Foros ›
IX Cross de Verán de Brońa 2013
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
BUJI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 6:29
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Andrés61 escribió:
Mis Felicitaciones a los Organizadores. Una prueba que me he quedado con ganas de repetir. No conocía la zona y me ha encantado para pasar un día de playa y sudar en la arena y no en las cuestas...
Alguien sabe si hay alguna clasificación oficial u oficiosa?

Andrés as clasificacións colgaranse nestes días na páxina da carreira.

Saúdos,
BUJI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 7:06
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

meluko escribió:
Lecop escribió:
Noraboa pola gran organización, noraboa por todas as ganas que poñedes nesta gran proba, noraboa polo lugar e a ruta que nos preparachedes, noraboa polos abituallamientos, noraboa por organizala ano tras ano;Noraboa por pedir disculpas por un erro accidental das rapaces do cruce...
Agora ben, personalemente non me gustou o feito de que os primeiros non fixeron o percorrido correctamente(de feito non subiron esa ultima costiña que fai botar o fígado), ainda que gañaron dando volta sobre os seus pasos, entendo o de ser politicamente correcto(pero nun trail,este non o era, se te perdes das volta e fas o recorrido, e se te confundiron, tiñas o percorrido na páxina para miralo,que para eso é).

Pois eso, que gañar ian ganar igual,e non había forma de demostralo erro, pero cada un é consciente do que fixo,jejeje

Ala pois eso, que po ano máis e mellor!!!

Oxalá siga crecendo ano a ano, Noraboa a organización, que permitirnos disfrutar dun bo domingo coma o de onte non é facil, ánimo!!


Pd: Non tomedes a mal a crítica,
Quero felicitar a pesar do que pasou á organización da carreira, vendo a sua reacción pudenme dar conta perfectamente da rabia que lles dou o incidente do cruce cos rapaces, está claro que a ningún dos 7-8 corredores que íbamos diante nos fixo moita gracia o detalle cando despois de 2km e pico nos encontramos de frente co grupo de cabeza que iba en sentido correcto, momento no que dimos volta, pero creo que somos todos conscientes de que foi algo que xurdiu de supeto ó marxe da planificación e organización da carreira, e todos pensamos que os pequenos non o quixeron facer por mal, era algo imposible de predecir, asique hai que votarlle humor e tomalo como algo anecdótico, ademais, o que din os compañeiros, de todo se aprende, e hai que quedarse con iso.


Lecop: Quería contestarche respecto ó que comentaches, si che digo a verdade non sei de que quedei, porque non vin a clasificación, pero no momento do erro marchaba 7º ou 8º aprox e entrei cerca do posto 20º...e nas carreiras non vou de mais a menos normalmente asique non sei o beneficio do erro, o que ti subiches polo lado correcto nos subímolo polo outro lado (que foi toda a baixada que te atopaches pouco despois do avituallamento). Por último decir que no gps ( sabemos que non son exactos) por mor do erro saliume unha distancia de 7.2km, 200m mas son a un bo rítmo 40'' extra a lo menos, eso creo que non é moita vantaxe a noso favor...

O dito, gracias polo trato e o bo facer desta carreira bonita que queda apuntada no calendario.

P.D. Eu, desde o meu humilde punto de vista, o único quelle recomendaría á organización, que é que tal vez estaría ben cambiar a hora da carreira de maiores para cando foron as primeiras de nenos e viceversa, porque algún creo que case abandoa pola calor...





Oxalá siga crecendo ano a ano, Noraboa

Bos días Lecoq e meluko, sobre a decisión que se tomou por un erro da organización e tampouco reprochable ós voluntarios -eso quero tamén deixalo claro porque bastante fan con prestarse á colaboración desinteresada ano tras ano- e menos por suposto dos participantes. Calquera das decisións que se tomara non deixaba de ser un parche ou un mal menor, e, optouse neste sentido tras sopesar, a máis das posibilidades que decides, algunha máis como o de repetir a proba... E, esta é acertada ou desacertada para cada quen dependendo a afectación duns ou outros e do criterio de cada quen.
Baixo o meu punto de vista individual entendo que os máis perxudicados foron os que fixeron o traxecto erróneo; pero insisto respetable calquer opinión.
Lamentar, disculpar, agradecer as mostras de ánimo e comprensión e tratar e esperar que non volva a pasar.
priclio

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/13
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 8:29
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

A mi me gusto bastante la carrera, yo no soy de los rapidos, como novato de las populares, carreras como esta son las que me animan a seguir corriendo, entrenado, a mejorar y sobretodo me permiten disfrutar del deporte. Asi que por mi parte felicito a la organizacion por el esfuerzo realizado y les quiero trasladar todo mi agradecimiento.

En cuanto al error de los primeros es una lastima, pero si hubiera alguien en cabeza de carrera que guie a los corredores en bicicleta por ejemplo no hubiera pasado. Y lo mismo para el final de carrera, mas que nada porque corriiendo por monte sii a aalguien le pasa algo lesion o simlar se pueda avisar.

Por ultimo algo que he notado s quee cuando el speeaker estaba comentandoo el circuuito los corredores debeen prestar atencion y callarse pq yo que estaba atras no podia oir nada por el runrun de laa gente....ademaas. consultar el plano del recoorridoo tampocoo sobra no se sii estabaa impreso por algun lado pero yo lo vi en interneet aunque tenia una peequeña modificacion.
BUJI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 9:07
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

priclio escribió:
A mi me gusto bastante la carrera, yo no soy de los rapidos, como novato de las populares, carreras como esta son las que me animan a seguir corriendo, entrenado, a mejorar y sobretodo me permiten disfrutar del deporte. Asi que por mi parte felicito a la organizacion por el esfuerzo realizado y les quiero trasladar todo mi agradecimiento.

En cuanto al error de los primeros es una lastima, pero si hubiera alguien en cabeza de carrera que guie a los corredores en bicicleta por ejemplo no hubiera pasado. Y lo mismo para el final de carrera, mas que nada porque corriiendo por monte sii a aalguien le pasa algo lesion o simlar se pueda avisar.

Por ultimo algo que he notado s quee cuando el speeaker estaba comentandoo el circuuito los corredores debeen prestar atencion y callarse pq yo que estaba atras no podia oir nada por el runrun de laa gente....ademaas. consultar el plano del recoorridoo tampocoo sobra no se sii estabaa impreso por algun lado pero yo lo vi en interneet aunque tenia una peequeña modificacion.

Correcto Priclio, para o ano incorporaremos, a partir da primeira zona que igual é inaccesible para unha bici ou para unha moto ir sin perigo e a velocidade axeitada sin estorbar; bici ou moto de inicio e de peche - no caso do peche víñamos facendo unha revisión ó pasar o último por protección civil. En canto ó plano, si ben se pon é difícil interpretalo; polo que o mellor é ter claramente marcado e guiado o circuíto.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 11:32
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Ante a autocrítica de Buji, e os posibles erros que el apunto dicir:
Cánto nos costou a inscripción? Cánto cobran algúns elitistas por ahi para facer negocio a conta dos populares? Estes elitistas contan cun feixe de colaboradores e empresas de todo tipo.

Non podemos medir a Broña comparándoa con outras provas na que nos dan o estacazo.

E en termos deportivos, é unha carreira única, das máis fermosas que se poidan atopar. E como moi ben dixo "Maxi", ten algo, se cadra engado, que fai que os que vaiamos queiramos repetir.

Os últimos 800 metros da prova, enfocando a Ria de Muros-Noia, á beira do mar, e rematar entre herba e area da praia, son únicos. Ningunha outra carreira ofrece esto. E repsecto aos repeitos, pódenos gustar máis ou menos, pero Galicia é así, menos a Limia, Terra Cha, e pouco máis, e imposible facer máis de dous quilómetros chairos...

Animar a Buji e resto de persoas implicadas a que consoliden esta mítica carreira que xa está, desde onte, na X Edición.
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 13:00
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Bubela escribió:
Ante a autocrítica de Buji, e os posibles erros que el apunto dicir:
Cánto nos costou a inscripción? Cánto cobran algúns elitistas por ahi para facer negocio a conta dos populares? Estes elitistas contan cun feixe de colaboradores e empresas de todo tipo.

Non podemos medir a Broña comparándoa con outras provas na que nos dan o estacazo.

E en termos deportivos, é unha carreira única, das máis fermosas que se poidan atopar. E como moi ben dixo "Maxi", ten algo, se cadra engado, que fai que os que vaiamos queiramos repetir.

Os últimos 800 metros da prova, enfocando a Ria de Muros-Noia, á beira do mar, e rematar entre herba e area da praia, son únicos. Ningunha outra carreira ofrece esto. E repsecto aos repeitos, pódenos gustar máis ou menos, pero Galicia é así, menos a Limia, Terra Cha, e pouco máis, e imposible facer máis de dous quilómetros chairos...

Animar a Buji e resto de persoas implicadas a que consoliden esta mítica carreira que xa está, desde onte, na X Edición.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Argen

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 17:48
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Lecop escribió:
Noraboa pola gran organización, noraboa por todas as ganas que poñedes nesta gran proba, noraboa polo lugar e a ruta que nos preparachedes, noraboa polos abituallamientos, noraboa por organizala ano tras ano;Noraboa por pedir disculpas por un erro accidental das rapaces do cruce...
Agora ben, personalemente non me gustou o feito de que os primeiros non fixeron o percorrido correctamente(de feito non subiron esa ultima costiña que fai botar o fígado), ainda que gañaron dando volta sobre os seus pasos, entendo o de ser politicamente correcto(pero nun trail,este non o era, se te perdes das volta e fas o recorrido, e se te confundiron, tiñas o percorrido na páxina para miralo,que para eso é).

Pois eso, que gañar ian ganar igual,e non había forma de demostralo erro, pero cada un é consciente do que fixo,jejeje

Ala pois eso, que po ano máis e mellor!!!

Oxalá siga crecendo ano a ano, Noraboa a organización, que permitirnos disfrutar dun bo domingo coma o de onte non é facil, ánimo!!


Pd: Non tomedes a mal a crítica,

Penso que te estas equivocando claramente,a veces e mellor non opinar gratuitamente senon estás seguro; ti podes preguntar o percorrido pero unha vez chegamos o cruce e nos din que temos que seguir por ese lado penso que o normal e que lle fagas caso a organización e ala fomos por donde nos mandaban, subimos unha "costiña" larga e dura que e a que correspondía a baixada mais larga e chegamos ata o avituallamiento e entón cando nos indican que temos que dar a volta para a nosa sorpresa pero ningún dos 3 primeiros ata ese momento fai o percorrido enteiro o revés e damos a volta, aquí si quero destacar algo e que o que marchaba en 4º posición nese momento veunos dar a volta os 3 primeiros e non lle deu a gana de dar volta e fixo todo o percorrido o revés colandose en 2º posicion, no meu caso o dar a volta perdin moitas posicións, e aseguroche que fixemos mais metros dos que marcaba o percorrido completo.
Agora quero decir que me pareceu vergonzosa a actitud do que finalmente se colou en segunda posición porque se nos demos a volta ainda sabendo que non era culpa nosa (cuestión de deportividad) , este corredor o final subeuse a recoller un trofeo que non lle correspondía, por non facer caso cando nos dixeron que tiñamos que dar a volta e segundo porque o chegar tamen quixo xustificar que correra os mismos metros que os que estabamos nas 3 primeiras plazas nese momento, os gps deixarono en evidencia; estas cousas son as que non me gustan, penso que non todo vale por subirse a recoller un premio e alguns deberian ser mais deportivos.
Para min a carreira e estupenda de verdad, nun sitio precioso e a organización neste caso conozcoos e sei de sobra que se lles caeu o mundo encima cando se deron conta do que pasaba, pero todos cometemos errores asique hai que poñerse na sua situación e como xa explicou buji para o ano xa o teñen resolto; animo a organizacion porque todo o mundo vos da a noraboa por esta gran carreira!!
bazamuros

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/12
23 Carreiras
13 Mensaxes
LIRA
Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 22:27
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Eu so quero decir GRAZAS a organización por celebrar a carreira, o recorrido duro e bonito, a carreira gratuita, con fruta o final, augas no mediro do percorrido, camiseta gratuita, corredo todas as categarías.....Sobre os errores está claro que os máis jodidos polo tema e a organización, e coñezo a algún dos corredores afectados e son comprensivos co tema, porque para non cometer errores non se organiza a carreira e iso nn pode pasar porque eu para o ano volvo, porque disfrutei do percorrido, da organización e do día de carreira. Unha petición para o ano que ven.....UNHA CHURRASCADA O FINAL DA CARREIRA!!!!! jajajajajajjajaajaa
BUJI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mér, 04 Set 2013, 7:41
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Argen escribió:
Lecop escribió:
Noraboa pola gran organización, noraboa por todas as ganas que poñedes nesta gran proba, noraboa polo lugar e a ruta que nos preparachedes, noraboa polos abituallamientos, noraboa por organizala ano tras ano;Noraboa por pedir disculpas por un erro accidental das rapaces do cruce...
Agora ben, personalemente non me gustou o feito de que os primeiros non fixeron o percorrido correctamente(de feito non subiron esa ultima costiña que fai botar o fígado), ainda que gañaron dando volta sobre os seus pasos, entendo o de ser politicamente correcto(pero nun trail,este non o era, se te perdes das volta e fas o recorrido, e se te confundiron, tiñas o percorrido na páxina para miralo,que para eso é).

Pois eso, que gañar ian ganar igual,e non había forma de demostralo erro, pero cada un é consciente do que fixo,jejeje

Ala pois eso, que po ano máis e mellor!!!

Oxalá siga crecendo ano a ano, Noraboa a organización, que permitirnos disfrutar dun bo domingo coma o de onte non é facil, ánimo!!


Pd: Non tomedes a mal a crítica,

Penso que te estas equivocando claramente,a veces e mellor non opinar gratuitamente senon estás seguro; ti podes preguntar o percorrido pero unha vez chegamos o cruce e nos din que temos que seguir por ese lado penso que o normal e que lle fagas caso a organización e ala fomos por donde nos mandaban, subimos unha "costiña" larga e dura que e a que correspondía a baixada mais larga e chegamos ata o avituallamiento e entón cando nos indican que temos que dar a volta para a nosa sorpresa pero ningún dos 3 primeiros ata ese momento fai o percorrido enteiro o revés e damos a volta, aquí si quero destacar algo e que o que marchaba en 4º posición nese momento veunos dar a volta os 3 primeiros e non lle deu a gana de dar volta e fixo todo o percorrido o revés colandose en 2º posicion, no meu caso o dar a volta perdin moitas posicións, e aseguroche que fixemos mais metros dos que marcaba o percorrido completo.
Agora quero decir que me pareceu vergonzosa a actitud do que finalmente se colou en segunda posición porque se nos demos a volta ainda sabendo que non era culpa nosa (cuestión de deportividad) , este corredor o final subeuse a recoller un trofeo que non lle correspondía, por non facer caso cando nos dixeron que tiñamos que dar a volta e segundo porque o chegar tamen quixo xustificar que correra os mismos metros que os que estabamos nas 3 primeiras plazas nese momento, os gps deixarono en evidencia; estas cousas son as que non me gustan, penso que non todo vale por subirse a recoller un premio e alguns deberian ser mais deportivos.
Para min a carreira e estupenda de verdad, nun sitio precioso e a organización neste caso conozcoos e sei de sobra que se lles caeu o mundo encima cando se deron conta do que pasaba, pero todos cometemos errores asique hai que poñerse na sua situación e como xa explicou buji para o ano xa o teñen resolto; animo a organizacion porque todo o mundo vos da a noraboa por esta gran carreira!!

Hola Argen e Lecop o que menos queremos é que un erro noso se traslade ás disputas entre os participantes que, sí que sin duda non tendes culpa ningunha do mismo.
Os resultados finales nunca imos poder saber si foron correctos ou non posto que se ven afectados por este erro; polo que entendo que o mellor é non os ter moi en conta e, procurar que o ano próximo nos podamos resarcir deste, de verdade, mal trago que pasamos.
Gracias novamente tamén de verdade, pola comprensión mostrada e insisto o que menos queremos é que por unha mala organización poida haber a máis mínima disputa entre vos que non o merecedes.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
714 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Set 2013, 18:00
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Argen escribió:
Lecop escribió:
Noraboa pola gran organización, noraboa por todas as ganas que poñedes nesta gran proba, noraboa polo lugar e a ruta que nos preparachedes, noraboa polos abituallamientos, noraboa por organizala ano tras ano;Noraboa por pedir disculpas por un erro accidental das rapaces do cruce...
Agora ben, personalemente non me gustou o feito de que os primeiros non fixeron o percorrido correctamente(de feito non subiron esa ultima costiña que fai botar o fígado), ainda que gañaron dando volta sobre os seus pasos, entendo o de ser politicamente correcto(pero nun trail,este non o era, se te perdes das volta e fas o recorrido, e se te confundiron, tiñas o percorrido na páxina para miralo,que para eso é).

Pois eso, que gañar ian ganar igual,e non había forma de demostralo erro, pero cada un é consciente do que fixo,jejeje

Ala pois eso, que po ano máis e mellor!!!

Oxalá siga crecendo ano a ano, Noraboa a organización, que permitirnos disfrutar dun bo domingo coma o de onte non é facil, ánimo!!


Pd: Non tomedes a mal a crítica,

Penso que te estas equivocando claramente,a veces e mellor non opinar gratuitamente senon estás seguro; ti podes preguntar o percorrido pero unha vez chegamos o cruce e nos din que temos que seguir por ese lado penso que o normal e que lle fagas caso a organización e ala fomos por donde nos mandaban, subimos unha "costiña" larga e dura que e a que correspondía a baixada mais larga e chegamos ata o avituallamiento e entón cando nos indican que temos que dar a volta para a nosa sorpresa pero ningún dos 3 primeiros ata ese momento fai o percorrido enteiro o revés e damos a volta, aquí si quero destacar algo e que o que marchaba en 4º posición nese momento veunos dar a volta os 3 primeiros e non lle deu a gana de dar volta e fixo todo o percorrido o revés colandose en 2º posicion, no meu caso o dar a volta perdin moitas posicións, e aseguroche que fixemos mais metros dos que marcaba o percorrido completo.
Agora quero decir que me pareceu vergonzosa a actitud do que finalmente se colou en segunda posición porque se nos demos a volta ainda sabendo que non era culpa nosa (cuestión de deportividad) , este corredor o final subeuse a recoller un trofeo que non lle correspondía, por non facer caso cando nos dixeron que tiñamos que dar a volta e segundo porque o chegar tamen quixo xustificar que correra os mismos metros que os que estabamos nas 3 primeiras plazas nese momento, os gps deixarono en evidencia; estas cousas son as que non me gustan, penso que non todo vale por subirse a recoller un premio e alguns deberian ser mais deportivos.
Para min a carreira e estupenda de verdad, nun sitio precioso e a organización neste caso conozcoos e sei de sobra que se lles caeu o mundo encima cando se deron conta do que pasaba, pero todos cometemos errores asique hai que poñerse na sua situación e como xa explicou buji para o ano xa o teñen resolto; animo a organizacion porque todo o mundo vos da a noraboa por esta gran carreira!!


Explicocho por privado para non enturbiar mais(non opino sen saber creéme) , que o tema da carreira está zanjado foi un erro puntual, e a organización fixo todo canto pudo e eu apoiareinos o próximo ano porque o merecen, e fan un gran esforzo que eu valoro enormemente!
michelmn

Novo foreiro
Novo foreiro
5/04/13
5 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 6:58
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Buji, moi moi moi bonita, moi moi moi ben todo, e un urra!!!! a os organizadores, todos pasámolo moi ben e repetiremos esa xuntanza de amigos que é o que importa, arriba ese ánimo!!!!



Michel e Mari
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1927 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 7:15
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Xa están postas as clasificacións:

Resultados Cross de Broña

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4703 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 8:30
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

maxi. escribió:
Xa están postas as clasificacións:

Resultados Cross de Broña

Gracias maxi, y por la foto, ya me la hicieron llegar

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 13:41
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

un cachond@ o clasificado no posto 93 Molón

-- Chámame "ghose"
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1927 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 17:10
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

lihto escribió:
maxi. escribió:
Xa están postas as clasificacións:

Resultados Cross de Broña

Gracias maxi, y por la foto, ya me la hicieron llegar

De nada, Lihto. Guiño

XoseM escribió:
un cachond@ o clasificado no posto 93 Molón

Si; a verdade e que cando vin o nome na lista de inscritos pensei que alguen se apuntara de coña...pero o fulano veu e correu.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos