Foros ›
Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar
Foros de debate / Andainas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
helbert

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/14
2 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2015, 20:58
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

Gracias por los consejos chicos, son de mucha ayuda. Con lo poco que queda y hace una semana Q estoy con esguince de tobillo, me cago en tó!!
agiz3

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/02/14
0 Carreiras
194 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 09 Xuñ 2015, 11:08
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

Hoy han prolongado el plazo de inscripción por 50€ hasta el 18/06
belenpm

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/11
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Xuñ 2015, 6:33
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

Alguen q vaia apuntarse e q ainda non o este??
Seria para cederlle a miña praza a outra persoa sen cargo extra. Porque non vou poder ir Triste Triste
Graciñas
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 13 Xuñ 2015, 15:09
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

supoño que xa vos chegaria o correo co track da ruta.

si alguen o ten convertido a GPX que mo diga,fariame un grandisimo favor.
osovan

Novo foreiro
Novo foreiro
18/08/14
16 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 12:57
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

Boas a todos!!! xa queda pouco para a carreira! (empezan a verse os nervios jaja)
Despois de leer a web de itrekkers darriba abaixo varias veces, e de leer este foro, teño unha mínima dúdibda.
Eu non vou levar gps, básicamente porque non o teño, e os que me poderían deixar, non aguantan 24 horas jaja.

A posibilidade de perderse no recorrido é mínimo? estarán tólos cambios de camiños, cruces, etc ben señalizados?

A partir do track que mandaron no mail, tiña pensado sacar fotos a todo o recorrido e levalas no móvil, que poida que sexan 50 ou 60 fotos, pero espero non ter que usalas a cada momento. (básicamente polo da batería)

Alguén vai levar algún tipo de axuda por se acaso??
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 13:02
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

osovan escribió:
Boas a todos!!! xa queda pouco para a carreira! (empezan a verse os nervios jaja)
Despois de leer a web de itrekkers darriba abaixo varias veces, e de leer este foro, teño unha mínima dúdibda.
Eu non vou levar gps, básicamente porque non o teño, e os que me poderían deixar, non aguantan 24 horas jaja.

A posibilidade de perderse no recorrido é mínimo? estarán tólos cambios de camiños, cruces, etc ben señalizados?

A partir do track que mandaron no mail, tiña pensado sacar fotos a todo o recorrido e levalas no móvil, que poida que sexan 50 ou 60 fotos, pero espero non ter que usalas a cada momento. (básicamente polo da batería)

Alguén vai levar algún tipo de axuda por se acaso??

eu levarei gps por se acaso.
pero en calquer andaina ou trail hai unha regla basica para non perderse.

si ves que andas 300m ou pasas un cruce sin ver marcas e que vas mal.
retorna sobre os teus pasos e busca marcas da ruta para correxir o error.

en moitisimas carreiras de montaña se perde xente,pero quitando algun caso concreto os motivos sempre son os mismos,despistes.

ir falando con outro,ir moi cego...

o final prestando atencion e suficiente.
osovan

Novo foreiro
Novo foreiro
18/08/14
16 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 13:39
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

CesGti escribió:

eu levarei gps por se acaso.
pero en calquer andaina ou trail hai unha regla basica para non perderse.

si ves que andas 300m ou pasas un cruce sin ver marcas e que vas mal.
retorna sobre os teus pasos e busca marcas da ruta para correxir o error.

en moitisimas carreiras de montaña se perde xente,pero quitando algun caso concreto os motivos sempre son os mismos,despistes.

ir falando con outro,ir moi cego...

o final prestando atencion e suficiente.

Moitas gracias CesGti! A verdade é que nunca fixen unha ruta de tanta distancia, e o que contas resulta moi lóxico. Espero non perderme jaja
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
759 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 20:44
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

Tranqui osovan.yo tambien soi novato en estas distancias en trail y voi a ir sin GPS entonces si nos perdemos que sea en compañia.jeje. Ademas mañana voi a comprar otro frontal ya que el mio de 24 lumens creo que no va a llegar.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2015, 13:10
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

gl.wikiloc.com/wikiloc...id=9788074

a ruta desde wikiloc para poder pasala directamente o gps.
agiz3

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/02/14
0 Carreiras
194 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 16 Xuñ 2015, 10:44
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

En cuanto a la señalización: os puedo decir por experiencia propia que el año pasado estaba perfectamente señalizada, excepto una pequeña duda al final (últimos 4km) que atravesaba por el pueblo y entre casas hubo margen de error, pero lo atribuyo más a mi cansancio mental que a que estuviese mal señalizado.

Estoy muy de acuerdo con CesGti, si recorres (ya no 300m, sino menos) unos metros sin marcas: da la vuelta sobre tus pasos hasta la última. La mayor parte de las veces nos pasamos de largo por ir hablando, distraidos o "ciegos".
agiz3

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/02/14
0 Carreiras
194 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 16 Xuñ 2015, 10:46
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

Yo llevaré el track en el reloj ya que lo tenemos para usar en caso de emergencia, pero la idea es limitarme a seguir las marcas como en cualquier carrera.

En la primera edición éramos poquísimos corriendo (quizá 8 ???) de hecho cuando llegamos todavía empezaban a montar "la llegada" y no tenían nada previsto (nos abrieron el pabellón a las seis y pico de la mañana)...La única responsabilidad fue nuestra, claro, porque en su primera edición era una "andaina" que algunos decidimos hacerla corriendo. En esta ocasión, ya está prevista la llegada de corredores, ya que contempla las dos modalidades. Ya os digo, si el año pasado estuvo bien, me parece que este año va a estar genial.

Fijaos, por dar un ejemplo, el año pasado, al ver que había correodres, no nos faltó de nada en ningún avituallamiento (y eso que llegamos horas antes que cualquier andarín), incluso por la noche se preocuparon de tenernos "localizados" moviéndose con coches en cruces con carreteras, etc...Para mi fue un lujazo de organización, por eso digo que este año, al ser el mismo equipo, seguro que estará genial también.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mar, 16 Xuñ 2015, 19:12
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

agiz3 escribió:
Yo llevaré el track en el reloj ya que lo tenemos para usar en caso de emergencia, pero la idea es limitarme a seguir las marcas como en cualquier carrera.

En la primera edición éramos poquísimos corriendo (quizá 8 ???) de hecho cuando llegamos todavía empezaban a montar "la llegada" y no tenían nada previsto (nos abrieron el pabellón a las seis y pico de la mañana)...La única responsabilidad fue nuestra, claro, porque en su primera edición era una "andaina" que algunos decidimos hacerla corriendo. En esta ocasión, ya está prevista la llegada de corredores, ya que contempla las dos modalidades. Ya os digo, si el año pasado estuvo bien, me parece que este año va a estar genial.

Fijaos, por dar un ejemplo, el año pasado, al ver que había correodres, no nos faltó de nada en ningún avituallamiento (y eso que llegamos horas antes que cualquier andarín), incluso por la noche se preocuparon de tenernos "localizados" moviéndose con coches en cruces con carreteras, etc...Para mi fue un lujazo de organización, por eso digo que este año, al ser el mismo equipo, seguro que estará genial también.

por curosidade,en canto completou o percorrido o primeiro corredor??
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Mar, 16 Xuñ 2015, 22:03
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

Hay estaremos mi pareja y yo, con el objetivo de disfrutar y andando y corriendo en bajadas y urbano, simplemente a acabarlo con 19 añitos jeje

Nos vemos el Sábado!!
ITBS

Novo foreiro
Novo foreiro
28/03/14
58 Carreiras
4 Mensaxes
Barbanza - Sar
Respostar citando Envío Mér, 17 Xuñ 2015, 7:30
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

Podes mirar os tempos do ano pasado en itrekkers.org/2014/tempos2014/
O menor tempo foi 13h27min (Arturo Sanmarco).


CesGti escribió:
agiz3 escribió:
Yo llevaré el track en el reloj ya que lo tenemos para usar en caso de emergencia, pero la idea es limitarme a seguir las marcas como en cualquier carrera.

En la primera edición éramos poquísimos corriendo (quizá 8 ???) de hecho cuando llegamos todavía empezaban a montar "la llegada" y no tenían nada previsto (nos abrieron el pabellón a las seis y pico de la mañana)...La única responsabilidad fue nuestra, claro, porque en su primera edición era una "andaina" que algunos decidimos hacerla corriendo. En esta ocasión, ya está prevista la llegada de corredores, ya que contempla las dos modalidades. Ya os digo, si el año pasado estuvo bien, me parece que este año va a estar genial.

Fijaos, por dar un ejemplo, el año pasado, al ver que había correodres, no nos faltó de nada en ningún avituallamiento (y eso que llegamos horas antes que cualquier andarín), incluso por la noche se preocuparon de tenernos "localizados" moviéndose con coches en cruces con carreteras, etc...Para mi fue un lujazo de organización, por eso digo que este año, al ser el mismo equipo, seguro que estará genial también.

por curosidade,en canto completou o percorrido o primeiro corredor??

ITBS

Novo foreiro
Novo foreiro
28/03/14
58 Carreiras
4 Mensaxes
Barbanza - Sar
Respostar citando Envío Mér, 17 Xuñ 2015, 7:36
Asunto: Re: Os 100 dos International Trekkers Barbanza Sar

Todos os camiños están moi marcados. Outra cousa é que nos quiten as cintas, etc. Pero hai unha combinación de cintas (branquibermellas, moitas con parte reflectante), frechas pintadas con pintura laranxa, 2.030 barras fluorescentes e estacas con frechas. Ademáis, están marcados 99km (o nº 100 non), e cada 5, con estacas indicando o punto quilométrico (5, 10, 15...).
Por precaución, o mesmo día da proba vaise percorrer o 75% do percorrido, para revisar e para poñer as barras fluorescentes, que teñen unha duración de 8-12 horas e cómpre poñelas á tardiña...
Está todo pensado para non ter que levar GPS...


osovan escribió:
Boas a todos!!! xa queda pouco para a carreira! (empezan a verse os nervios jaja)
Despois de leer a web de itrekkers darriba abaixo varias veces, e de leer este foro, teño unha mínima dúdibda.
Eu non vou levar gps, básicamente porque non o teño, e os que me poderían deixar, non aguantan 24 horas jaja.

A posibilidade de perderse no recorrido é mínimo? estarán tólos cambios de camiños, cruces, etc ben señalizados?

A partir do track que mandaron no mail, tiña pensado sacar fotos a todo o recorrido e levalas no móvil, que poida que sexan 50 ou 60 fotos, pero espero non ter que usalas a cada momento. (básicamente polo da batería)

Alguén vai levar algún tipo de axuda por se acaso??






Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos