Foros ›
máis premios e máis repartidos
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xafu

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/12
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 14:00
Asunto: máis premios e máis repartidos

Estou cansado de ir a carreiras e quedar sen premio por quedar 4 ou 6, 10 11,13 ou 212
E decir que os premios deberían entregarse na entrada a meta ou nunha mesa mismo preto da chegada. E dende logo que 1000 euros e moito ainda que gañes, porque logo outros moitos athletas quedan sin premio, aínda que tamen o mercen, aunque sexan 500, 450, 400, 350, 300, 250 200, 190, 180, 170, 160, 150, 140, 130, 120, 110, 100, 90, 85, 80, 75, 70, 65.... e asi premios para todos os que rematen a carreira

Porque é moi bonito por no regulamento premios de ata mil euros, pero so para uns poucos que non se sabe nin a súa autentica identidade, e decir
donde entrenan, como o fan, que estilo de vida levan... E o peor é que toda a riqueza de saude para os que nos ven, e compiten con nos aínda que non rematen. Xeran uns beneficios incalculables que merecen compensación
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 14:22
Asunto: Re: máis premios e máis repartidos

Home, cando estamos pagando por correr na maioría das carreiras, e facendo unhos cálculos moi simples, simplemente con suprimir os premios en metalico en moitas poderíamos correr gratis todos, para min ese sería premio abondo.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1020 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 15:26
Asunto: Re: máis premios e máis repartidos

Entendo bén o que decides (ou eso penso) e mín tamén se me pasou pola cabeza, e incluso me fixaba en que cando había carreiras sen premios en metálico había corredores os que non se lles vía o pelo.
Pero, non me parece xusto que a mín, que fago os 10 km en 40/41 se me recompense igual que a un señor que os fai en 35 min por exemplo, xa que este último para logralo ten que entrenar 6 días a semana, ten unha maior inversón en material que eu, ten uns gastos de ximnasio e fisio,etc....
Non estou dicindo que lle guste correr maís que a mín, a vos ou a outros, pero todos sabemos que para chegar a certos tempos non só chega con correr 3 días a semán ,senón que haí que facer maís "sacrificios".
Eu xa dixen noutro foro que por mín podían quitar a camiseta de regalo e o chip con tal de abaratar a inscripción así que maís xente puidese participar.
A mín particularmente, o correr apórtame saude, autoconfianza, organización e impide que a tripa pase por riba do cinto, e ou modo de ver, éstas cousas xa son premios suficientes.
Pd: Veño de correr en Negreira, e ó marchar aínda chegaba polas ruas un señor de non seí cantos anos (tiña pinta de moitos), a esa xente si que haí que darlles un premio (que xa me parece que sí).
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 16:50
Asunto: Re: máis premios e máis repartidos

Intentarei explicarme un pouco millor, penso que as carreiras populares están enfocadas a xente non federada, ainda que moitos acaban recalando nalgún club e facendo licencia, a inmensa maioría dos que participamos nas populares por moito que entrenemos non chegaremos nunca a conseguir un premio, e non che digo nada si é en metalico, os que poden aspirar a estos premios e trofeos ben se coñecen entre eles e nos ben sabemos quenes son, algúns atletas profesionais ou pseudoprofesionais buscan nas populares con premios en metalico unha forma de sacar ingresos, e amin non me parece mal, cada organizador e moi libre de poñer no regulamento os premios e categorías que considere oportuno, e cada persoa e moi libre de presentarse ou non a unha carreira, pero se miro o ben xeneral, preferiría pagar menos ou non pagar a que oubese premios en metalico, chips (menuda mina encontraron algúns) camisetas, riñoneras e chilindradas, pero insisto cada organizador é moi libre e non nos pode contentar a todos
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 18:58
Asunto: Re: máis premios e máis repartidos

Algunos que hablais de suprimir el chip para abaratar costes no habeis vivido la época en la que en las carreras populares se colaba todo bicho viviente y las clasificaciones eran papel mojado.
El boom actual del atletismo popular se debe en gran parte, en mi humilde opinión, a poder garantizar unos resultados verídicos.
En cuanto a las camisetas, me parecía una buena idea al principio para recompensarnos el esfuerzo a los que nos lo tomamos con más calma. Ahora, después de varios años y con el armario petado, y sin sitio casi para la ropa normal, ya no. Disimulando
¿Dejar sin premios a los ganadores para repartirlos entre los domingueros de turno (como yo)? No sé, creo que eso sólo podría suceder el día que Robin Hood participase, y ganase, claro... que no está nada fácil... Mr. Green
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 21:37
Asunto: Re: máis premios e máis repartidos

Tema de siempre...to be or no to be dinerito???? Guiño
Bueno,bueno,yo en mis 20 años como atleta,no era partidario de dinero,porque mi nivel no alcanzaba para pillar cacho. Sorriso
Ahora como 5 años como organizador,no lo veo tan mal,porque consigues atraer a grandes figuras del atletismo a tu prueba. Moi feliz
Ahora,y ya entrando en el cobro por participar,yo tampoco era partidario de pasar por taquilla,pero los tiempos que corren,es casi imposible no cobrar,y lo digo con conocimiento de causa.Antes cualquier grupo de amiguetes era capaz de organizar una Carrera,todo se hacia a mano,nada de ordenadores.Despues claro,no habia gastos de Jueces,de chip,de seguros.Los Ayuntamientos aportaban relativamente mucho dinero,y las casas comerciales tambien aportaban muy fluidamente. Moi feliz Hoy en dia la cosa evolucionó,aumentaron los gastos y decrecieron los ingresos.Así que 3-5€ hay que cobrar.....a cojones!!! Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos