Foros ›
Autor
Mensaxe
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2007, 13:54
Asunto:

Enhorabuena a todos lo que habeis estado ahi.

un saludiño.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2007, 23:11
Asunto:

Estiven vendo as fotos, e están moi ben feitas, dicir que a Vicman, non o recoñecía co cambio de look.
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2007, 0:19
Asunto:

Cun pouco de retraso ahi vai a miña cronica:
Chegada a Betanzos con tempo para dar unha voltiña polo centro. Saudo a Killoke (un pracer volver a falar contigo). Encontrome cun compañeiro de fatigas co que fago sanos piques e poñome a quentar con el. Tiña boas sensacións e hoxe queria ir a dar todo o que as pernas me deixaran. Poñome o mais adiante posible na salida (para sair na foto) Razz Ahora que a veño estiven o lado de Vicman e estiven a recordar un pouco o circuito. Hoxe habia que dalo todo desde as angustias. Saese e vou tranquilo (quen sería o que saleu tan escopeteado??) que crack. relajado collendo un grupiño cos que creia que podería estar cómodo. vamos 6. Empezase a subir as angustias e deixome caer para o ultimo do grupo e aguantar. A metade empezanse a ir e quedamonos 100m atras outros 3. Vamos tirando así os 3 hasta o km 6 aprox. Ahi pillanos Achwll que me fixo amena a media hasta o 14 aprox. donde preferin ir mais lento pq ainda quedaba 1/3 de media, pero sempre vendoos de lonxe. Pasame Chacal encantado de coñecerte, ibas sobrado. Os ultimos km. fixenos o mais fuerte que puden, pq esta vez iba ser a 1ª vez que baixaria de 1.30 (a mellor marca que teño e 1.33 ferrol) e encima nunha das mais duras que hai. Na chegada a meta fago un tempo de 1.29 largos. Increibles Ojordo e Elyana animando con todas as ganas. Un pracer enorme coñecervos fenómenos.

Un saludo para todos.


Última edición por nacho_s1600 o Xov, 24 Mai 2007, 0:55; editado 1 vez
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2007, 0:54
Asunto:

Kurty escribió:
Estiven vendo as fotos, e están moi ben feitas, dicir que a Vicman, non o recoñecía co cambio de look.
E que a Vicman pásalle como a Beckham, os contractos de imaxe.... Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2007, 11:37
Asunto:

nacho_s1600 escribió:
Cun pouco de retraso ahi vai a miña cronica:
Chegada a Betanzos con tempo para dar unha voltiña polo centro. Saudo a Killoke (un pracer volver a falar contigo). Encontrome cun compañeiro de fatigas co que fago sanos piques e poñome a quentar con el. Tiña boas sensacións e hoxe queria ir a dar todo o que as pernas me deixaran. Poñome o mais adiante posible na salida (para sair na foto) Razz Ahora que a veño estiven o lado de Vicman e estiven a recordar un pouco o circuito. Hoxe habia que dalo todo desde as angustias. Saese e vou tranquilo (quen sería o que saleu tan escopeteado??) que crack. relajado collendo un grupiño cos que creia que podería estar cómodo. vamos 6. Empezase a subir as angustias e deixome caer para o ultimo do grupo e aguantar. A metade empezanse a ir e quedamonos 100m atras outros 3. Vamos tirando así os 3 hasta o km 6 aprox. Ahi pillanos Achwll que me fixo amena a media hasta o 14 aprox. donde preferin ir mais lento pq ainda quedaba 1/3 de media, pero sempre vendoos de lonxe. Pasame Chacal encantado de coñecerte, ibas sobrado. Os ultimos km. fixenos o mais fuerte que puden, pq esta vez iba ser a 1ª vez que baixaria de 1.30 (a mellor marca que teño e 1.33 ferrol) e encima nunha das mais duras que hai. Na chegada a meta fago un tempo de 1.29 largos. Increibles Ojordo e Elyana animando con todas as ganas. Un pracer enorme coñecervos fenómenos.

Un saludo para todos.
Buena carrera Nacho, felicidades por esta marca, saludos
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2007, 14:12
Asunto:

Parece ser que al final en Betanzos éramos más de los que pensaba. Aunque muchas veces coincidimos en las carreras, incluso hablamos y reímos juntos, corremos juntos, no acabo de asociar a algunos con su nick. Supongo que será cuestión de tiempo, coincidir más veces en las carreras, fijarme más, repasar fotos y , por supuesto, quedarme en más ocasiones a tomar las isotónicas que es donde acaba uno parándose y disfrutando más con la gente.

En cuanto a lo de los cambios de look; ya me gustaría a mi rentabilizarlos tanto como hace Beckham; pero claro, ni soy tan bueno como él deportivamente ni soy tan guapo, que le voy a hacer. Disimulando

Nos vemos en Gondomar.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2007, 14:31
Asunto:

Bueno, bueno, Vicman, no seas tan humilde que las traes de calle Guiño . Nos vemos en Gondomar; me alegro de que te hayas animado a ir.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2007, 20:24
Asunto:

Hola a todos acabo de ver los tiempos de la media de Betanzos y dicen que hice:

140 244 Juan Ramón Arujen Independiente PREVET 1:42:33

(yo soy Juan Ramón Arufe, no Arujen, menos mal que hay fotos en donde se ve que soy el dorsal 244, si no ibais a decir que no os creiais este tiempo (no me lo creo ni yo).

Saludos a todos, yo pense que había hecho cerca de 1h 44.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2007, 23:58
Asunto:

Vouamodo escribió:
Hola a todos acabo de ver los tiempos de la media de Betanzos y dicen que hice:

140 244 Juan Ramón Arujen Independiente PREVET 1:42:33

(yo soy Juan Ramón Arufe, no Arujen, menos mal que hay fotos en donde se ve que soy el dorsal 244, si no ibais a decir que no os creiais este tiempo (no me lo creo ni yo).

Saludos a todos, yo pense que había hecho cerca de 1h 44.

Como que ibamos a dudar , eso nunca amigo? Ríndose , enhorabuena por ese tiempo que hay que hacerlo compañero.
Saludos.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 8:26
Asunto:

enhoraboa Araguren, Aruje, Arufe, o como seas. Disimulando

Si señor, Unión Gallega, no tendrá galácticos, guapas como las supernenas no seremos, pero vamos mejorando a pasos agigantados. Así que Vouamodo como representante nuestro en Betanzos, impresionante y los puntitos son los puntitos.

Sólo falta que uno de los componentes del equipo Avergoñado , se ponga las pilas y haga algo por el mismo (equipo)


Objetivo más que cumplido y poco a poco mejorando.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
vidalix

Novo foreiro
Novo foreiro
7/05/07
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 10:01
Asunto:

El amigo VicMan como más guapo está es con bigote a lo fredy mercury, ahí si que triunfaba un montón con las chicas??? o era con los chicos??? bueno el caso es que triunfaba.
Saludos cordiales
Yiyi__

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/07
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 14:37
Asunto: Tiempos

Sabeis donde aparecen los tiempos de la Media de Betanzos....?estoy ansioso.Gracias y enhorabuena a todos.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 14:50
Asunto: Re: Tiempos

Yiyi__ escribió:
Sabeis donde aparecen los tiempos de la Media de Betanzos....?estoy ansioso.Gracias y enhorabuena a todos.

Aqui los tienes
www.correrengalicia.es...07_abs.pdf
Saludos.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 15:53
Asunto:

Gracias Killoke, no está mal. Puesto 39 y con 5 segundos menos de lo que tenía según mi reloj, pero 11 segundos más que en Vilagarcía, eso hay que mejorarlo. Si esta semana hubiese alguna media y no elecciones creo que podía estar en 1:25, saludos Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos