Foros ›
XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2014, 12:10
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

DoctorSlump escribió:
corvo escribió:
Non sei porque o chegar a estes puntos venme sempre irremediablemente a cabeza Carlo Maria Cipolla Confuso Disimulando

Sin tan alto nivel, hay otro libro de Laura Norton que te viene al pelo.
El de Chipolla lo conozco y me parece Genial.
Espero Dr. que compartas conmigo el título del otro... no tengo el Placer.
En cuanto a la polémica, no tengo opinión. Llevo inscrito por 4 euros desde hace semanas y ahí se consumará mi venganza sobre ya sabe quien Demo
Como decían en "La Princesa Prometida": La venganza te quita demasiado tiempo...
xabiercf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/10/11
5 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 17:24
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Algunha idea para que che recollan o dorsal o sabado senon podo ir ata o domingo?
xabiercf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/10/11
5 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 17:27
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Algunha idea para que che recollan o dorsal o sabado senon podo ir ata o domingo?
smarcosn

Novo foreiro
Novo foreiro
17/06/12
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 18:54
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Inscrita!! Con ganas de que llegue el día...
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 22:21
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Se cada corredor lle custa 15 euros a organización pagar tres é un regaliño. Políticos corruptos organizan con cuantiosas pérdidas para conseguir votos. Merda de concello. E o arbitrucho defende unha rebaixa do 50% para os censados: canta xenerosidade!
GUSI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/06/14
15 Carreiras
100 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 21:41
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

ufff escribió:
Se cada corredor lle custa 15 euros a organización pagar tres é un regaliño. Políticos corruptos organizan con cuantiosas pérdidas para conseguir votos. Merda de concello. E o arbitrucho defende unha rebaixa do 50% para os censados: canta xenerosidade!
eu non vou o furbol nin o baloncesto nin o pavillón , o sea que eles me paguen a diferencia e para o ano organiza o J. e faino perfecto e jratis, anda ya, para unha cousa que se fai....
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 21:54
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

mosquera9599 escribió:
La respuesta es muy sencilla: es la mejor carrera de Galicia.


De Galiza e do mundo!

Esprintes Ourense
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 22:02
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

GUSI escribió:
ufff escribió:
Se cada corredor lle custa 15 euros a organización pagar tres é un regaliño. Políticos corruptos organizan con cuantiosas pérdidas para conseguir votos. Merda de concello. E o arbitrucho defende unha rebaixa do 50% para os censados: canta xenerosidade!
eu non vou o furbol nin o baloncesto nin o pavillón , o sea que eles me paguen a diferencia e para o ano organiza o J. e faino perfecto e jratis, anda ya, para unha cousa que se fai....

También son para pillar votos las cabalgatas de reyes, del carnaval, de los maios... y cuestan un huevo y la yema del otro.
El San Martiño es bueno para la ciudad, por muchas razones, y el alcalde, sea del partido que sea, no puede ignorar esa realidad.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Jorge13cr

Maratoniano
Maratoniano
26/11/12
40 Carreiras
222 Mensaxes
Cangas
Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 13:04
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Pereiro escribió:
mosquera9599 escribió:
La respuesta es muy sencilla: es la mejor carrera de Galicia.


De Galiza e do mundo!
incluso da Galaxia Bailar
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2014, 0:46
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Carreira de carreiras, deixádevos de parvadas e paso a contarvos a primerira vez que a fixen:

Corría o ano 2010, eu estaba a traballar por primeira vez na miña profesión- fisio-, naqueles tempos case non corría máis de 5 ou 6 km e forzando, ademais de facer pesas a cañón Indiferente

O día da carreira, a miña primeira, quentei como é debido e fixeime nos demais corredores, recordo ben como o ritmo deles me parecía de risa, así que animeime e metínme entre os primeiros da saída Muro Muro .
Tocou a saída e cando vexo como corre o personal case me da un parrús. Non me parou de pasar xente ata o km 5 Rezar . Eses primeiros 5000m foron a ostia, pensaba qué excusa inventar para botarme fóra.
O caso é que aguantei como un campión, botándolle o pique a un pai con carriño na zona da universidade e incluso adiantando na Habana a algúns cochineiros Parar . Cheguei de 1900 con 50,12 tempo oficial.

Recordo moito a frustación de verme tan superado, pero ímponse a boa sensación de rematar a carreira e poder gozar dunha realización que só os que corremos somos quen de coñecer. Tamén recordo a cantidade de stans na meta, o bo recibimiento da xente e o calor humano que estas probas emanan.

Esta é a miña historia da San Martiño, a primeira carreira e a única ata este ano, no que retomei esa fabulosa sensación. Aínda visto con orgullo aquela camisola laranxa. Satisfecho

P.D: Este ano intentarei meterme nos 47min
migolin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/09/11
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2014, 8:15
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Hola! Este año hay previa nocturna? Un saludo
EsprintesOurense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/10/11
0 Carreiras
92 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2014, 9:03
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

migolin escribió:
Hola! Este año hay previa nocturna? Un saludo
Bo día a todos.

O clube Esprintes Ourense, que convocaban ata o momento a Previa nocturna á San Martiño, explica o seguinte:

Este ano, para poder levar a cabo a Previa, pedíannos permisos, seguros de responsabilidade civil e de corredores, ademáis de cobertura policial "seria", pois xa sabedes quen estivo con nós outros anos, que esto crecía demasiado. O pasado ano alguén estimou aproximadamente 300 participantes nun grupo "non compacto" e con "ritmos dispares" que facían imposible repetir outro ano nestas condicións.

Debido a esto, os membros do clube, asistentes á Asamblea Anual do mesmo o 10 de outubro, acordaron por votación non convocar este evento debido a dous factores principais:
- a imposibilidade de conseguir os permisos necesarios
- o cuantía económica a desembolsar, que consideramos podemos reservar para facer outro evento, si é o caso.

Aquí non hai culpables políticos, senón o sentido común.
Quen sabe se, para o ano, nace a I carreira nocturna do San Martiño...

Vémonos o día 16.

Club de atletismo ESPRINTES OURENSE
www.esprintesourense.es
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2014, 9:07
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Hola. Sólo una pregunta: qué os parecería si hubiese globos este año para los populares? para tiempos netos de 45' - 50' - 55' - 60' ... Pensando

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
txabi

Novo foreiro
Novo foreiro
19/06/13
5 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2014, 9:52
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Hola

¿Alguna alternativa para recoger el dorsal el día de la carrera? se me pasó inscribirme antes del 31/10 y no sabía que el dái de la carrera no se podía recoger el dorsal.

Vivo en Pontevedra y no me voy a ir a Ourense el día antes.

Un saludo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2014, 11:10
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Pipe escribió:
Hola. Sólo una pregunta: qué os parecería si hubiese globos este año para los populares? para tiempos netos de 45' - 50' - 55' - 60' ... Pensando

Creo que é unha carreira demasiado masificada e curta como para poñer globos. O tapón que poderían formar a xente que vaia detrás dos globeros pode ser impresionante.
Opinión personal.

Pero, toda iniciativa que tente millorar unha carreira e boa.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos