Foros ›
Andainas en asfalto?
Foros de debate / Andainas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2014, 19:14
Asunto: Andainas en asfalto?

Hola: Debido á miña artrose de cadeira, non podo correr apenas, máis ben me arrastro, pero sí me convén andar, pero por terreno liso ou bastante uniforme e, preferiblemente en llano, pero eso é moi difícil de atopar en Galicia. A miña pregunta é: ¿Hai algunha andaina que se desenrole en asfalto, por estradas secundarias ou camiños que non teñan moitas irregularidades para que a miña cadira non teña que forzarse na estabilización da marcha? Quitaría un pouco, ó menos, o mono das carreiras. Tampouco sé, si unha vez operado e coa minha prótese poderei correr coma antes ou, se, polo contrario, terei que limitarme a camiñadas, co fin de non desgastala prematuramente. Salgo algo cos bastóns de Nordic Walking, o que me axuda bastante, xa que reparte todo o esforzo e o impacto sobre catro apoios. Contactei cunha das asociacións que hai en Galicia, pero a min paréceme, ó igual ca maioría das que hai en España, que están máis interesados en facer cursos, cobrando, para ensinar unha técnica que só vai ben para a pose ou as fotos, pero que, nas competicións que hai, en Centroeuropa e nos Estados Unidos principalmente, ninguén usa, porque non permite ir rápido, utilizando a maioría as técnicas norteamericanas en canto a alturas do bastón, ángulos de ataque, agarre da empuñadura sin soltala, etc.

Alex
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 29 Xul 2014, 5:04
Asunto: Re: Andainas en asfalto?

o 27 de setembro tes ahí ao lado a Andaina de Negreira. Son 25 km. levadeiros. Se son axeitados ao teu estado de saúde non o sei, pero a andaina non é das complicadas.

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos