Foros ›
VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 1:01
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

ferunecoraxe escribió:
Ola de novo. Polo tema de mellorar os tempos, depende da cantidade de kilómetros semanal? Eu saio unhas 4 ou 5 veces á semana e fago 30'. Agora vou introducir unha tirada larga o domingo (aprox 60') ¿Abondará para ir mellorando ou precísanse máis tempo? Xa sei que depende do estilo de cada sesión, eu fago costas, series e rectas a pulsacións elevadas. Bueno, un saudo a todos. Deixo dúas preguntas para quen teña experiencia nestes temas:
1.Os “juanetes" poden agravarse co feito de correr ou si non doen non pasa nada?
2.Teño en mente a maratón de Coruña, podo acabala indo moi amodiño ou require unha preparación específica? Cada cántos km hai que beber e comer nunha maratón e qué se soe levar para comer e beber? Un saudo

pufff,meterse a unha maraton que son 42km tendo en conta que fas uns 27km semanais...

eu non fago series nin cambios de ritmo nin nada,simplemente me limito a correr entre 12 e 16km todos os dias que podo,osea de 3 a 5 dias a semana.
ritmo??,pois o que dea,uns dias saleme o kilometro a 4'20'' e outros dias que tou sembrado a 4' o kilometro.

personalmente creo que a base desto esta na constancia.unha vez acade un nivel de fondo fisico generoso que me permita entrenar un dia tras outro sin achaques empezarei cas series e esas historias.
princerate

Maratoniano
Maratoniano
14/11/11
23 Carreiras
176 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 13:32
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Muy buena carrera la de hoy en Vedra. Circuito divertido y duro (más aun con el frío y la niebla).
Felicitaciones a la organización Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Espero repetir el año próximo.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 14:41
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

bueno,hoxe en Vedra moitisimo frio como xa esperaba.
a carreira dura e rapida coma sempre,quizas me precipitei atacando nas costas e por eso o paguei nos ultimos 500m cedendo algunha posicion,pero bueno,satisfeito en general con 27':31''

##ACLARAR a todos os que me viron hoxe duas veces no podium que subin de prestado recoller os trofeos de Ruben Caamaño,compañeiro de equipo.
meluko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/12
150 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 16:30
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

ahí hemos estado los corredores una vez mas dandolo todo en una mañana que tiraba para atrás del frio...la carrera con esa niebla tenía un toque épico, me ha encantado la verdad, y la organización perfecta, aunque sigo sin entender porque no se hacen premios no acumulativos...que uno se lleve dos trofeos de la misma carrera...no creo que le haga mas "ilusion" al que se los lleva que si solo llevase uno, pero al que se queda sin él seguro que le haría mucha mas...es un simple comentario, lo hacen en muchos mas sitios, no es un caso aislado, simplemente no lo comparto, no sé que opinais...
juanki

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/12
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 16:44
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

xa tedes colgadas as clasificacións no blog do club Olímpico de Vedra
CLASIFICACIÓN CARREIRA VEDRA 2012
Moitas grazas a todos por facer posible unha nova edición da nosa carreira.
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 17:02
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Felicitar os organizadores da carreira de Vedra por tan boa carreira que hoxe puidemos disfrutar. Un saudo tamen a Marcos e darlle a miña mais noraboa
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4703 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 17:56
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

mucho frio hoy en vedra,creo que 0ºC cuando llegamos alli, y sobre 1ºC en plena carrera,todo acompañado de esa neblina y esa humedad que cortaban.por lo demas,todo perfecto,organizacion,avituallamiento,aparcamiento,y carrera no tan dura como habian comentado por aqui en los dias anteriores.saludos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 19:50
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

princerate escribió:
Muy buena carrera la de hoy en Vedra. Circuito divertido y duro (más aun con el frío y la niebla).
Felicitaciones a la organización Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Espero repetir el año próximo.
+1 Aplauso
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 21:01
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Me gustó mucho esta carrera. Organización perfecta en mi opinión. Aplauso Un circuito que desde mi punto de vista no era del todo llano, pero tampoco excesivamente duro. Y vaya frío hacía Muerto , no obstante, estuvo interesante correr con esas condiciones. Lo bueno fue que no tuvimos viento o lluvia, porque ahí sí hubiera sido terrible. Mr. Green

Si nada me lo impide, repetiré en la próxima edición. Guiño


juanki escribió:
xa tedes colgadas as clasificacións no blog do club Olímpico de Vedra
CLASIFICACIÓN CARREIRA VEDRA 2012
Moitas grazas a todos por facer posible unha nova edición da nosa carreira.


Vaya susto me llevé con ese enlace cuando vi que no salía en la lista. Creo que está mal. Pensando
Sin embargo, en la web de Cronotect sí hay una clasificación correcta.
juanki

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/12
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 21:23
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Hadroq escribió:
Me gustó mucho esta carrera. Organización perfecta en mi opinión. Aplauso Un circuito que desde mi punto de vista no era del todo llano, pero tampoco excesivamente duro. Y vaya frío hacía Muerto , no obstante, estuvo interesante correr con esas condiciones. Lo bueno fue que no tuvimos viento o lluvia, porque ahí sí hubiera sido terrible. Mr. Green

Si nada me lo impide, repetiré en la próxima edición. Guiño


juanki escribió:
xa tedes colgadas as clasificacións no blog do club Olímpico de Vedra
CLASIFICACIÓN CARREIRA VEDRA 2012
Moitas grazas a todos por facer posible unha nova edición da nosa carreira.


Vaya susto me llevé con ese enlace cuando vi que no salía en la lista. Creo que está mal. Pensando
Sin embargo, en la web de Cronotect sí hay una clasificación correcta.

Este enlace de clasificacións tiña colgadas as provisionais. Agora xa está a oficial
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 22:23
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

juanki escribió:
Hadroq escribió:
Me gustó mucho esta carrera. Organización perfecta en mi opinión. Aplauso Un circuito que desde mi punto de vista no era del todo llano, pero tampoco excesivamente duro. Y vaya frío hacía Muerto , no obstante, estuvo interesante correr con esas condiciones. Lo bueno fue que no tuvimos viento o lluvia, porque ahí sí hubiera sido terrible. Mr. Green

Si nada me lo impide, repetiré en la próxima edición. Guiño


juanki escribió:
xa tedes colgadas as clasificacións no blog do club Olímpico de Vedra
CLASIFICACIÓN CARREIRA VEDRA 2012
Moitas grazas a todos por facer posible unha nova edición da nosa carreira.


Vaya susto me llevé con ese enlace cuando vi que no salía en la lista. Creo que está mal. Pensando
Sin embargo, en la web de Cronotect sí hay una clasificación correcta.

Este enlace de clasificacións tiña colgadas as provisionais. Agora xa está a oficial

Gracias, juanki. Aplauso
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 22:39
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

meluko escribió:
ahí hemos estado los corredores una vez mas dandolo todo en una mañana que tiraba para atrás del frio...la carrera con esa niebla tenía un toque épico, me ha encantado la verdad, y la organización perfecta, aunque sigo sin entender porque no se hacen premios no acumulativos...que uno se lleve dos trofeos de la misma carrera...no creo que le haga mas "ilusion" al que se los lleva que si solo llevase uno, pero al que se queda sin él seguro que le haría mucha mas...es un simple comentario, lo hacen en muchos mas sitios, no es un caso aislado, simplemente no lo comparto, no sé que opinais...

mira,eu xa digo que subin de prestado,co cal nesto dos trofeos e dos podiums nin vou nin veño.

pero ti ves "xusto" lo que un corredor que quedou 4º en categoria leve o trofeo do 3º porque o autentico 3º xa ten trofeo da general??????

non sei,eu vexo un pouco sin sentido.
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 22:59
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

A pesar do frío, moi boa a carreira de Vedra. Felicitar ó Olímpico de Vedra, porque ano tras ano meten algo novo na carreira (Cambio de circuito, cronometraxe,...) e van crecendo cada vez máis.
Seguide así e moitas gracias por seguir organizando todo esto a pesar das dificultades.
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 23:32
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Moi boas, despois do frio que viña hoxe en vedra, que foi o que realmente tuvo a nota do dia , quero dende aqui FELICITAR o CLUB OLIMPICO DE VEDRA, pola magnifica organizacion da carreira, a verdade "chapo", personalmente non vexo nada malo, o contrario todo perfecto e excelente, asi que animalos para que sigan asi e para o ano que ven poidamos disfrutar de un dia mais de carreiras populares, un saludo de sherif, por certo si alguen ten unhas fotos , pois si quere e pode que as colgue na paxina para vernos as cariñas de frio que teriamos jejeje Aplauso Aplauso Guiño
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2012, 0:49
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

Carrera con recorrido que aparentaba ser bastante bonito pero que con la niebla que había sólo se pudo intuir. Enhorabuena a la organización de la carrera, Club olímpico de Vedra, por hacernos disfrutar de esta mañana. Espero repetir en otra ocasión.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos