Foros ›
VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
avazsua

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/04/12
18 Carreiras
69 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 8:11
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Bonita carreira....a paisaxe....bueno preciosos os tres metros por diante do nariz que conseguíamos ver...jijiji...
Que frío pasei!!!...o que aprendín é que ao meu estómago para correr non lle gusta o frío...de respirar e respirar aire frío pola boca, xa que pola nariz debido á humidade e á moquera non me chegaba, á altura do km 4 o meu estómago decidiu protestar e poñer ao corpo en folga...jajajaj...houbo que ir máis amodiño do previsto...
Pero aínda así, repetiría...e repetirei o ano que ven...
Por certo, aproveito este foro para mandarlle un montón de grazas e máis grazas ao meu compañeiro de carreira, ese rapaz vestido de laranxa que cando veñen as costas arriba di.....VENGA...VENGA...VENGA...PASA DELANTE MÍA...jajajaja.... Muro Muro (*,). Calquera para con semellante ánimo...

Parabéns á organización e a seguir así en anos vindeiros.
En canto a que a carreira se fixese de pago, a miña opinión é que si é preciso para que se sigan organizando este tipo de probas...pois a pagar que toca...

Un saúdo a todos. Bailar Bailar A seguir correndo
Thor

Maratoniano
Maratoniano
12/01/11
105 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 9:05
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Dar a noraboa o Olimpico de Vedra e resto de colaboradores na organizacion desta carreira!!!!.Moito botei de menos os guantes que me quedaron na casa!!!,polo de mais era a miña segunda participacion e moi contento polo resultado e polas sensacions.Polo demais so reseñar que con respecto ao ano pasado eran uns 300 metros mais sinon me equivoco.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 10:06
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Yo eché de menos los guantes también, 0 graditos marcaba el termómetro. Buenas temperatura para correr Moi feliz Todo correcto.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 10:13
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Menudo fría fixo onte en Vedra!! Menos mal que ó correr conseguímolo espantar un pouco Mr. Green
Bueno, unha vez máis magnífica esta carreira. Desde que a correra por primeira vez, aló polo 2004, sempre me encantou.
A organización moi ben, sobre todo ese posto de cafeciño quente ¡cómo se agradecía!
Noraboa ó Clube Olímpico de Vedra polo excelente traballo realizado.
Saúdos a Koala36 que onte correu na casa.
Gracias Soutullo ( Chupete ), ajora teño uns plans de entrenamento nocturno que non vexas....

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
NoeFisher

Novo foreiro
Novo foreiro
1/07/12
12 Carreiras
16 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 10:42
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Vaya frío que hacía, si me llego a olvidar los guantes no sé si hubiera sobrevivido. A pesar del frío, muy buena carrera, recorrido entretenido y bonito (lo que se lograba ver entre la niebla; como soy de las lentas del final, en algún momento que no tenía a nadie delante cerca pensé que me había quedado yo sola por Vedra adelante perdida en la niebla Moi feliz ). Lo único que eché un poquito de menos fue servicio de duchas.
meluko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/12
150 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 21:34
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

mira,eu xa digo que subin de prestado,co cal nesto dos trofeos e dos podiums nin vou nin veño.

pero ti ves "xusto" lo que un corredor que quedou 4º en categoria leve o trofeo do 3º porque o autentico 3º xa ten trofeo da general??????

non sei,eu vexo un pouco sin sentido.[/quote]

Entendo o que dis, e si falamos dunhas olimpiadas ou de outro tipo de competición de maior nivel estaría contigo, pero nesto das carreiras populares creo que o 98-99% somos afecionados, por moi boas marcas que teñamos. Ben, eu como penso que o mellor do deporte e propagalo, incentivalo, difundilo etc penso que eses detalles enganchan á xente entón para mi si que ten sentido que unha persoa leve un trofeo sendo 4º...ademais eso non e cuestion de merecer ou non merecer, tan so depende do que redacte as bases do reglamento da carreira, hai varias nas que hai trofeo para os 5 primeiros...e a miña forma de velo, non quero crear unha polémica dun detalle que fan na maioría das carreiras, eu coa xente que saio a correr temos falado do tema e opinamos asi, a quen non lle fai ilusión recibir un trofeo? un premio o teu esforzo...porque un 4º ou 5º non o vai merecer?o dmg xa o merecíamos todos por habernos presentado en vedra e corrido con ese frio e humidade...e por certo, nas bases poñia que os trofeos non eran acumulativos, creo que tiveron un despiste...xa che digo, que é a miña opinión, de bo rollo, saudos!!
meluko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/12
150 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 21:38
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

perdón, que creo que non o mandei ben, este mensaxe e de contestación para CesGti
erikalfonso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/11/12
1 Carreiras
161 Mensaxes
ourense
Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 23:31
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

hola, soy el fotografo de la asociacion deportiva LIMIACTIVA, y aqui les publico las fotos de la carrera popular de VEDRA.

***Editado: As fotos no seu correspondente foro de Fotos e Videos,Grazas ***copiadas no seu post
menudoamigo

Novo foreiro
Novo foreiro
12/11/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 23:31
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Este ano non puden participar pero teño unhas fotos

***Editado: As fotos no seu correspondente foro de Fotos e Videos,Grazas ***copiadas no seu post
stabylo

Novo foreiro
Novo foreiro
11/01/11
25 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2012, 13:55
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Hola!Alguien me podría decir como me puedo poner en contacto con la organización de esta carrera?porque ya le envié un correo electrónico y le dejé un mensaje en su página web,pero no me contestan.Es para solucionar un problema con un trofeo.Gracias!
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2012, 17:15
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

stabylo escribió:
Hola!Alguien me podría decir como me puedo poner en contacto con la organización de esta carrera?porque ya le envié un correo electrónico y le dejé un mensaje en su página web,pero no me contestan.Es para solucionar un problema con un trofeo.Gracias!

Aqui tes correo electronico e telefono para poñerte en contacto . Si non o consigues enviame un privado. Saludos.

www.olimpicodevedra.bl...ctiva.html
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2012, 17:17
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Marcos escribió:

Saúdos a Koala36 que onte correu na casa.
.

Saudos para ti tamen , Marcos, encantado de volver a verte Guiño Guiño .
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2012, 18:50
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

stabylo, tes un privado que che acabo de enviar.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2012, 21:03
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

meluko escribió:
mira,eu xa digo que subin de prestado,co cal nesto dos trofeos e dos podiums nin vou nin veño.

pero ti ves "xusto" lo que un corredor que quedou 4º en categoria leve o trofeo do 3º porque o autentico 3º xa ten trofeo da general??????

non sei,eu vexo un pouco sin sentido.

Entendo o que dis, e si falamos dunhas olimpiadas ou de outro tipo de competición de maior nivel estaría contigo, pero nesto das carreiras populares creo que o 98-99% somos afecionados, por moi boas marcas que teñamos. Ben, eu como penso que o mellor do deporte e propagalo, incentivalo, difundilo etc penso que eses detalles enganchan á xente entón para mi si que ten sentido que unha persoa leve un trofeo sendo 4º...ademais eso non e cuestion de merecer ou non merecer, tan so depende do que redacte as bases do reglamento da carreira, hai varias nas que hai trofeo para os 5 primeiros...e a miña forma de velo, non quero crear unha polémica dun detalle que fan na maioría das carreiras, eu coa xente que saio a correr temos falado do tema e opinamos asi, a quen non lle fai ilusión recibir un trofeo? un premio o teu esforzo...porque un 4º ou 5º non o vai merecer?o dmg xa o merecíamos todos por habernos presentado en vedra e corrido con ese frio e humidade...e por certo, nas bases poñia que os trofeos non eran acumulativos, creo que tiveron un despiste...xa che digo, que é a miña opinión, de bo rollo, saudos!![/quote]
o de bo rollo xa se da por feito home,que aqui poucos ou ningun vive desto.

podo entender a tua filosofia de incentivar a xente con premios,pero creo que os postos deverian ser sagrados.
que se queren dar premios os 5 primeiros..?
pois estupendo,como si se lle dan os 10 primeiros de cada categoria,pero desplazar postos por non acumular trofeos non o vexo ben.
e eso que estou tirando pedras contra o meu tellado,porque un podium non o vexo nin en pintura,jajaja.
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Mér, 05 Dec 2012, 12:11
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

FANTÁSTICA "Carreira de Aldea"

Eso si, a vez que máis frío papei nunha popular.




CesGti escribió:
ferunecoraxe escribió:
Ola de novo. Polo tema de mellorar os tempos, depende da cantidade de kilómetros semanal? Eu saio unhas 4 ou 5 veces á semana e fago 30'. Agora vou introducir unha tirada larga o domingo (aprox 60') ¿Abondará para ir mellorando ou precísanse máis tempo? Xa sei que depende do estilo de cada sesión, eu fago costas, series e rectas a pulsacións elevadas. Bueno, un saudo a todos. Deixo dúas preguntas para quen teña experiencia nestes temas:
1.Os “juanetes" poden agravarse co feito de correr ou si non doen non pasa nada?
2.Teño en mente a maratón de Coruña, podo acabala indo moi amodiño ou require unha preparación específica? Cada cántos km hai que beber e comer nunha maratón e qué se soe levar para comer e beber? Un saudo

pufff,meterse a unha maraton que son 42km tendo en conta que fas uns 27km semanais...

eu non fago series nin cambios de ritmo nin nada,simplemente me limito a correr entre 12 e 16km todos os dias que podo,osea de 3 a 5 dias a semana.
ritmo??,pois o que dea,uns dias saleme o kilometro a 4'20'' e outros dias que tou sembrado a 4' o kilometro.

personalmente creo que a base desto esta na constancia.unha vez acade un nivel de fondo fisico generoso que me permita entrenar un dia tras outro sin achaques empezarei cas series e esas historias.


Buah!! Vaia tempazos CesGti (sen facer "entrenamentos específicos")
Si, Señor!! Aplauso

Inda que se me permites unha suxerencia: pon o tempo duns 10MIL homologados. Luce máis!! Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos