Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 11:15
Asunto: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Bueno pues emulando a nuestros buenos amigos del fondo norte ,y en conversaciones entre foreros sureños varios, el domingo pasado en Castrelos hemos estado hablando de que podriamos quedar los domingos para hacer en amor y buena compañia nuestro rodaje largo del fin de semana e incluso la posibilidad de que a un mes vista realizar juntos la Vig-bay por nuestra cuenta a modo de entrenamiento ...¿que os parece la idea ?

Yo empiezo este domingo a las 10h00 con 17.5 km ,la salida será desde Alcampo en Coia ,pasando por Alcabre ,samil, canido ,cabo estay y regreso subiendo el amor de dios al punto de partida ,prometo que el ritmo sera suave (5´30-6´/km) ya que trataremos de ganar resistencia aerobica en un primer tiempo y bajar pulsaciones ,os espero ....

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 11:33
Asunto:

Apoyo la idea y espero ser participe de ella tan pronto como sea posible, cuando la put**ima periostitis sea historia.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 14:35
Asunto:

A idea de empezar este domingo con 17,5 kms asústame un pouco xa que levo unha temporada parado de máis polos problemas coas pernas primeiro e logo polo parón para o "engorde" navideño (que paguei carísimo na San Silvestre a pesares do apoio inestimable de Aguita). Ademáis, agora estou adaptándome ainda ás plantillas que me fan falla e non o estou pasando moi ben que digamos. Onte estreneinas tres horas por prescripción facultativa e cando apenas levaba unha xa estaba farto de levalas... pero todo sexa polo ben das miñas perniñas Avergoñado :oops:. Hoxe levareinas postas 4 horas e xoves e venres 5 horas... a partir de ahí díxome que as puxera todo o tempo que quixera e que a semana que ven veríamos se había que corrixirlle algo, así que teño as miñas dúbidas de cara ao domingo... ademáis de falalo coa parienta Avergoñado Avergoñado Avergoñado sobre todo porque os rapaces estarán de estrea de xoguetes e quererán estar con papá e mamá no proceso... xa vos comentarei algo ó respecto ¿vale?.

En calquera caso a idea do CARMA (Centro de Alto Rendemento MArisqueiro) pareceme macanuda (como diría JazzWilly) Molón Molón Molón Molón
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 16:59
Asunto:

¿Me aceptariais alguno de los domingos que voy a Vigo? Disimulando Disimulando Prometo no estorbar(llevaré dinero para el bus de vuelta,si lo necesito Guiño )
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 17:04
Asunto:

Elyana escribió:
¿Me aceptariais alguno de los domingos que voy a Vigo? Disimulando Disimulando Prometo no estorbar(llevaré dinero para el bus de vuelta,si lo necesito Guiño )

Para correr en el CARMA no se puede vivIr más al norte que de Pontevedra, en tal caso tendrás que conformarte con el CAR.

...Gueeeeeeno, aceptamos extranjeros TAMIÃ?N. Guiño

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 17:11
Asunto:

Elyana, traidora.

Y cuando hagamos la competición anual entre centros de alto (o más bien bajo) rendimiento, a que centro vas a representar y defender con el sudor de tu frente.

Nada de nada, el Rector "Maloquesoy" llamará a consultas al Presidente "Ferrolano", para tratar la conveniencia o no de esta cesión.

Y como mucho, te ponemos una clausula de rescisión lo suficientemente alta como para que desistan en ficharte.

he dicho. Confuso Confuso


Última edición por maloquesoy o Mér, 03 Xan 2007, 18:33; editado 1 vez
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 17:16
Asunto:

Maloquesoy,no soy traidora,pero cada 15 días tengo que ir a Vigo,mi exmarido vive allí y cada 15 días le llevo los niños el viernes y los recojo el domingo y me apetece también ver a los foreros de Vigo ,además,y "no lo comentes" así hago de espía al fondo Norte de los avances del fondo Sur Guiño Ríndose Ríndose Ríndose
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 04 Xan 2007, 7:04
Asunto:

Bueno chicos esto del c.a.r.m.a (¿ tendra algo que ver con indios? Disimulando ) me suena bien en cuanto a lo de los 17.5 km tampoco hay que ser tan riguroso que a lo mejor se quedan solo en 16 Ríndose ,Elyana desde luego que eres bienvenida cuando quieras, estas en tu 2ª casa Guiño

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Xov, 04 Xan 2007, 7:17
Asunto:

La verdad que al principio me emocioné y asusté a la vez:
Cita:
...el domingo pasado en Castrelos hemos estado hablando de que podriamos quedar los domingos para hacer en amor
porque entendí HACER EL AMOR. Yo me apunto Charly, aclarado el tema.

En cuanto a la distancia, yo tampoco estoy para muchos trotes, así que los que nos veamos más cortos podemos caminar y cuando vengan de vuelta el resto, nos volvemos a enganchar.

Ya sé que soy muy corto pero que es el CARMA?

Makoki 5.1
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Xov, 04 Xan 2007, 7:18
Asunto:

Acabo de entender lo del CARMA Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Makoki 5.1
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 04 Xan 2007, 9:36
Asunto:

Ainda que non confirmo ó 100% a miña participación na 1ª xuntanza do CARMA existen bastantes posibilidades de que, cando menos, faga boa parte do percorrido.

Por certo,o Karma é unha verba Hindú, que non "India Demo sorrindo Demo sorrindo que ben se podería aplicar ao noso CARMA, entendendoo como a acción que facemos (entreno) para xerar unhas tendencias similares ao que sería unha "inercia", neste caso (participar nun bó número de carreiras en condicións aceptables), e cito a doña Wikipedia:

Cita:
Karma
De Wikipedia, la enciclopedia libre

De dónde deriva la palabra y su significado

Karma: en el idioma sánscrito 'acción', del verbo 'hacer'.

kar: 'causa' y 'man': 'mente'. Una creencia central del budismo, el hinduismo, el ayyavazhi y el jainismo. En el idioma pali se dice kamma y en birmano 'kan'.

Aunque estos credos expresan diferencias en el significado mismo de la palabra karma, tienen una base común de interpretación. Generalmente el karma se interpreta como una "ley" cósmica de retribución, o de causa y efecto. Es el conjunto de energías potenciales que residen en las profundidades de la vida y que se manifiestan en el futuro.

Si bien la 'Ley del Karma' se refiere a "causa y efecto", para el budismo, el concepto de karma implica acción mental (pensamientos), verbal (palabras) y física (acciones propiamente dichas, obras).

El karma puede ser explicado como un fenómeno análogo a la inercia, una "inercia naturaleza". Según esta visión, el individuo genera tendencias a través de sus causas. Un pensamiento, palabra o acción 'intencional' determinará una tendencia en el mismo sentido. En el futuro, las causas no necesariamente serían intencionales, sino que estarían influenciadas o inducidas por causas previas. En este sentido, el karma consituye una fuerza inconsciente y condicionante, que hace que los individuos tiendan a un determinado estado de vida, ya sea bajo o elevado. Un mal karma, es resultado de malas causas que conducen al individuo a atravesar repetidamente una situación que provoca sufrimiento.

Mediante la práctica budista, las personas pueden escapar del condicionamiento del karma y así liberarse de los cuatro sufrimientos fundamentales:

1. Nacimiento
2. Vejez
3. Enfermedad
4. Muerte

Ou sexa, que entrenando entrenando poderemos vencer á vellez, á enfermidade e incluso á morte (para iso habería que entrenar a hos***a, penso eu Demo sorrindo Demo sorrindo )

Volvendo ó tema: onte fixen o meu primeiro entreno do ano 2007 e fíxeno en Castrelos (polo aquel de non queimar a musculatura, nen as articulacións, visto cómo estaba a finais do 2006). Sigo jordo como un mundo, ou cando menos tripudo, pero fixen mellores ritmos que na San Silvestre... o cal non era moi complicado. Por outra banda no entreno iba coas plantillas (nunca usara e estoume adaptando a elas... era o segundo día)... e cando levaba 5 kms. empecei a notar que me estaban facendo unhas ampollas e cortei... non quero máis problemas dos que xa teño. Ã? final foron 15 min. de quecemento (a 6' 30''/km, aproximadamente uns 2,5 kms.), dúas voltas ó percorrido do domingo a un ritmo de 4'55'', e unha volta acortada antes do Parque Infantil para comprobar se era certo que así o percorrido é de 1000 metros (por certo, Khene podes confirmarlle ao teu cuñado que esa é a distancia... metro arriba metro abaixo) a idéntico ritmo. Cando quixen facer outra volta de 1000 m. e levaba uns 200 m. foi cando notei o da "bocha" e peguei media volta. Para rematar fixen unha volta rápida (a 4' 30'') ó parque infantil ampliando o percorrido coa zona axardinada que hai do lado do Auditorio (uns 525 metros segundo nos dín as estrelas do ceo... perdón... os satélites artificiais Disimulando Disimulando Disimulando )... estirar e para casiña, que facía unha friaxe do ca*****o!!!! por certo ¿todo isto debería telo posto en "Entrenamientos de los populares" non? Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 04 Xan 2007, 17:03
Asunto:

Buena suerte para las andaduras del CARMA , nos vamos a poner como motos con tantos CAR donde elegir
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 7:57
Asunto:

¿Quien se apunta este fin de?

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 8:02
Asunto:

Pois parece que, a pesares de ser o primeiro día de "Rebaixas" a miña dona está pola labor de deixarme marchar coa troupe do CARMA... así que, Charly terás en breve un privado. OK Molón Molón Molón Molón
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 8:40
Asunto:

Saludos compañeros, tras dos dias en cama me reincorporo a la actividad laboral y forera, sintiendolo mucho no voy a poder asistir este domingo al CARMA, sinceramente estoy hecho un desastre, un virus o algo similar me ha dejado pal arrastre, me voy recuperando poco a poco, pero no estoy en condiciones de entrenar, espero poder empezar el lunes a realizar trote de nuevo y recuperarme para la siguiente tirada.
Me quedo muy apenado de no poder participar en la inauguracion del CARMA, pero que se le va hacer, estaremos en contacto.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos