Foros ›
Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2013, 20:41
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

Onte coñecín outra carreira máis. Felicitar a organización pola labor desenrolada.
Unha carreira das que teñen un perfil durísimo, e se a eso lle xuntamos a calor que facía, pois: Un moi mal resultado.
A 1ª costa como xa ia avisado dela leveina bastante ben. Pero despois era un sube-baixa constante, polo que nunha das subidas; decidín ralentizar o ritmo nas mesmas.

Onte quedeime a entrega de premios, xa que uns colegas meus os gañaron. E creo que houbo un moi mal detalle neste sentido, se non estou equivocado, non houbo trofeo os 3 primeiros da xeral, so houbo por categorías. Polo que os ultimos trofeos en entregar tal como dixo o "speaker" foron para os clasificados na absoluta, cando debería dicir categoría senior, os cales, ningún deles quedou entre os 3 primeiros.
Xa que os tres primeiros creo que foron Veteráns A.
E agora buscando en Google atopei esto, que refrenda o que eu digo.
O que gañou, foi Pedro Traba que fixo un tempo de 31' e algo.

www.lavozdegalicia.es/...C14991.htm
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
715 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 9:08
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

Kurty escribió:
Onte coñecín outra carreira máis. Felicitar a organización pola labor desenrolada.
Unha carreira das que teñen un perfil durísimo, e se a eso lle xuntamos a calor que facía, pois: Un moi mal resultado.
A 1ª costa como xa ia avisado dela leveina bastante ben. Pero despois era un sube-baixa constante, polo que nunha das subidas; decidín ralentizar o ritmo nas mesmas.

Onte quedeime a entrega de premios, xa que uns colegas meus os gañaron. E creo que houbo un moi mal detalle neste sentido, se non estou equivocado, non houbo trofeo os 3 primeiros da xeral, so houbo por categorías. Polo que os ultimos trofeos en entregar tal como dixo o "speaker" foron para os clasificados na absoluta, cando debería dicir categoría senior, os cales, ningún deles quedou entre os 3 primeiros.
Xa que os tres primeiros creo que foron Veteráns A.
E agora buscando en Google atopei esto, que refrenda o que eu digo.
O que gañou, foi Pedro Traba que fixo un tempo de 31' e algo.

www.lavozdegalicia.es/...C14991.htm


Jejejeje, que bó é ese chaval!! Bailar Bailar

Craso error, eu fixen 4 minutiños mais
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 9:48
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

Encantado de correr por primera vez en Corcubión. Todo muy bien y pensando que es gratis que más queremos. Felicitar a todo el mundo que participa, tanto organizando como corriendo. Un placer compartir viaje con los compañeros de fatiga. Diego , en su línea , superior. Fran , recuperando el buen tono y Adán que sigue mejorando. El recorrido , muy duro pero muy bonito. Xa sabíamos onde iamos " COSTA DA MORTE ". Felicidades a todos y saludos. Aplauso Aplauso Aplauso
carlitoscox

Novo foreiro
Novo foreiro
21/09/10
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 12:33
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

pedir disculpas por algun fallo organizativo e o gañador da carreira polo error na prensa que volvera salir solucionado.,a clasificacion xeral saldra na paxina do concello www.corcubion.info e nesta paxina cando o servidor me deixe poñerlle o codigo de verificacion pa enviarlle o email.Grazas os participante e esperamos a vosa visita pra o ano que ven
gregoriofukada

Novo foreiro
Novo foreiro
5/03/12
15 Carreiras
36 Mensaxes
Noia, A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 14:13
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

É o segundo ano que fago esta carreira e voltarei repetir, sempre que non teñamos estas temperaturas. Son eu o que case perde o coñecemento na meta. Agradecer á organización esta festa deportiva, e a ese cooperante anónimo que non me deixou ata que puiden estar de pe por min mesmo.

O peor é que con ese estado non recollín a camiseta, teño gardadas todas as que fun e non quería perder precisamente a da carreira que me enfrentou aos meus límites. Xa mandei un correo á organización por si pode facer algo en este aspecto.

En calquera caso, de novo gracias e ata o ano que vén.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 15:23
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

Alegrome que estes ben gregorifukada. O voluntario chamase Anxo e non te preocupes que en canto o vexa trasladolle o teu agradecemento. En canto a camiseta non te preocupes que se non arreglas coa organizacion mandame un privado e fagoche chegar a miña que ben ganada a tes. ( e posible que che quede algo pequena pero como recordo valeche).
caracolo

Novo foreiro
Novo foreiro
20/12/09
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 16:14
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

Moi contento de participar outra vez nesta carreira e "disfrutar" do seu recorrido rompepernas. Eso si, a calor que fixo leveina bastante peor.
Eu tamén acabo de ver no periódico que dan coma gañador ao atleta que entrou, creo, na posición 8ª e que foi o primeiro Senior. Os 7 primeiros atletas foron veteranos.
Eu creo que esto foi debido a que a categoría de veteranos A (desde 35 a 50 anos) era moi ampla e nesas idades, sobre todo entre 35 e 40 anos, hai moito máis nivel que entre 20 e 35 anos. Unha solución para outro ano sería poñer a categorís Senior (que non Absoluta) hasta os 40 anos como fan a maioría das carreiras populares.
De tódolos xeitos, voltarei o ano que ben a esta carreira, que é das poucas que manteñen o caracter meramente popular.
patowc

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/12
0 Carreiras
206 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 9:58
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

Han colgado los resultados:

www.corcubion.info/gl/...-corcubion
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 10:18
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

Gracias patowc. Aplauso Aplauso Aplauso
gregoriofukada

Novo foreiro
Novo foreiro
5/03/12
15 Carreiras
36 Mensaxes
Noia, A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 15:06
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

Gracias Darreina, xa me contestaron dende a organización co tema das camisetas e ao parecer está resolto. De todas formas moitas gracias.
lolamarta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/09/11
0 Carreiras
78 Mensaxes
Esteiro
Respostar citando Envío Ven, 27 Set 2013, 20:43
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

moi boa carreira a gracias a todos
Axfisiado

Novo foreiro
Novo foreiro
13/07/11
0 Carreiras
18 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 22:00
Asunto: Re: Carreira Pedestre Vila de Corcubión (21/09/13)

...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos