Foros ›
Andainas en asfalto?
Forum Index / Andainas
Reply to topic

Author

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Posts
Santiago de Compostela
Reply with quote Post Mon, 28 Jul 2014, 19:14
Post subject: Andainas en asfalto?

Hola: Debido á miña artrose de cadeira, non podo correr apenas, máis ben me arrastro, pero sí me convén andar, pero por terreno liso ou bastante uniforme e, preferiblemente en llano, pero eso é moi difícil de atopar en Galicia. A miña pregunta é: ¿Hai algunha andaina que se desenrole en asfalto, por estradas secundarias ou camiños que non teñan moitas irregularidades para que a miña cadira non teña que forzarse na estabilización da marcha? Quitaría un pouco, ó menos, o mono das carreiras. Tampouco sé, si unha vez operado e coa minha prótese poderei correr coma antes ou, se, polo contrario, terei que limitarme a camiñadas, co fin de non desgastala prematuramente. Salgo algo cos bastóns de Nordic Walking, o que me axuda bastante, xa que reparte todo o esforzo e o impacto sobre catro apoios. Contactei cunha das asociacións que hai en Galicia, pero a min paréceme, ó igual ca maioría das que hai en España, que están máis interesados en facer cursos, cobrando, para ensinar unha técnica que só vai ben para a pose ou as fotos, pero que, nas competicións que hai, en Centroeuropa e nos Estados Unidos principalmente, ninguén usa, porque non permite ir rápido, utilizando a maioría as técnicas norteamericanas en canto a alturas do bastón, ángulos de ataque, agarre da empuñadura sin soltala, etc.

Alex
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Posts
Galiza
Reply with quote Post Tue, 29 Jul 2014, 5:04
Post subject: Re: Andainas en asfalto?

o 27 de setembro tes ahí ao lado a Andaina de Negreira. Son 25 km. levadeiros. Se son axeitados ao teu estado de saúde non o sei, pero a andaina non é das complicadas.

-- Chámame "ghose"

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum