Foros ›
Autor
Mensaxe
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 12:53
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

A mi lo que también me sorprendió fué ver tantísima gente con sus camaras grabando y quitando fotos, esperemos que vayan apareciendo poco a poco jeje
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 12:58
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

Terceiro ano consecutivo que corro a San Xiao e como sempre encantado coa organización, da que só podo dicir que estivo impecable. Gustoume moito o novo percorrido polo centro de Ferrol aínda que me pareceu bastante máis dura que anos anteriores pero cun recorrido moito máis atractivo.

Ademais, esta carreira ten un ambiente especial ao ser a primeira do ano ... foi un pracer compartir momentos precarreira cos compañeiros olímpicos tomando ese café e disfrutando dos consellos do gran jesus, reencontrarme con xente que levaba tempo sen ver como yonathan, ou con outros que me encontro en cada carreira Moi feliz e, por suposto, encantado de coñecer a outro membro ilustre deste foro, BATCHOCO.

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 15:14
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

BATCHOCO escribió:
VICTORALVAREZ escribió:
BlackMount escribió:
Un placer correr por casiña. Buena carrera, buena organizacion y buen ambiente. Hasta "buen" tiempo incluso sin llovernos... Eso si, yo tengo un trancazo del 15 Triste
Tiempo en meta normalito, contento con lo que he hecho despues de coger 4 kilos en Navidades y solo correr 2 dias desde hace 3 semanas...

Coñe, me acordé de tí pero no te ví por la carrera. Pensé que habías fallado.

Un saludo crack

De 4 kilos nada de nada.............. que nos saludamos en la salida y lo vi muy fino............ jijij, un saludo a ambos, y también tuve el placer de conocer a Gasman y Anarky........... para ellos más de lo mismo....... nos vemos en Coruña 21 ¡¡¡¡

Un placer también conocerte a ti, Batchoco. Nos vemos en la MM de Coruña!!!

The race ends, the road never does.
ihortas

Maratoniano
Maratoniano
19/12/12
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 17:05
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

Primera San Xiao que corro y me pareció muy bonita de correr, con sus subidas y todo, y muy bien organizada, de 10, incluso para alguien como yo que resbaló en esos traicioneros adoquines mojados y le dió un besito al suelo, llegando a meta que parecía que venía de la guerra, lleno de sangre.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 18:10
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

Me gustó mucho el nuevo recorrido, aunque se hace algo más duro con tanto sube-baja, es mucho más entretenido que el de años anteriores, y siempre hay algo más de gente animando.

La organización perfecta en todos los sentidos, y encima gratis, poco más se puede pedir. Aplauso

Los Perros del Anuncio - 2014/15
litoral99

Maratoniano
Maratoniano
3/01/10
0 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 19:52
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

Al resto, siempre es un placer las palmaditas al adelantarme, cabritos Enfadado Guiño

Hasta la próxima![/quote]

Silbar
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 20:13
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

Ha sido mi primera San Xiao y en mi opinión se merece un sobresaliente en todo. Hasta la climatologìa fué favorable. Que más se puede pedir a cambio únicamente de darle a las zapas.
Un placer conocerte VICTORALVAREZ.
Salud y fuerzas para tod@s.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 21:26
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

maxi. escribió:
]Lástima que siga habiéndo mucha gente que se apunte a carreras gratuitas para luego ni aparecer. De casi 800 inscritos solo llegamos 563.[/b]

+1 Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado

Despois protestamos porque nos cobran....pois cando non temos que pagar nada suele pasar esto Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 21:33
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

litoral99 escribió:
Al resto, siempre es un placer las palmaditas al adelantarme, cabritos Enfadado Guiño

Hasta la próxima!

::-;[/quote]

Mi vengan será terrible. Guiño
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 21:33
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

En canto a carreira, creo que xa esta todo dito, pero tamen teño que Felicitar a Organizacion, pois fixeron un traballo excelente, e para o meu gusto a carreira e moito mais bonita con este novo recorrido Aplauso Aplauso . O trato o corredor, fantastico e ademais gratis. A semana previa tiña dudas de se inscribirme na de Vigo ou na de Ferrol......alegrome moito de finalmente escoller Ferrol.
En canto a miña carreira, pois despois de moitos meses, conseguin baixar dos 50 minutos novamente nun 10000, e ademais rematei a carreira con sensacion de que quizas podria haber dado mais, e de que a pesar das subidiñas que tiña non me pareceu tan dura (pero mirando ahora os comentarios, pois si que era algo duriña, eso quere decir que estas duas semanas que levo entrenando costas foron un traballo ben feito) Bailar Bailar .
miranda

Maratoniano
Maratoniano
22/06/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 21:37
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

koala36 escribió:
maxi. escribió:
]Lástima que siga habiéndo mucha gente que se apunte a carreras gratuitas para luego ni aparecer. De casi 800 inscritos solo llegamos 563.[/b]

+1 Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado

Despois protestamos porque nos cobran....pois cando non temos que pagar nada suele pasar esto Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Eu estaba anotado a esta carreira,cmbiaronme o turno a ultima hora e tiven que traballar,teño perdido de ir a carreiras de pago tamen,eu sinto moito,pero hai impreviustos de ultima hora.Miña moza tamen,por lesion dous dias antes tampouco pudo ir,que mais quixera ela,ademais quedara con outra chica a botarlle unha man para completar a carreira(por certo noraboa a pequena criatura)_ai que reconecer o esforzo por facer unha carreira gratuita para NOS,que OUTROS pagaron,as carreiras teñen o mesmo coste,pague quen o pague,i eu particularmente non me inscribo por inscribir,e os que me coñecen sabeno.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 21:43
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

miranda escribió:
koala36 escribió:
maxi. escribió:
]Lástima que siga habiéndo mucha gente que se apunte a carreras gratuitas para luego ni aparecer. De casi 800 inscritos solo llegamos 563.[/b]

+1 Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado

Despois protestamos porque nos cobran....pois cando non temos que pagar nada suele pasar esto Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Eu estaba anotado a esta carreira,cmbiaronme o turno a ultima hora e tiven que traballar,teño perdido de ir a carreiras de pago tamen,eu sinto moito,pero hai impreviustos de ultima hora.Miña moza tamen,por lesion dous dias antes tampouco pudo ir,que mais quixera ela,ademais quedara con outra chica a botarlle unha man para completar a carreira(por certo noraboa a pequena criatura)_ai que reconecer o esforzo por facer unha carreira gratuita para NOS,que OUTROS pagaron,as carreiras teñen o mesmo coste,pague quen o pague,i eu particularmente non me inscribo por inscribir,e os que me coñecen sabeno.
Siempre hai casos, coma o voso que se entenden, e que ainda que a carreira fose de pago tampouco ibades poder ir, pero de toda esa xente que faltou, estou seguro que o 85 ou 90 por certo inscribironse porque " e gratuita , despois xa veremos se imos ou non"
miranda

Maratoniano
Maratoniano
22/06/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 21:54
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

koala36 escribió:
miranda escribió:
koala36 escribió:
maxi. escribió:
]Lástima que siga habiéndo mucha gente que se apunte a carreras gratuitas para luego ni aparecer. De casi 800 inscritos solo llegamos 563.[/b]

+1 Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado

Despois protestamos porque nos cobran....pois cando non temos que pagar nada suele pasar esto Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Eu estaba anotado a esta carreira,cmbiaronme o turno a ultima hora e tiven que traballar,teño perdido de ir a carreiras de pago tamen,eu sinto moito,pero hai impreviustos de ultima hora.Miña moza tamen,por lesion dous dias antes tampouco pudo ir,que mais quixera ela,ademais quedara con outra chica a botarlle unha man para completar a carreira(por certo noraboa a pequena criatura)_ai que reconecer o esforzo por facer unha carreira gratuita para NOS,que OUTROS pagaron,as carreiras teñen o mesmo coste,pague quen o pague,i eu particularmente non me inscribo por inscribir,e os que me coñecen sabeno.
Siempre hai casos, coma o voso que se entenden, e que ainda que a carreira fose de pago tampouco ibades poder ir, pero de toda esa xente que faltou, estou seguro que o 85 ou 90 por certo inscribironse porque " e gratuita , despois xa veremos se imos ou non"

Xa,eu falo por min,do resto da xente non sei
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 22:12
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

Está demostradísimo que falla más gente en una gratuíta que en una de pago, así que en ambas hay gente con imprevistos y solo en la gratuita hay informales.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4703 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 22:34
Asunto: Re: San Xiao 2013, Ferrol

seixi escribió:
Está demostradísimo que falla más gente en una gratuíta que en una de pago, así que en ambas hay gente con imprevistos y solo en la gratuita hay informales.

no se podria explicar mejor Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos