Foros ›
Autor
Mensaxe
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2006, 23:48
Asunto: Vegadeo en Nochebuena

Por lo visto el domingo que viene, es decir en nochebuena, hay una carrera en Vegadeo, son 3.5km y la hora para apuntarse es a las 3.
La salida me parece que es a las 5, y me dijeron que había que subir escaleras por el medio de la carrera.

Bueno todo esto que os cuento(los horarios) no lo se cierto de todo, pero creo recordar que me dijeron así. Ya os aviso si se algo más.

Chau

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2006, 2:14
Asunto:

Sunsury, gracias por darnos información de esas carreras que no publican en este foro. Por cierto, ¿donde es Vegadeo?

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2006, 16:43
Asunto:

Pa eso estamos, hay que aportar algo aunque sea poco.

Vegadeo queda a 10km de ribadeo pero ya en asturias, yo la publico en el foro pq es un pueblo mucho mas gallego que otros muchos que si pertenecen, desde lugo por ejemplo estaría a 80km

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
lunaplateada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/03/06
0 Carreiras
179 Mensaxes
VIVEIRO
Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 16:54
Asunto:

Hola a todos pois eu teño a sorte de levar varios anos asistindo a esa carreira e coméntobos un pouco como vai.
A organización é moi boa, as inscripcions falas alí e a carreira das categorias maiores sae ás 5 como ven dicia Sunsury, a das categorias menores será sobre as 4.30.
O circuíto ten un percorrido aproximado de 3.5km e, como ti ven dices hai que subir escaleiras xa que esa carreira chámase a carreira dos 12 pontes, e como o seu nome indica durante o percorrido pasas por 12 pontes, por iso mesmo hai que subir escaleiras, para cruzar a ponte pero solo unhas poucas xa que como podedes imaxinar as pontes están ó nivel da carretera e dos camiños por onde imos.
Quero salientar tamen que esta carreira é unha carreira en contra da droga.
E bueno k está moi ben e k vos animedes se keredes saber algo mais preguntádeme que eu o que poda respondovolo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 21:19
Asunto:

Para los que sois de la zona, no tiene nada que ver con el tema. Pregunto si ya no hacen la carrera Vegadeo-Taramundi, creo que era por Mayo y bastante dura.
Un saludo.
Marco

Novo foreiro
Novo foreiro
27/11/06
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 22:10
Asunto: carrera de Vegadeo

Donde hay que inscribirse. donde esta la salida. merece la pena hay participacion o es mediocre. Gracias estamos pensando en ir desde Lugo pero tenemos miedo a que sea poco concurrida. gracias un saludo
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 14:43
Asunto:

A mi me dijeron que mucha gente no había, pero no creo que ese sea un impedimento, no? lo importante es que mar lo que luego vas a cenar... Ríndose

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
lunaplateada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/03/06
0 Carreiras
179 Mensaxes
VIVEIRO
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 16:55
Asunto:

Ola a todos os foreir@s, pois coméntovos:
Kurty: a carreira de Vegadeo-Taramundi efectivamente hai uns anos que a pararon de facer.
Marco:as inscripcions fanse alí antes da carreira supoño que sobre as 3 empezarán con elas, os anos anteriores houbo bastante xente, grazas a que está moi ben organizada,hai duchas ó remate e sempre dan un detalle ós participantes a parte dos trofeos. Y además merece la pena ir a parte por que es por una buena causa asi que animaros.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 17:53
Asunto: Re: carrera de Vegadeo

Marco escribió:
.... Gracias estamos pensando en ir desde Lugo pero tenemos miedo a que sea poco concurrida. gracias un saludo

Marco, las carreras las hacemos los corredores, así que yo os animo a que, si el 24 os apetece correr, pues os vengáis hasta Vegadeo y así, de paso, pues apoyamos con nuestra presencia la carrera y que no se pierda el ánimo por organizarla.
Así que con esta el 24 y Pontecesures el 23 ya tengo el fin de semana completo Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Sunsury: tú también te animas, ¿verdad??
lunaplateada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/03/06
0 Carreiras
179 Mensaxes
VIVEIRO
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 22:08
Asunto:

NOTA IMPORTANTE:

A CARREIRA � O [b]DÍA 23 O SABADO NON O DOMINGO!!!!!![/b]
Marco

Novo foreiro
Novo foreiro
27/11/06
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 0:11
Asunto: carrera de Vegadeo

pero aclaremonos cuando es el 23 o el 24 , si alguien puede dar un telefono para informacion se agradeceria.
lunaplateada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/03/06
0 Carreiras
179 Mensaxes
VIVEIRO
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 0:13
Asunto:

es el 23, conozco al que organiza, muy bien y ablé con él y es el sabado 23!!
Marco

Novo foreiro
Novo foreiro
27/11/06
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 0:17
Asunto:

pero no hay un telefono de informacion , no es que no me fie pero
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 0:26
Asunto:

!! Haber,aclararse !! Confuso ¿¿ E o 23 ou é o 24 !! Disimulando
Marco

Novo foreiro
Novo foreiro
27/11/06
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 15:07
Asunto:

como aclararse no mucho, debe ser broma.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos