Foros ›
Peligra seriamente a IX Carreira Pedestre Lestrove-07
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 18:23
Asunto:

LESTROVE, eu son novo nesto pero dende que entrei por primeira vez nesta nosa paxina sempre oin falar desa carreira , asi que eu quero poder contarlle aos meus netos que corrin esa mitica carreira , asi que vai afinando que como si temos que estar dando voltas a unha farola eu quero correr en Lestrove e si non hai duchas malo sera que non haxa un regato cerca e si non para a casa con perfume de macho bravio.. pero xa sabes eu quero estar ahi....

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 2:45
Asunto:

Agradecer os apoios de Corredoiras,Kurty e easywind,os cales se sumaron no dia de hoxe. Moi feliz Moi feliz
Esto é como buscar firmas,a mais rúbricas,carreira case que segura. Guiño
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 10:58
Asunto:

Lestrove no te conozco pero te doy todo mi apoyo para esa carrera que seguro ira para adelante, me gustaria estar presente en lo que creo puede ser un evento para recordar, porque veo que a todos los foreros lo unico que nos importa es correr y pasar un rato juntos, las condiciones son lo de menos, lo importante es la compañia.
Por cierto cuando seria la carrera?.
Un saludo.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 11:39
Asunto:

Si se permite la participacion de intrusos como yo "jejeje" me gustaria participar ,si alguien pudiera especificar algo mas sobre la carrera , please (sobre todo lugar y distancia)
un saludo.
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 18:26
Asunto:

Yo pienso ke kualkiera ke se atreve a organizar una carrera ya tiene ke kontar kon nuestro apoyo y komo tu no eres KUALKIERA amigo Lestrove, pues kon mas motivo, TODOS MIS ANIMOS, ESTOY SEGURO DE KE EN 2007 HABRA KARRERA EN LESTROVE Y ADEMAS SEREMOS UN MONTON, KUENTA KONMIGO SI NO HAY NOVEDAD.
SALUDOS
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 0:50
Asunto: carreira de lestrove

amigo lestrove conta conmigo pra o que queiras,trofeos,algo de pasta o que queiras,a ultima vez q a corrin foi no 98 asi q 9 anos despois quero volver saudos
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 1:22
Asunto:

Lestrove,con la cantidad de apoyos del foro que tienes,¡cómo para no celebrarla!,ya ves soluciones te hemos dado de todo tipo,la única que no me gusta es correr alrededor de una farola,¡mejor que sean 2 para no marearnos tanto Guiño !
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 2:48
Asunto:

Un dia mais teño que agradecer as mostras de apoio que me estades dando. Moi feliz E por elo que cada dia xa o vou tendo mais claro. Moi feliz
Aguita,coñecer coñecemonos...¿¿ Non te acordas da Megacomida no Algueirada ??.Ali estivemos os dous,o que pasa que por circunstancias non cadrou que nos presentáramos ambolosdous.Queda emprazada esa presentacion.
A ti killoke,decirche que en principio a carreira seria o 17 de Maio.Serian 8,5 Kms. lisos como un prato. Guiño
Agradecementos tamen para mkm2514,que tamen é un moi bo rapaz. Sorriso
Tranquila Elyana,que seguro que habera percorridos suficientes,como para non andar ao redor das farolas. Guiño
E a ti keniatablanco que decirche,pois de entrada xa me ofreces diñeiro e trofeos.Un millon de gracias pola tua bontade,amigo. Moi feliz E si sigues en plena forma como estas agora,estou seguro que subiras o podio sin ningunha dubida. Sorriso Guiño
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5659 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 12:42
Asunto:

Lestrove, como te dijo Paco por usar las duchas de O Souto no problem, no molestas en absoluto. Respecto al recorrido, a la carrera de Pascua le va a pasar lo mismo, se verá modificado por la nueva vía Rois-Pazos, habrá que buscar alternativas! Saludos!
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 18:35
Asunto:

Lestrove disculpa el despiste pero como eramos tantos no recuerdo,pero quedamos emplazados para esa carrera que estas organizando.
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 19:55
Asunto:

Son novo nesto de andar ás carreiras cun dorsal colgado do peito Disimulando Ríndose , e por cicunstancias deportivas non podo acudir a todas ás que me gustaría, pero dendelogo que a esta si me apunto, porque promete ter un ambiente espectacular.
Moitos ánimos na organización.
PD. menos mal que avisades con tempo, xa o acabo de apuntar na axenda: 17_maio_lestrove Moi feliz
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 20:54
Asunto:

LESTROVE, eres un crack, 5 meses antes xa tes publicitada a tua proba, con máis de 1000 lecturas. Ríndose Ríndose Ti si que dominas os medios e non Polanco.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 0:02
Asunto:

Kurty, quitáchesmo da boca, este Lestrove e listo coma un conexo. Creo que vou a estar fora o 17 de maio, pero se non xa sabes que ahí estarei Lestrove. De todas formas non vas a ter problemas para encher Lestrove de xente o día da carreira. O teu chámase planificación, primeiro picas a Pitti para un duelo ao cal non te vas a presentar ata o día da carreira, despois sacas o pequeno problema da carretera. ¿Cal será o próximo capítulo?. O dito eres un crack. Conta conmigo, xa che digo, ainda que non poda asistir ese día, uns días antes ofrézome a rodar contigo para estrear o novo circuito da que será unha gran carreira. Ademáis para esa época creo que xa hai pementos Razz Razz Razz , Lestrove, e que estaban moi bos. Moi feliz Moi feliz Moi feliz .

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 2:01
Asunto:

Pois agradecerche yomismo a cesion das duchas pola vosa parte...!! Xa é visto que éste xa non vai ser un problema !! Razz
Encantado eps de contar contigo para a Pedestre. Moi feliz
Eu en principio non ía buscando propaganda Kurty,o que pasa que gracias a que expuxen este problema publicamente,conseguin solucionar case que todos os problemas,bueno falta o do percorrido,pero creo que habera camiños alternativos,seguro que si. Moi feliz
Ademais con todo o apoio que me estades a dar,cada dia xa estou mais convencido de que esta carreira non se pode deixar de celebrar...!! Por vos e para vos,esta carreira vai sair adiante !! Moi feliz Moi feliz
O que si me doe na alma,e non poder contar coa presencia de gallego Sorprendido Triste Si que vai a ser unha baixa insustituible a tua,pero de todas formas podes contar sin ningunha dubida coa bolsa de pementos..!! Prometidos estan !!. Guiño
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Ven, 15 Dec 2006, 21:33
Asunto:

Por certo Lestrove , ocurreseme a idea de que si necesitas fondos, osea pasta para organizar a carreira de 2007 poderiamos facer un calendario como o dos bomberos de Bilbao ou os de Vigo.Imaxina a de pasta que sacariamos... khene mes de enero, ferrolano mes de febreiro , Charly mes de marzo, Keniatablanco mes de abril,Elyana mes de mayo, Marola mes de junio, Mafalda mes de Julio .... y asi hasta diciembre.. .

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos