Foros ›
Author

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Posts
Vilanova-Vigo
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 9:22
Post subject: Diario de Sanmikel

Hola, non tiña moita intención de crear un diario, e menos público, pero creo que unha forma fácil de conseguir e ver como melloras físicamente.
Eu non son un experto en running, son todo un novato Chupete os meus 36 anos.
Vivo en Vigo, e intento facer "running" por Vigo, aínda que son de Vilanova.
Levo facendo futbol sala 1 ou 2 veces a semán durante 8 anos.
Empecei nisto fai 2 meses de casualidade, despois de unha carreira de 1 milla para recaudar fondos. Como mal no quedei (iso creo), entre os 10 primerios de 80 ou así, me pegou o gusanillo de ver que tempo facía.
Fixen 3 carreiras fáciles de 6km(costa a baixo e chan), e os meus tempo estaban sobre 04'20'' (correndo cos tenis de futbol sala). Por o que decidín comprar unhas zapatillas.
Me fun de vacacións, e fixen algunha saída, pero todo cambiou un día de festa....(x non decir borracheira).
Estaba eu na festa do albariño, un xoves as 5 da maña (non vos digo como de bébedo), e vin durante 3 horas un cartel da MM de Maralba do grove cambados. Na miña cabeza foi tomando forma de que debería correr esa carreira, e así foi.
Empecei un pouco mais en serio entre 3 e 4 saída a semán. Mezclada con 2 días de futbol sala.

Como non tiña moita idea de como entrenarme fixen algo así:
Empecei fai 4 semans:
Mezclei saídas entre 8 e 12 km.
Subin 12 pisos (escaleiras claro) 5 veces estos días.
Fixen 2 veces series 8x400m (ritmo 4') con recuperacion de 200m
Fixen 3 veces series 6x1000m (ritmo 4') con recuperación de 2 minutos.
Fixen 1 vez serie de 8x1000m (ritmo 4')con recuperación de 2 minutos.
As miñas series non son moi boas, sei que teñen que rematar mais duras que cando empezo, pero non sempre o consigo.
Ademais todas as miña carreiras rematan con unha ascensión de 1.2 km, de uns 55 metros (non sei cal é o desnivel).

Despois de todo isto, fixen este domingo a miña primeira carreira Popular. Foi en na I Carreira Popular Romaría Vikinga de Catoira [10k].
Non ía ser a miña primeira proba (tiña pensado facer a primeira a de Meaño), pero o final me apuntei coa familia.

Tiña en mente facer un tempo inferior os 46m, pero coa intención de rematala, e pouco maís.
Cal foi a miña sorpresa que rematei en menos de 41m.
Estiven a mar de contento, foi unha pasada, me sentín supermotivado.
Iso sí, considero que fun forte, despois analizando as pulsacións recollidas por o meu garmin, creo que así foi. (Iste é outro tema que escribirei no meu diario desposis disto, pois estou un pouco preocupado por os datos das pulsacións.

Isto é a miña introdución, so son palabras o aire, que seguramente a ninguén lle interesarán (non creo nin que a mín), pero ahí van quedar.

Grazas a este foro, a quenes o fan realidade, e tamén os organizadores das carreiras. Todos eles cun esforzo especial e seguro que non remunerado.
O meus máis sentido ánimo e as miñas grazas.

Last edited by sanmikel on Tue, 25 Aug 2015, 12:05; edited 3 times in total
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Posts
Vilanova-Vigo
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 9:27
Post subject: Re: Diario de Sanmikel

Bueno despois de todo este rollo, espezo con que fixen esta semán.

L 8/9/14: 50 minutos de correr, con 6x1km(4'10'') Rec 2'
M 9//9/14: Futbol sala, 1hora e 10 minutos. Despois 5 series de costas de 300m (4'20'') , baixando recuperando
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Posts
Vilanova-Vigo
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 9:35

Dúas cosuas maís:
1.- É bo mezclar o futbol sala con running (e que me gusta xogar e levo xa moito tempo facendo cos amigos.
2.- Como falaba na miña primeira entrada deste diario, estaba preocupado co meu analise cardíaco da miña primeria carreira.
Deixo un enlace a páxina do meu garmin, para saber se me pasei todo o rato, ou e normal estos ritmos: I Carreira Catorira - Garmin .

Este último tema do tema cardíaco me preocupa.
Dende que teño pulsómetro (2 semáns), foi a vez que tiven as pulsacións mais altas 179. E según garmin estiven o 97% na miña frecuencia máxima.

Un saúdo e grazas.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Posts
Vilanova-Vigo
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 9:40

Se me olvidaba, vou por algúns datos físicos:
Varón, 36 anos, 165cm, 63kg (baixei 6 kg en 6 semáns). Sen probelmas físicos, nin enfermidades coñecidas.
Ah.... e pe pequeno.... 40E
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 10:33

Bienvenido a este espacio mas concreto donde espero que encuentres el resultado deseado y la motivación por seguir superandote.
Ahora te toca ir descubriendo paso a paso esta etapa bonita de aprendizaje de esta aficcion que te va atando cada vez mas y mas!!!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Posts
Vilanova-Vigo
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 10:35

Grazas tintin, a ver canto aguanto correndo.
Os ánimos se agradezen.
tintin escribió:
Bienvenido a este espacio mas concreto donde espero que encuentres el resultado deseado y la motivación por seguir superandote.
Ahora te toca ir descubriendo paso a paso esta etapa bonita de aprendizaje de esta aficcion que te va atando cada vez mas y mas!!!!

Aprendiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/13
8 Carreiras
680 Posts
VIGO
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 11:47

Bienvenido, compañero. Pues hiciste un gran estreno en la distancia en Catoira, ahí hay mucho potencial, mucho ánimo.

Hazlo, o no lo hagas. Pero no lo intentes.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4234 Posts

Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 11:47

Benvido San.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4066 Posts
Santiago
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 11:49

Benvido Sanmikel. Eu sempre digo que cando un empeza o obxectivo principal ten que ser non lesionarse nin desanimarse, e que hai que ir pouco a pouco que este deporte é para xente paciente.

Mesmo no teu caso, que tes unha traxectoria xa noutros deportes, mellor quedarse curto que pasarse. Eu de feito agardaría ó vindeiro ano para facer esa MM, pero igual me paso de prudente.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Posts
Vilanova-Vigo
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 11:52

Grazas señor "aprendiz" e señor "freakyrunning", un placer estar neste foro.
Espero co tempo ir coñecendo a algún foreiro.

Aprendiz escribió:
Bienvenido, compañero. Pues hiciste un gran estreno en la distancia en Catoira, ahí hay mucho potencial, mucho ánimo.

freakyrunning escribió:
Benvido San.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Posts
Vilanova-Vigo
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 11:57

Grazas "gefreiter", iso pensaba eu o principio, pero teño moitas gañas de facela.
Máis ben de desfrutala, non de correla, e decir sen mirar tempos, so correndo.
E que a primeira edición e na miña terra tira moito, enténdeme.
Xa fixen tiradas de 15-16 km, e estas 3 semans que me quedan tiña pensado meter 4 tiradas entre 17 e 20 km.

A terra tira moito.

gefreiter escribió:
Benvido Sanmikel. Eu sempre digo que cando un empeza o obxectivo principal ten que ser non lesionarse nin desanimarse, e que hai que ir pouco a pouco que este deporte é para xente paciente.

Mesmo no teu caso, que tes unha traxectoria xa noutros deportes, mellor quedarse curto que pasarse. Eu de feito agardaría ó vindeiro ano para facer esa MM, pero igual me paso de prudente.

Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2606 Posts
Sparkland
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 16:23

Bienvenido al foro Sanmikel.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Posts
Vilanova-Vigo
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 17:16

Grazas "Papa-Léguas", intenarei por o que sei... e axudar.
Papa-Léguas escribió:
Bienvenido al foro Sanmikel.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Posts
Vilanova-Vigo
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 17:24

Bueno o meu primer entreno, posto o memos día:
As 16:30,
18 Km en Total, en plan trote e relax, por a carretera de nigán por a costa, por onde vai parte de Vig-Bay. Unha das 4 tiradas longas que quero facer antes da mm do Grove-Cambados.
Os 10 primeiros a 4'50''
Os 3 seguintes a 4'30
E os 5 últimos a 5' (rematando o 1.2k en costa arriba total)
O final me costou os últimos 2 km, incluso tiven no planta dos pes unha sensación de formigueo (nunca a había tido)

Fíxena sen comer (medo a que co bochorno chovese e fixese moito calor), e sen nada no estómago dende a mañan excepto 2 cafes con leite.
Xa o fixera un par de veces máis así, e ben, a sensación non foi mala.

Tal como me dicía "gefreiter", aínda non me vexo preparado para un MM, pero xa dixen, que é a primeria da miña zona, e iso tira.

pd: estou loco seino.. o pagarei por algún lado
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3209 Posts
Vigo
Reply with quote Post Wed, 10 Sep 2014, 17:30

Benvido Sanmikel... Por certo , eu tamén estuven na carreira de Catoira (terra dos meus pais), pero noutra zona mais distante do pelotón.

Moito ánimo. Se che serve de algo, eu fixen a miña primeira MM ós 8 meses escasos de comezar a correr, pero co único obxectivo de rematala sen lesionarme, sen forzar moito os entrenamentos... Se vas a por marca, se cadra é mellor que esperes como che di Gefreiter.

Asegúroche que o de facer o diario é moi útil para motivarse e levar un ritmo de saídas.

Xa que te animaches, espero que sigas enganchado a este vicio e lle saques tanto partido coma todos nos.

Last edited by Meigalicix on Wed, 10 Sep 2014, 19:38; edited 1 time in total

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum