Foros ›
es tan fiable como dicen Championchip?........
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 17:01
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Kandpalleiro escribió:
Eu a partir de agora entrarei en meta facendo o salto da rá... poñendo ámbolos pés en ámbalas alfombras... e punto.

Ahí Kan!!! Aplauso Ou retando como os lajartos. Guiño
roixordo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/08
0 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 19:01
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

AveFenix escribió:
roixordo escribió:
Eu estou sancionado a perpetuidade por unha empresa chamada "Championshipnorte".
Algunha persoa se rexistrou cos meus datos e estes señores non me permiten correr co meu nome e meu apelido. Calqueira pode suplantar a identidade de outro que como non fan control ningún poden rexistrarse cos teus datos e non hai problema.
Surrealista. Pedín amparo a Axencia de protección de datos e eles me indican que non poden facer nada xa que hai un terceiro, o que falsificou os meus datos implicado.
Así que só teño 3 opcións, falsificar meus datos para poder participar, suplicarlle ao organizador de xeito privado que me deixe participar facendo el a inscripción ou non participar nas probas de Championchipnorte. Esto último é o que estou facendo dende fai 2 anos

Esto telo moi fácil de arreglar. A suplantación de identicade é un delito (http://cert.inteco.es/Proteccion/Recomendaciones/suplantacion_identidad). Tan sinxelo como falar cos de ChampionChip, comentarlles o caso e se non fan nada acercarse ata o xulgado, presentar a denuncia e xa se encarga o fiscal e a Garda Civil do resto. Non creo que os da empresa pasen de todo se lles dis que vas a denunciar o caso. A ninguén lle agrada que se presente a Garda Civil na túa empresa/domicilio por un delito.

¿Tes claro que non hai outra persoa que se chame igual ca ti? ¿Ou tamén usaron o DNI?

Evidentemente falei cos de Championchip e díxenlles con retranca que eran todo un exemplo de "excelencia" . E que non controlan a identidade da xente. Algo que pode levar a suplantación de atletas, ven polo chip ou ven como me sucedeu, simplemente que outra persoa se rexistra cos teus datos. Contestación "ou pides me pides perdón ou non corres".

Teño que suplicarlles perdón pola súa ineptitude.
Finy

Novo foreiro
Novo foreiro
11/04/12
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 18:00
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Yo no tengo mucha idea pero no sera que si el paso mas tarde por linea de salida que tu, igual es lo que le hace estar por encima tuya a la hora de llegada. ¿Ellos no restan el tiempo que tardas en salir de meta?
salas5350

Novo foreiro
Novo foreiro
21/11/11
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 19:32
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Doy fe de que los de championchip son algo bordes. Hace un par de años creía haber perdido el chip, les mandé mail preguntando si había algún tipo de descuento por adquirir otro, ya que me habían comentado que algo de eso habían oido. Me contestaron a mi pregunta, directamente, que no eran una ONG, que ahí había 8 personas trabajando que también tenían que dar de comer a sus familias.
Entramos en una disputa dialéctica vía mail y finalmente se disculparon, pero de inicio la cagaron duramente





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos