Foros ›
Autor
Mensaxe
xosemaria

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/12/12
2 Carreiras
68 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2013, 15:33
Asunto: PE ABERTO

Boas, como unha semana despois de correr a pedestre de compostela (outbro 2012) tiven iso que chaman pé aberto, apareceu un día, tívome paralizado, e en dous días marchou igual que veu e non deixou rastro.
Onte corrín a de Cacheiras (11 km) e onte xa notei algo raro, hoxe teño algo de dor ainda na zona, coma se fose outra vez pé aberto. De cando en vez noto algún pinchazo.

Nesta situación, quentando ben, pódese sair un ratiño a soltar músculos? Ou é preferible quedar na casa e agardar uns días? Gracias!

Deixo para outro día a miña dor na cadeira sobre todo a partir dos 7-8 kms., que iso xa é outro conto, pero mentres que non me impida...
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2013, 20:22
Asunto: Re: PE ABERTO

Home eu cando teño molestias paro uns días, creo que é o lóxico, e si despois persisten vou a o traumatologo. Eso é o que faría eu.

Sorte

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
can-oso

Montañés
Montañés
16/09/07
0 Carreiras
166 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2013, 21:06
Asunto: Re: PE ABERTO

xosemaria, no descartes que puedan tener relaccion el dolor del pie con la cadera. Algo perecido me paso a mi con el pie, y detras la rodilla y la cadera.
Como consejo, el de crap, lo veo acertado, darle unos dias,y si no mejora un profesional.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 23:28
Asunto: Re: PE ABERTO

Efectivamente como ben di can-oso, non sería nada raro que o problema sexa o mesmo, e incluso poida derivar en máis problemas, vaite a que che poñan a man enriba Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos