Foros ›
I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 13:58
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Non quero ser pesado e repetitivo, felicitando ós cerebros de todo isto: Edu_Iglesias e Manolo Bello (www.arousa.com), así como, a tódolos seus colaboradores: Urko, Castinheiras, Pati, Pachicho, Manoli, Abraham, Carlos,... que son pezas indispensables para que iniciativas como estas vaian a máis.

Falaba fai uns meses cunha persoa e coincidíamos que Urko e Castinheiras foron sen lugar a dúbida os dous impulsores das Carreiras polo Monte no Barbanza e seguramente que dous dos pioneiros en Galicia e xa van alá case 10 anos (como pasa o tempo).
E se estes dous mestres "sensei" tiveron alumnos aventaxados eses foron Barbanzón e Edu_Iglesias cada un noso seu rol. Rafa de corredor e Edu organizando. E penso que nesta proba demostrouse. NOROBOA ÓS DOUS.

En canto ás miñas sensacións teño tanto que dicir que se me vai esquencer case todo e non sei por onde empezar.

O que está claro é que coñecer o percorrido é moi importante, pero... aínda así para min non foi suficiente.

Comecei moi tranquilo, sabendo perfectamente o que nos viña enriba no km. 7 (Os forcados), dosificando, aínda así algún "gracisiño" doume ánimos dicíndome que a ese ritmo non ía ser capaz de rematar a Ultra. A verdade é que me motivou.

Subín Os Forcados tranquilo, respirando, as sensacións eran boas e cheguei ó primeiro avituallamento segundo o tempo previsto.
Tocaba correr (pistas e costa abaixo) e atopeime cunha boa lebre que non soltei ata o km 34, Javier Vidal. A excepción dalgunha parte técnica na subida ó Grallal, o percorrido entre o primeiro e terceiro avituallamento, deixaba correr moito e iso como di o meu sensei Castinheiras: ACUMULA.

Paso polo segundo avituallamento e polo terceiro e vexo que vou adiantando xente da que en teoría tiña que estar por diante miña e iso preocupábame, ¿QUE FAGO EU AQUÍ ADIANTE? Este non é o meu sitio natural. Empézome a poñer nervioso e ao mesmo tempo noto que as forzas xa vai indo a menos. A parte, tiven que poñer a térmica porque colleume o frío, pode ser que fosen os nervios, pero non creo.
Por certo o primeiro tramo entre o avituallamento 3 (Iroite) e o 4 (Portela) precioso, non coñecía estes CHANS e gustáronme moito eses prados verdes campo a través.
Neste tramo foi onde enganchei con Santiago íamos cómodos falando. Eu deixábao un pouco atrás nas baixadas técnicas e subidas e el pasábame coma un foguete cando lle podía dar zapatilla. Pódese dicir que inconscientemente íamos tirando o un do outro.
No avituallamento 4 aproveitei para cambiar a camiseta porque, tíñaa tan e tan empapada...
Baixei Vitres e despexeime uns metros de Santi, aproveitando a baixada técnica e nese momento víame forte, o problema foi ó chegar ó Avituallamento 5.
No avituallamento 5, cagueime pola pata, cando me dixeron que ía quinto a 2 minutos do segundo. QUE INOCENTE SON!!!!
En lugar de respirar, comer e beber ben, funme a lo loco, pensaba que coñecer a subida de San Xoán era suficiente para subila sen problema, INOCENTE, INOCENTE, INOCENTE....
Ata aquel momento ía segundo o obxectivo marcado para baixar de 8 horas. PERO....
A pasar a Casa Rural de Entre Os Ríos entroume unha cousa que nunca me pasara, entroume unha pájara non, entroume o seguinte, un pajarón. Non tiña auga, nin comida na mochila e tiña que parar cada dous por tres, porque me mareaba e caía para os lados. Era increíble, nunca tiven tal sensación. Téñoo pasado moi mal nalgunha carreira, pero esta sensación, xamais na miña vida. Levoume subir os 2 kms do San Xoán 50 minutos (polo reloxio).
Per aínda así estaba contento porque na subida só me pasaron 3 persoas e pensaba na comida que me ía pagar Castinehiras e no trofeo da súa colección que me ía regalar se acadaba un posto entre os dez primeiros. O podium non podía ser, pero... a falta de pan boas son tostas.
Nunca me alegrei tanto de chegar a un avituallamento como cando cheguei ó número 6. Sentinme no chan, bebín 10 vasos de auga e comín 5 pastelitos de chocolate e de repente, cando peor estaba, empeceime a recuperar e puiden volver a correr e a un nivel decente. A verdade é que o corpo humano é increíble.
A baixada xa a tiña feito (Os Aforcados) e coñecíaa, dinlle calor ata baixo e ao final moi contento. Como me dixo Urko: medalla de chocolate.
A postcarreira excepcional:
- Batidos e reconstituintes de Nutri sport
- Masaxe relaxante
- Catro contos coa vella garda do CAR BARBANZA: Pati e Urko.
- Saúdos a Santiago, Arturo SanMarco e Javier Vidal cos que compartín algún tramo da Ultra.
- Aplaudín a uns cantos corredores que entraron en meta, entre eles a afeccionado, co que non teño unha relación persoal, pero que me alegra moito velo porque rememoro aqueles tempos, xa fai sete u oito anos cando os corredores de montaña eramos unha inmesa minoría e a falta de carreiras, adicábamonos a facer quedadas (agora chamadas freee-running).

Seguro que me quedou algo no tinteiro. Cando me acorde xa o poñerei.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 15:05
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Pues anxinho,no tengo el gusto de conocerte,y por lo que cuentas,estás muy,muy fuerte....

...pero lo tuyo es de una insconsciencia bastante importante y desde luego,nada edificante para los que comienzan en esto....perdona que sea tan directo....pero si en vez de la Barbanza,haces lo mismo en otro lugar,lo más seguro es que hoy estabas ingresado en un hospital...

...en ocasiones el querer ser muy competitivo ( nadie se gana la vida con esto ) nos hace perder un poco el norte....eso si...cada cual sabe ( o se supone ) lo que hace y lo que arriesga....

..enhorabuena por tu tiempazo,no lo tomes a mal Guiño

Saludos.

www.desnivelpositivo.com/
santyrg

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/06
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 15:06
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Para min foi un pracer desfrutar de esta carreira ,destas paisaxes e da compañía, tanto tua( Anxiño) coma de Arturo.Ainda que o final íamos competindo entre nós, en realidade eu doulle mais importancia o FairPlay e a cordialidade.
E noraboa a todolos voluntarios e organizadores porque non me podo imaxinar o traballo que pasáchedes para levar a cabo esta proba.Por ese motivo non teño nada que criticar.
Gracias a tod@s,
Santy.
keniata1

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/09
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 15:07
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Corneira escribió:
Agradecer a todos (Organizadores,voluntarios,maxaxistas,... )70 km e moita distancia para correla, pero tamen e moi longa para preparar,marcar,e darnos cobertura a todos. Felicitar tamen os compañeiros do Boimorto, que cada vez vexo mas no monte, (A fe de Guti move as montañas) .
Animar tamen a Kico (keniata 1),que se veo na obriga de retirar a falta de 5 km...Xa ten que doer.

Gracias amigo Corneira. Noraboa pola tua grande carreira. A verdade e que ter que abandonar cando so me quedaba a baixada si que doe moito pero as rozaduras e as bochas no pe xa non me deixaban nin andar. Este ano o monte ganoume....Po ano espero ganarlle eu o monte.
Para min a organización foi espectacular. Moitas gracias por deixarnos correr por eses paraxes tan fermosos!! Aplauso
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 15:40
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

linkinpark escribió:
Pues anxinho,no tengo el gusto de conocerte,y por lo que cuentas,estás muy,muy fuerte....

...pero lo tuyo es de una insconsciencia bastante importante y desde luego,nada edificante para los que comienzan en esto....perdona que sea tan directo....pero si en vez de la Barbanza,haces lo mismo en otro lugar,lo más seguro es que hoy estabas ingresado en un hospital...

...en ocasiones el querer ser muy competitivo ( nadie se gana la vida con esto ) nos hace perder un poco el norte....eso si...cada cual sabe ( o se supone ) lo que hace y lo que arriesga....

..enhorabuena por tu tiempazo,no lo tomes a mal Guiño

Saludos.

Non o tomo a mal, son eu o primeiro que o dixen Guiño

Seguramente que en lugar de INOCENTE debín poñer INCONSCIENTE, pero seguramente que se a proba non fose na "casa", no Barbanza, eu tampouco sairía a DESPUTALA senón, sairía como fago sempre, a DESFRUTALA porque o monte está para desfrutar del.

É un monte que coñecemos ben, porque para min e para uns cantos dende tempos remotos e o noso punto de adestramento.

...Tampouco é que sexa un atleta experimentado, porque non o son, pero tampouco considero que acabe de chegar, teño unha mínima experiencia e, sobre todo, uns bos mestres.

De tódolos xeitos, penso que a responsabilidade de cadaún, vese na capacidade de asumir riscos dependendo das condicións do terreo, físicas, climatolóxicas,... E está claro que estes riscos noutra proba non os tomaría, pero como che dixen corría na casa e había que intentalo.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 15:54
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Me alegro por demostrar que eres una persona consciente,espero que los novatos no te copien Ríndose Ríndose

..ahora en serio,el hecho de conocer bien el terreno es un arma de doble filo,porque crea confianza...y esa normalmente en la montaña no es buena consejera.


También me parece bien que siendo una prueba "en casa" intentaras dar lo mejor de ti mismo...de todas formas,no te fies mucho de Montxo ( Urko )..ja,ja,ja....también es broma Guiño ya hace años que nos conocemos,desde la primera edición del cross de Corrubedo.

Bueno,pues a seguir dándole ( con cabeciña )...nos vemos Guiño

www.desnivelpositivo.com/
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 17:55
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Grazas a todos polos parabéns, e desculpas unha vez máis polos erros que en vindeiras edicións garantimos que imos intentar non cometelos (pero de seguro que cometemos outros).

Na xuntanza que acabamos de manter para "anotar" os erros, e ter en conta opinións tanto as vertidas aquí coma na carreira, xa estivemos artellando cambios que se reflectirán no trazado do vindeiro ano. Trataremos de sacarvos das pistas, ainda que seguro que algún corredor-galgo non o verá tan axeitado Guiño pero ainda así e tal e como falaban no afán de facer productivo o monte "invirten" en pistas... de momento, que en calquer outro dalle por poñer asfalto e desa si que o fastidian de vez.

Grazas a tod@s polas vosas intervencións, parabéns, e suxerencias; dade por seguro que serán tidas en conta (mellor dito: xa estamos a telas en conta!!)

NOTA "EN PRIVADO": Compañeiros do CAR BARBANZA hai que ver como "medramos" dende aqueles primeiros adestramentos para Penedos, a organización do Corgo, e todo o que veu despois. Hai que ir facendo sitio e poñer data para a churrascada, deixémonos de organizar, de competir, e de entrenar por un día e que Castinheiras poña a enfriar o licor café. Guiño
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 18:04
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Edu, Eu levo os mexillons
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 20:30
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Boeno, boeno, boeno, para ser o que menos protagonismo ten nesta ultra, son o máis nomeado de todos, e todo para que vós diga que si, que tendes razón por unha vez, que a victoria de Rafa "barbanzon" a sentimos como unha victoria propia e que a mesma merece unha homenaxe. Como di Edu, facer un paréntesis en todo e voltar a xuntarnos para un xantar e celebrar todos xuntos este pequeno gran triunfo, soamente resta que Rafa acepte este ofrecemento e poñer data e hora..................dispois temos que discutir como o imos facer, xá o estou vendo, outra vez as ostias, xá o botaba de menos.
Non quero deixar de mencionar o 8º posto de anxinho na ultra, foi o primeiro do Barbanza........¡joder!¡non hai quen o ajuante!, era mellor que romperá unha perna.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2013, 7:11
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Primeiro de todo, darvos as gracias a todos polos vosos parabéns Moi feliz Guiño
E segundo, por suposto que acepto moi gustoso a vosa invitación dun xantar do CAR BARBANZA, mimadriña xa non recordo cando foi o último... Abraiado unha cousiña, o derradeiro finde de xuño o teño comprometido co GTP-80 Mr. Green Rezar
xoma

Novo foreiro
Novo foreiro
7/11/11
50 Carreiras
14 Mensaxes
Punxín
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2013, 14:22
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Gracias a la organización por esta carrera. Aunque hay cosas que mejorar, estubiesteis de 10. Personalmente no la he concluido por problemas de estómago, pero me llego un grato recuerdo. MUY RECOMENDABLE. Hasta el próximo año.
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2013, 14:42
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

A min GUSTOUME MOIT Moi feliz en xeral.
Día, hora, percorrido (paisaxe, terreos, distancia...) Organización, avituallamentos... Aplauso

Sí que acepta "pinceladas" para mellorar. Pensando
(lóxico nunha primeira edici Angel n)

Para o ano igual me atevo coa RutaA. Satisfecho
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2013, 16:48
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Paso o tema xx (xuntanza xantar) do CAR BARBANZA, o foro privado de toda a vida.
tarántula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/13
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2013, 18:10
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

i Qué bonito trail el del sábado y qué regusto me ha dejado ! Imposible encontrarle un pero. Pero para poder disfrutar corriendo diez horas otros han currado veinte, enhorabuena al equipo por vuestra amabilidad, en especial a las chicas de la mesa de control de salida/llegada, una me salvó de abandonar en la salida y otra, como debe ser y bajo la atenta mirada de mi mujer, me dio un beso nada más llegar mientras me entregaba un diploma, otra me ofreció ricos zumos y otra más un masaje del copón. ¿Será que al vernos rodar por la calzada de Vitres creyeron que éramos gladiadores de verdad?
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 19 Xuñ 2013, 7:15
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

xa lle dei as grazas in situ a algún(ha) d@s organizadores, pero tamén que vaia públicamente aquí Aplauso

cousas a mellorar? pois si. Pero en dous días xa non me acordo de ningunha, só me quedo coa sensación agradable de ter ido.

esta é unha mensaxe de servizo para Eva e Juan (creo recordar), que lles fixen unha foto subindo no rego de san xoán e para que contacten conmigo por privado para enviarllela Guiño

un saúdo tamén para outro Juan (littlejohn) co que compartín kilómetros, tamén para ... e para ... Avergonzado (non me lembro) así como para tod@s cos que compartín palabras de ánimo recíprocas.

no meu blog escribín unha crónica de cómo me foi a cousa e a opinión sobre a carreira, por si interesa. Tamén un pequeno vídeo que fixen xusto antes de baixar ao final.

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos