Foros ›
¿Fontes na ruta de Cecebre?
Foros de debate / Planos y rutas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Moinante

Novo foreiro
Novo foreiro
24/10/11
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 15:03
Asunto: ¿Fontes na ruta de Cecebre?

Boas!

Pois iso, que quixera saber se ai fontes no camiño que vai de do Burgo a Cecebre.

Sempre podo botarme ó río, pero prefiro beber coma as persoas Sorriso

Graciñas e saúdos!!
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 16:50
Asunto: Re: ¿Fontes na ruta de Cecebre?

Eu polo menos que esté á vista non sei de ningunha. Iso non quere dicir que non haia.
santy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/04/11
76 Carreiras
58 Mensaxes
cambre
Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 17:33
Asunto: Re: ¿Fontes na ruta de Cecebre?

una a fonte da telleira aun km da ponte de cela . dende cela a a marisqueira polo lado esquerdo
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 20:15
Asunto: Re: ¿Fontes na ruta de Cecebre?

Haberlas Ailas coma as bruxas pero o caso é atopalas, creo que é mais fácil encontrar algunha bruxa que algunha fonte...
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 21:50
Asunto: Re: ¿Fontes na ruta de Cecebre?

Subindo dende o Burgo, despois de cruzala carretera na primeira ponte, a 500 metros pola marxe dereita hai unha, esta un pouco oculta a caron do rio, xusto antes de subir unha costa estreita que sale a un tramo de asfalto, alí é o Pozo da Campana. Seguindo pola dereita, 300 metros antes da ponte de madeira hai outra, a auga sae dun balado e canalizase cun par de tellas, alí é a Telleira, pode pode dar desconfianza pero a xente leva toda a vida bebendo esa auga.
As distancias son a ollo, si levas un gepeese despois non me veñas a restregalas medidas exactas polos fuciños. Guiño

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 21:56
Asunto: Re: ¿Fontes na ruta de Cecebre?

Javier_1 escribió:
Haberlas Ailas coma as bruxas pero o caso é atopalas, creo que é mais fácil encontrar algunha bruxa que algunha fonte...

Pois que sepas que tamén che podo dala dirección de algunha bruxa, e ten cuidado que non te corran a escobazos si ves por aquí Mr. Green

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Moinante

Novo foreiro
Novo foreiro
24/10/11
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 17:43
Asunto: Re: ¿Fontes na ruta de Cecebre?

Perfect rapaces!

¿E a qué distancia do bricoking queda a fonte-tella máis ou menos?

E que teño que meterlle unha boa tirada o domingo e nunca fun por esta ruta. Levarei algo de auga, pero mellor se podo recargar algunha vez.

Os dous lados están máis ou menos igual, ¿verdade?

Saúdos!!
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 18:35
Asunto: Re: ¿Fontes na ruta de Cecebre?

Dende Bricoking tes que ir obligatoriamente pola marxen esquerda do río cando menos ata a primeira ponte, alí tes que cruzala estrada e xa podes ir polo lado que prefiras. As fontes quedan pola marxen dereita do río según se sube, as duas bastante cerca do punto de partida, son máis útiles á volta, a da telleira estará a 5 km. como moito, está nunha pequena costa nas proximidades da unica ponte de madeira que cruza o río, insisto en que non parece unha fonte, igual pasas ao seu carón sen decatarte.

Eu vou ir en bici, si me ves vir de frente aparta

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 20:26
Asunto: Re: ¿Fontes na ruta de Cecebre?

crap escribió:
Javier_1 escribió:
Haberlas Ailas coma as bruxas pero o caso é atopalas, creo que é mais fácil encontrar algunha bruxa que algunha fonte...

Pois que sepas que tamén che podo dala dirección de algunha bruxa, e ten cuidado que non te corran a escobazos si ves por aquí Mr. Green

Ja, ja, ja... yo creo que también puedo darte la dirección de alguna buena bruja... Habrá que pedirles alguna poción de esas para correr más rápido...
Moinante

Novo foreiro
Novo foreiro
24/10/11
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 23:07
Asunto: Re: ¿Fontes na ruta de Cecebre?

crap escribió:
Dende Bricoking tes que ir obligatoriamente pola marxen esquerda do río cando menos ata a primeira ponte, alí tes que cruzala estrada e xa podes ir polo lado que prefiras. As fontes quedan pola marxen dereita do río según se sube, as duas bastante cerca do punto de partida, son máis útiles á volta, a da telleira estará a 5 km. como moito, está nunha pequena costa nas proximidades da unica ponte de madeira que cruza o río, insisto en que non parece unha fonte, igual pasas ao seu carón sen decatarte.

Eu vou ir en bici, si me ves vir de frente aparta


E ti se me ves arrastrándome polo chan, salta Razz
iRattle

Maratoniano
Maratoniano
6/06/14
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Xuñ 2014, 10:07
Asunto: Re: ¿Fontes na ruta de Cecebre?

crap escribió:
Subindo dende o Burgo, despois de cruzala carretera na primeira ponte, a 500 metros pola marxe dereita hai unha, esta un pouco oculta a caron do rio, xusto antes de subir unha costa estreita que sale a un tramo de asfalto, alí é o Pozo da Campana. Seguindo pola dereita, 300 metros antes da ponte de madeira hai outra, a auga sae dun balado e canalizase cun par de tellas, alí é a Telleira, pode pode dar desconfianza pero a xente leva toda a vida bebendo esa auga.
As distancias son a ollo, si levas un gepeese despois non me veñas a restregalas medidas exactas polos fuciños. Guiño


Non sabía eu que había ahí una fonte...
a próxima farei unha parada técnica para beber Bailar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos