Foros ›
O custo real das carreiras versus prezo das inscripcións
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2012, 18:14
Asunto: O custo real das carreiras versus prezo das inscripcións

Boas tardes a todos, abro este post sabendo conscientemente que vai xerar polémica, pero a miña intención é ofrecervos coma información o que descubrín hoxe fedellando por internet para conquerir información sobre a media maratón de Sevilla.
Resulta que na páxina do organizador oficial desta proba colgan coma exercicio de transparencia (iso din, pero supoño que o motivo real é mais ben responder a críticas polo prezo das inscripcións ) a información sobre o custo que supón organizar a devandita proba. E conclúen que o que aportan os atletas (14 €) só cubren o 61% dos gastos vindo o 39% restante dos patrocinios. E destacan que se os atletas tivesen que cubrir do seu peto o 100% , subriría a inscripción a 22,80€.
Procedo a colgar o comunicado onde se detalla ese presuposto www.atletismosanpablo....artuja.pdf co ánimo non de polemizar senon coma algo informativo para que todos sexamos conscientes do que custa organizar unha carreira e para que, antes de criticar a algunha polos prezos que cobran por anotarse, meditemos sobre todo o que leva detrás esa inscripción.


Última edición por Migueliño o Mér, 12 Set 2012, 19:26; editado 1 vez
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2012, 19:23
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripcións

home, pois grazas. Está ben coñecelo, así creo que se lle pode dar máis mérito aos organizadores e valorar se pagar ((por exemplo) 25€ é xusto ou non.

non ten porque haber polémica Guiño

-- Chámame "ghose"
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2012, 21:06
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripcións

Completamente de acuerdo en que organizar es algo complejo y esforzado que muchas personas no tienen en cuenta porque nunca lo han probado. Y también de acuerdo en que las cosas valen un dinero, y si alguien quiere algo (organizador o corredor), debe pagar por ello, porque ninguno de nosotros trabaja gratis.

Pero aún así, una de las cosas a debatir (no por polemizar ni discutir, sino por intercambiar opiniones), sería la siguiente:
De todos los conceptos que aparecen en ese documento en el apartado de gastos, ¿son todos necesarios?, ¿hasta que punto?, ¿no echaríamos alguno en falta mientras que otros sobrarían, o estarían sobredimensionados?
Lo digo como un apunte, aunque se me ocurren más.

www.sportgumby.blogspot.com
tgareal

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/12
1 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2012, 21:30
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripción

A los organizadores de carreras, tendriamos que ponerles una medalla al 90% ,puesto que sin ellos no habria carreras, y despues de lo complejo que es organizarlas, como para que pongan dinero de su bolsillo.
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2012, 21:48
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripción

Pois esta ben claro, quitas a bolsa do corredor e baixas 8.300 euros. E corres o mesmo..
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2012, 22:07
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripción

y si te ahorras los jueces,tambien te ahorras 1000€ minimo,pero claro,luego no tendrias homologacion,que todo el mundo lo pide,pero cuesta dinero,y hay que meter a la Federacion a chupar cuartos Muro Muro Muro

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2012, 22:36
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripción

Pois eu creo que é necesario falar delo, para que os corredores tomemos conciencia do custo real dunha carreira, que non son esos 3 eurillos que nos cobran.
Vaia por diante que non me lin o dumento a que fai referencia Migueliño, porque eu xa fixen os meus números. Teño a "sorte" de haber organizado unha carreira, e coñezo exactamente os gastos que ten. Hainos que dividir en fixos (non varían co número de corredores, tales como cartelería, premios en metálico, trofeos, megafonía, gran parte da cronometraxe, etc.) e variables (camisetas ou similar, avituallamento, seguro, o aluger do chip, etc.). Pois ben, dada a natureza destos gastos, en función do número de corredores o prezo dunha carreira varía entre un mínimo de 10 a 15 euros, e un máximo de 25 a 35 euros por corredor (dependendo de se se da camiseta, os premios, etc.). E xa podedes darlle as voltas que queirades que o resultado da ecuación é sempre o mesmo.

Logo vai, e nunha carreira falla o 20% dos inscritos, como este pasado domingo en Meaño. Ahí quedan os chips que houbo que pagar (tráenchos veña ou non o corredor), as augas previstas, as camisetas, a froita, etc. Sumade: chip de aluguer (1 euro), auga (0,20 euros), camiseta (2,25 euros), mazá (0,20 euros), seguro (1 euro) = 4,65 €, que lle costou á organización cada corredor que non veu (e non conto refrescos, que os da unha marca comercial).

¿Qué decisión debe tomar a organización dunha carreira con estos datos?

Se en vez de GRATUÍTA, fose de pago, moita xente pensaríao antes de inscribirse. Pero claro, logo "ladrarían" moitos que hai que pagar, e virían con "esixencias".

Para reflexionar.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 6:15
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripción

Marcos escribió:
Pois eu creo que é necesario falar delo, para que os corredores tomemos conciencia do custo real dunha carreira, que non son esos 3 eurillos que nos cobran.
Vaia por diante que non me lin o dumento a que fai referencia Migueliño, porque eu xa fixen os meus números. Teño a "sorte" de haber organizado unha carreira, e coñezo exactamente os gastos que ten. Hainos que dividir en fixos (non varían co número de corredores, tales como cartelería, premios en metálico, trofeos, megafonía, gran parte da cronometraxe, etc.) e variables (camisetas ou similar, avituallamento, seguro, o aluger do chip, etc.). Pois ben, dada a natureza destos gastos, en función do número de corredores o prezo dunha carreira varía entre un mínimo de 10 a 15 euros, e un máximo de 25 a 35 euros por corredor (dependendo de se se da camiseta, os premios, etc.). E xa podedes darlle as voltas que queirades que o resultado da ecuación é sempre o mesmo.

Logo vai, e nunha carreira falla o 20% dos inscritos, como este pasado domingo en Meaño. Ahí quedan os chips que houbo que pagar (tráenchos veña ou non o corredor), as augas previstas, as camisetas, a froita, etc. Sumade: chip de aluguer (1 euro), auga (0,20 euros), camiseta (2,25 euros), mazá (0,20 euros), seguro (1 euro) = 4,65 €, que lle costou á organización cada corredor que non veu (e non conto refrescos, que os da unha marca comercial).

¿Qué decisión debe tomar a organización dunha carreira con estos datos?

Se en vez de GRATUÍTA, fose de pago, moita xente pensaríao antes de inscribirse. Pero claro, logo "ladrarían" moitos que hai que pagar, e virían con "esixencias".

Para reflexionar.

+1

"Cuando no puedas correr, camina. Cuando no puedas caminar, usa el bastón. Pero nunca te detengas!". Madre Teresa de Calcuta.

bardallas.blogspot.com/
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 10:48
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripción

Marcos escribió:
Pois eu creo que é necesario falar delo, para que os corredores tomemos conciencia do custo real dunha carreira, que non son esos 3 eurillos que nos cobran.
Vaia por diante que non me lin o dumento a que fai referencia Migueliño, porque eu xa fixen os meus números. Teño a "sorte" de haber organizado unha carreira, e coñezo exactamente os gastos que ten. Hainos que dividir en fixos (non varían co número de corredores, tales como cartelería, premios en metálico, trofeos, megafonía, gran parte da cronometraxe, etc.) e variables (camisetas ou similar, avituallamento, seguro, o aluger do chip, etc.). Pois ben, dada a natureza destos gastos, en función do número de corredores o prezo dunha carreira varía entre un mínimo de 10 a 15 euros, e un máximo de 25 a 35 euros por corredor (dependendo de se se da camiseta, os premios, etc.). E xa podedes darlle as voltas que queirades que o resultado da ecuación é sempre o mesmo.

Logo vai, e nunha carreira falla o 20% dos inscritos, como este pasado domingo en Meaño. Ahí quedan os chips que houbo que pagar (tráenchos veña ou non o corredor), as augas previstas, as camisetas, a froita, etc. Sumade: chip de aluguer (1 euro), auga (0,20 euros), camiseta (2,25 euros), mazá (0,20 euros), seguro (1 euro) = 4,65 €, que lle costou á organización cada corredor que non veu (e non conto refrescos, que os da unha marca comercial).

¿Qué decisión debe tomar a organización dunha carreira con estos datos?

Se en vez de GRATUÍTA, fose de pago, moita xente pensaríao antes de inscribirse. Pero claro, logo "ladrarían" moitos que hai que pagar, e virían con "esixencias".

Para reflexionar.

Totalmente de acuerdo................
kistein

Novo foreiro
Novo foreiro
16/04/12
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 11:16
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripción

Estoy de acuerdo en que organizar una carrera es complicado y cuesta su dinero y no pido que las carreras sean gratuitas, pido un coste popular, de ahí el nombre de las carreras, y lo que no entiendo es porque desde hace un año y medio mas o menos carreras que antes eran gratuitas o costaban 3 euros +-, ahora pasa a no ser gratuitas o incrementar su precio considerablemente.
Por ejemplo y perdón si lo datos no son del todo correctos, coruña 10 era gratuita hace unos años, este año 7 euros. coruña 21 era gratuita hace un par de años ( o un inscripcion minima) este año costo 15 euros si no recuerdo mal, ... esto no me parece normal y creo que se estan aprovechan mucho del aumento de aficion a atletismo popular, pero lo dicho, si estoy de acuerdo en pagar algo por participar sobre todo para que la gente no se apunte y luego las previsiones se queden en nada.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 12:05
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripcións

Creo que cando xa fuches a unhas cuantas carreiras aprendes a valorar o esforzo dos orgnizadores e tamén a valorar os cartos que pagaches (ou non). Eu teño sentido que os 5€ pagados foron un timo (metafóricamente) e noutras paguei ate 20€ con gusto.

O documento posto por Migueliño permíteche comprender que carreiras que antes che daban unha camiseta (por exemplo) agora non o fan. Outros prefiren subir 3€ a inscrición e seguir poñendo o cebo da camiseta conmemorativa.

que hai certas probas que son negocio non me cabe dúbida, pero están no seu dereito, o mesmo que nos non indo. A forma de protestar, se non estás de acordo, é non indo e facéndollo saber ao organizador.

-- Chámame "ghose"
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 13:08
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripción

kistein escribió:
Estoy de acuerdo en que organizar una carrera es complicado y cuesta su dinero y no pido que las carreras sean gratuitas, pido un coste popular, de ahí el nombre de las carreras, y lo que no entiendo es porque desde hace un año y medio mas o menos carreras que antes eran gratuitas o costaban 3 euros +-, ahora pasa a no ser gratuitas o incrementar su precio considerablemente.
Por ejemplo y perdón si lo datos no son del todo correctos, coruña 10 era gratuita hace unos años, este año 7 euros. coruña 21 era gratuita hace un par de años ( o un inscripcion minima) este año costo 15 euros si no recuerdo mal, ... esto no me parece normal y creo que se estan aprovechan mucho del aumento de aficion a atletismo popular, pero lo dicho, si estoy de acuerdo en pagar algo por participar sobre todo para que la gente no se apunte y luego las previsiones se queden en nada.

La culpa la tiene la prima compañero ,y no una prima cualquiera ,sino la de riesgo .Hasta en la carreras se estaba gastando mas de lo debido.
juan

Novo foreiro
Novo foreiro
2/09/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 14:32
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripcións

eu estoy de acordo con pagar porque todos sabemos que as cousas gratis non se valoran pero o que non estou de acordo e pagar algunhas barbaridades que en algunhas carreiras nos cobran, os populares en algunhas ocasions pagamos os premios en diñeiro que os organizadores deciden pagar para traer as figuras do atletismo e en eso si que non estou de acordo pagar si pero amodiño que moitos se estan pasando catro pueblos
RAFAEL

Novo foreiro
Novo foreiro
9/10/11
25 Carreiras
11 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 19:03
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripción

Los costes de la carrera son muchos, y el trabajo de los organizadores no tiene precio.
Para mí no tiene sentido ninguno cuestionar si se debe cobrar o no.
Por otra parte, quien lo haga con afán de ganarse unos euros, si nos apuntamos a esa carrera es porque lo tienen muy bien merecido.
Mis felicitaciones a todos los organizadores y colaboradores.
POFF

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/12
100 Carreiras
46 Mensaxes
MARIN
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 19:15
Asunto: Re: O custo real das carreiras versus prezo das inscripción

que cobren algo sin bolico me parece bien,pero que los POPULARES que somos los que hacemos grandes las carreras,tengamos con nuestras inscripciones pagar los premios en metalico que se estan dando en las carreras NO,por que el dia que no participemos en ellas a ver que pasa con ellas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos