Foros ›
Author

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Posts
Terra de Afiadores
Reply with quote Post Tue, 09 Oct 2012, 21:39
Post subject: Os Afiadores

Declaro oficialmente aberto o fio da nova tempada.
Asi que Afiadores, xa sabedes, non solo lle diedes lume as zapas, facede ferver iste fio.
E a todos os foreiros que de unha ou outra maneira pasen por eiqui, benvidos a todos.
Bicos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Posts

Reply with quote Post Tue, 09 Oct 2012, 22:02
Post subject: Re: Os Afiadores

Espero que disfrutemos cas carreiras e entrenos nesta nova tempada, que logremos os obxetivos marcados e que as lesións nos respeten. Bicos.
pablo1969

Maratoniano
Maratoniano
28/06/10
28 Carreiras
175 Posts
Sandiás
Reply with quote Post Tue, 09 Oct 2012, 22:07

novoa_run escribió:
Espero que disfrutemos cas carreiras e entrenos nesta nova tempada, que logremos os obxetivos marcados e que as lesións nos respeten. Bicos.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Posts

Reply with quote Post Wed, 10 Oct 2012, 7:05

pablo1969 escribió:
novoa_run escribió:
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Posts
Ourense
Reply with quote Post Wed, 10 Oct 2012, 14:03

Os deseo lo mejor para esta nueva temporada. Aplauso Aplauso Aplauso

Un saludo para todos
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2242 Posts
OURENSE
Reply with quote Post Wed, 10 Oct 2012, 18:16

Forza e sorte.

Apertas

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Posts

Reply with quote Post Wed, 10 Oct 2012, 18:54

Boas Rapaces,parece que estrenamos casa ¿tabicamola ou deixamola así tipo loft?.A ver si ca nova casa nos millora a racha,entre as lesions de Penedos,o cambio de reglamento,os defectos da equipación(menos mal que polo menos non destiñe,tamén solo lle falta ese),o final vai ser certo que existe a maldición dos campions.
Novoa,estou libre por un ano,si inda me queres...,eso si, advirtoche que son zurdo e como xa sabes iste ano os goles marcados ca esquerda non contan,así que pouco podes esperar de mín,se inda así non cambias de idea apuntanos.
Gracias a todos os amigos que vos pasades por eiquí.
Besos pra tod@s.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Posts
Barbadás
Reply with quote Post Wed, 10 Oct 2012, 19:33

Orbita como sempre na tua linea jjjjj. Alegrome de estrear a nova casa en compaña dos afiadores e de grandes amigos que nos visitan. Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Posts

Reply with quote Post Wed, 10 Oct 2012, 22:07

Hola rapaces.
Por min vale Orbita, xa nos apunto, ainda que sexan goles de zurdo seguro que son fermosos, pena é que non se de animado a túa anterior parella, e mira que lle tiramos todos ben do aire nas Lagoas e ainda así non da arrincado Nono
Hoxe tocaron series en pista acompañado de Jorín, 6x800, empezando en 3:09 e rematando en 2:48 con 70 seg de descanso, bastante ben, pero pena que despois non se traduzan en boas carreiras, creo que ainda ando lonxe dos 40 min en 10000.
Mañá descanso, que o venres vou actuar a Lestrove, e o domingo a Vigo, creo que aquí en compaña de Rubenigui se non cambiaches de opinión. Tamén nos iba acompañar Valen_run, pero unha inoportuna lesión vaillo impedir, desde aquí desexarlle que mellore. Supoño que Orbita e Vistahermosa ides a Riós, para atacar pola banda esquerda tamén ¿?
Non estaría mal que o resto do equipo se pasara pola nova casa para ver que lle parece e así tamén saber que tal andan. Wink
Menudo ladrillo me saiu. Bicos
Valen_run

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/01/11
0 Carreiras
64 Posts

Reply with quote Post Thu, 11 Oct 2012, 8:47

Hola equipo e demais seguidores,
desexarvos outra tempada cheo de éxitos.
Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Posts
Barbadás
Reply with quote Post Thu, 11 Oct 2012, 19:53

Gracias vale_run. Que te mellores. Gracia Toledano, Pablo, Jorín, olangullo e todos os que nos visitades. Xa sabedes que esta tamén é a vosa casa. Bicos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Posts

Reply with quote Post Thu, 11 Oct 2012, 22:13

rubenigui escribió:
Gracias vale_run. Que te mellores. Gracia Toledano, Pablo, Jorín, olangullo e todos os que nos visitades. Xa sabedes que esta tamén é a vosa casa. Bicos
+1.
Novoa,este finde non toca competir,inda que me gustou moito Rios teño que descartar algunha si non volvemos a facer a mismas co ano pasado...
Como estamos en tempo de setas dedicareime a recorrer robledales Wink e dispois encomendareime a algún santo coñecido de Ourense Rezar ,non teño nada mais a vista de momento.
Capi,mensaxe recibido e resposta emitida,a ver si o domingo quedamos pra tirada larga ou como sexa,si non vas a ningunha carreira.
Bicos.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Posts
Terra de Afiadores
Reply with quote Post Thu, 11 Oct 2012, 22:35

Hola chicos.
Gracias a todos os que nos visitades e unha rapida millora pa Valen run.
Eu sain o martes un pouco, pero ando moi tocado do tendon de aquiles, intentarei sair maña outra vez, e o domingo encantariame facer esa tirada larga Orbita, pero ou ter que ser bastante cedo, ou senon a tarde.
Polo demais vexo que Novoa e o mais aplicado de nos Aplauso Aplauso Aplauso , sorte maña.
Bicos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Posts

Reply with quote Post Thu, 11 Oct 2012, 22:52

E verdade Surprised ,moita sorte maña en Lestrove parella,consigue moitos puntos Wink .
Capi,por cedo no problema,maña a tarde douche unha chamada.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Posts

Reply with quote Post Fri, 12 Oct 2012, 19:53

Hola rapaces.
Hoxe moi contento pola carreira de Lestrove, saiume un pouco mellor do que esperaba, 40min 30sg para 10160 metros según o meu fore, que sae a 3:59 min/km, moi cerca do meu estado de forma antes de lesionarme. Circuito con duas voltas prácticamente llano, con algún tramo en terra, bo ambiente e estupendo trato o corredor.
Rubenigui, que che parece si o domingo te recollo as 8:45 na túa casa para ir a Vigo, creo recordar que a carreira é as 11:11, case mellor levo eu o coche que vai chover bastante de camiño.
Capi, non te esquezas de inscribi-lo equipo, faltan dous días.
Bicos

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum