Foros ›
Autor
Mensaxe
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 21:13
Asunto: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

Xa está aberta a inscrición !!!

www.vig-bay.com/
www.championchipnorte....-BAY-2014/


A rematar a miña decimoquinta edición Sorriso


PD. Lembrar que para poñer a caldo á organización polo prezo da carreira xa hai outros fíos Mr. Green Mr. Green Mr. Green
marcios

Novo foreiro
Novo foreiro
11/12/11
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 21:29
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

Por favor, dime cual é ese fio.
Sorte.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 21:45
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

Como di Mincha para falar do "tema novidoso" aquí --> O prezo das carreiras

Calquera mensaxe referido a iso será borrado deste fío (non será movido).

Entre todos podemos falar de todo sen misturar os temas.

Graciñas por colaborar Moi feliz
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 23:11
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

Inscrito Moi feliz

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 23:41
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

Jo, un poco pronto pa inscribirse. En estos meses te da tiempo a lesionarte o cualquier otra cosa y adios carrera....
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 10:10
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

Davidi escribió:
Jo, un poco pronto pa inscribirse. En estos meses te da tiempo a lesionarte o cualquier otra cosa y adios carrera....

En todas las carreras, me inscribo al menos con un mes de antelación, para asegurar la plaza, planificar el viaje, reservar posible estancia, etc... picasaweb.google.com/1...2410018738 luego, si surgiese algún contratiempo, no es excesiva la cantidad perdida en inscripciones.

Saludos

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 10:32
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

Mincha escribió:
Xa está aberta a inscrición !!!

www.vig-bay.com/
www.championchipnorte....-BAY-2014/
A rematar a miña decimoquinta edición Sorriso
PD. Lembrar que para poñer a caldo á organización polo prezo da carreira xa hai outros fíos Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Estou na P.D. contigo, eu espero ser da partida ainda que para min, será a miña 9ª participación consecutiva.
Eu non fago como Jesús Bernal, (que non se lesiona), e vou esperar a uns días antes de que remate o 1º prazo.
jackbuttler

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/11
0 Carreiras
249 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 10:58
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

Inscrito!! a por mi segunda Vig- Bay!! una carrera con un ambiente muy especial, espero que este año solucionen el tema del guardarropa, un auténtico caos el año pasado.

Yo hago como Jesús, cuando se abre el plazo me apunto, no me planteo lo de lesionarme (tampoco voy nunca tan exigido como para ir al límite) y nunca me he perdido una carrera por ese motivo, de hecho estoy pensando en apuntarme al maratón de Oporto en la oferta especial que empieza el 16 de este mes por 20 pavos y la carrera es el 4 noviembre!! te da tiempo a lesionarte, curarte y volverte a lesionar, ja, ja.

Pues eso, allí estaremos.
XABOU

Maratoniano
Maratoniano
19/01/11
389 Carreiras
405 Mensaxes
CARNOTA
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 15:22
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

apunteime con tempo o ano pasado e fun vela xa k 2 dias despois operabanme do menisco.
Charlyadhuso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/03/13
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 23:11
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

A por mi segunda edicion,no me la pienso perder,es unica
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 23:35
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

este ano tereime que privar,e xusto o finde antes de Ultra do Barbanza e 3 semanas antes dos 101 Peregrinos.

deixome un riñon en inscripcions e viaxes,asique este ano privareime da Vig Bay.



pd: non estou criticando o prezo,tendo en conta o despliegue que arman vexo mais que xustificado.
Pestortos

Maratoniano
Maratoniano
2/12/13
23 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 23:36
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

Coincide en fechas con la media maratón de Madrid, pues me parece que me voy a decantar está vez por el chotis en vez de por la muñeira.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 23:54
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

jackbuttler escribió:
Inscrito!! a por mi segunda Vig- Bay!! una carrera con un ambiente muy especial, espero que este año solucionen el tema del guardarropa, un auténtico caos el año pasado.

Aínda estou pensando na CCN de xaneiro, supoño que acabarei indo a Vig Bay coa xente do barrio, pero esperarei a anotarme a finais de xaneiro, ou en febreiro. De ir será a miña nº 4 participación nesta carreira, e podo dicir que o caos do ano pasado non ten explicación no tema do guardarroupa, pois en anos anteriores a cousa era perfecta. Ben, si ten explicación , "subcontrataron" a outra xente esa parte organizativa,e a verdade que o fixeron fatal. Cruzaremos os dedos.
johnatanossa

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/10/13
10 Carreiras
72 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Ven, 13 Dec 2013, 9:01
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

No es excesivo hacer dos medias maratones en menos de un mes ? . Lo digo porque me inscribi a la de Rock and Roll Madrid el 27 de abril y la verdad que me encantaria hacer la Vig-Bay . Voy muy prevenido siempre pero esta carrera por lo que he leido tiene algo especial , espero que no me vaya pasar factura en las piernas y salga todo bien ...
jackbuttler

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/11
0 Carreiras
249 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Dec 2013, 9:02
Asunto: Re: XV VIG-BAY (6 de Abril de 2014)

Aínda estou pensando na CCN de xaneiro, supoño que acabarei indo a Vig Bay coa xente do barrio, pero esperarei a anotarme a finais de xaneiro, ou en febreiro. De ir será a miña nº 4 participación nesta carreira, e podo dicir que o caos do ano pasado non ten explicación no tema do guardarroupa, pois en anos anteriores a cousa era perfecta. Ben, si ten explicación , "subcontrataron" a outra xente esa parte organizativa,e a verdade que o fixeron fatal. Cruzaremos os dedos.[/quote]

Sí, totalmente de acuerdo, el tema del guardarropa fue el único "pero" de la carrera. Este año pienso mandarles un correo o un mensaje al facebook esperando que lo solucionen, supongo que habrán recibido la misma crítica de más gente. Me imagino que si la crítica es constructiva y con educación la recibirán de buen grado.
Desde luego que si me encuentro este año todas las bolsas zapateadas por ahí y tengo que esperar 3/4 de hora para que me "encuentren" mis cosas será mi segunda y última edición.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos