isotónica de PowerBar.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2015, 11:20
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

La información por parte de la organización la recibiremos en la segunda semana de septiembre, dicen ahora. Como haya alguna incidencia con las inscripciones (que fueron hechas a través del touroperador) vamos justos no, lo siguiente.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Set 2015, 21:52
Asunto: Re: Maratón de Berlín 2015

Yo también voy al Maratón de Berlin, la verdad que no lo he preparado nada y estoy en un momento de forma nefasto, así que mi única intención será disfrutar del ambiente y acabarlo. Aprovechando que cogemos vacaciones nos vamos el viernes 18 en furgoneta y espero llegar el jueves anterior al maratón. Dormiremos en alguno de los campings o áreas de autocaravanas (bastante alejadas del centro) pero vamos con bicis así que no creo que haya mucho problema.
Suerte a todos y por allí nos vemos!!

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos