Foros ›
Autor
Mensaxe
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 20 Nov 2006, 11:59
Asunto: II Carreira popular mar de Boiro

Ola bos días a todos:
¿Non vai ninguén a carreira de Boiro o día 17/12/2006? Disimulando Disimulando .
Tan só decirvos que está moi ben organizada é o recorrido é bastante chan.
Abro a lista:

Barbanzon
Castinheiras


Un saudo para todos.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 20 Nov 2006, 12:41
Asunto:

Pero coincide con la Monumental de Lugo.

Creo que puedes anotar también a Lestrove, que había puesto como excusa para no ir a Lugo un compromiso anterior para ir a Boiro.[/b]


castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 20 Nov 2006, 13:15
Asunto:

Grazas amigo Barbanzón, non sabia que estaba anotado. Polo momento xá somos tres, incluido Lestrove.
A principal razón para ir a Boiro e non a Lugo é que en Lugo fai un frío de caral...., namentras que a temperatura en Boiro e moito máis suave......ou polo menos antes era así.
Outra razón, importante para mín, é que eu teño a Boiro a 15 minutos e Lugo a 2 horas.
Tampouco creo no suposto "glamour" de algunhas probas, creo que si todas están ben organizados, todas son igoal de boas e bonitas.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Nov 2006, 13:26
Asunto:

Pois si todo vai ben, espero estar en Boiro, xa fun o ano pasado. A mágoa é que coincida ca de Lugo,(que me encanta) pero eu opino coma Castinheiras, a min quédame a 25' e Lugo a 1h45'.
Ademáis ten un percorrido rápido, case que non hai costas duras.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 20 Nov 2006, 14:30
Asunto:

Xá somos catro.......xá non levo trofeo. Avergoñado
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Nov 2006, 19:15
Asunto:

vaya dilema.....................dependerá da familia
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 20 Nov 2006, 21:35
Asunto:

¡fojeteiro! que se note quen manda home........no meu caso a muller Chorando
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2006, 1:42
Asunto:

Por aqui anda LESTROVE. Guiño
Fai 18 anos que o Club Atletismo Boiro acolleume no seu regazo.Foron eles os que me levaron por España adiante a correr a miña primeira Media Maraton e Maraton.Enton teño certa morriña daquela epoca dorada que vivin. Chorando
Non te preocupes CASTINHEIRAS,que tal como ando agora,e decir nin pa tras,non che vou gañar. Confuso
E falando deso,teño que facer por entrenar algo...haber si empezo para a semana,porque polo menos non quero dar bergonza,e facer o ridiculo. Triste
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2006, 10:57
Asunto:

¡club atletismo Boiro! eso soname a ciencia ficción. Non tiña nin idea de que en Boiro existira un club de atletismo. ¿Canto tempo durou? e ¿donde esta metida esa xente? ¿sabias algo barbanzón?.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2006, 12:35
Asunto:

Bos días a todos:
Vou actualizar a lista:

Barbanzon
Castinheiras
Fojeteiro? (anímate ti e maila familia...)
Kurty
Lestrove

¿Que pasa co resto? ¿ides todos a Lugo?... Disimulando
Amigo castinheiras, xa sei que houbo, fai uns anos, clube de atletismo en Boiro, pero eu daquela adicabame a outras cousas ... Avergoñado
Unha aperta para todos
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2006, 12:38
Asunto:

Barbanzon,yo voy a Lugo,pero otro año prometo ir a Boiro (si no coincide con la de Lugo)
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2006, 21:47
Asunto:

O Club Atletismo Boiro existeo a finales dos oitenta e principio dos noventa,e logo desapareceu.Dos mais de trinta atletas que formabamos o equipo,todos se foron quedando polo camiño.!! Bueno minto,sei de un que si sigue !!
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2006, 21:53
Asunto:

lestrove escribió:
O Club Atletismo Boiro existeo a finales dos oitenta e principio dos noventa,e logo desapareceu.Dos mais de trinta atletas que formabamos o equipo,todos se foron quedando polo camiño.!! Bueno minto,sei de un que si sigue !!
sigue solo en verano,di la verdad.

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 22 Nov 2006, 18:23
Asunto:

Hola a todos, escribo mi primer mensaje en este foro. Llevo ya 2 meses y medio corriendo, y la verdad es que cada vez estoy más animado a pesar de mi poco volumen de entreno por ahora. Ya he corrido en Ames, Santiago y Orense, dando un poco de lástima, todavía voy despacio, pero creo que la mejora será importante; el siguiente objetivo va a ser Boiro, así que podéis contar con dos atletas más para la carrera. Me hace mucha ilusión, he vivido 1 año allí y los dos últimos veranos me he ido a pasar unos días a la zona de Boiro, Puebla y Ribeira, me encanta. Espero que sea una carrera bonita, yo seguro que la voy a disfrutar de todas formas.

Bye.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 22 Nov 2006, 18:30
Asunto:

Bienvenido al foro, VicMan. Moi feliz Espero que te leamos mucho por aquí y que te veamos mucho por las carreras populares Guiño

Leyendo tu nick, me acuerdo del fantástico Beakman y de su laboratorio, aunque no creo que saliera mucho a correr. Estaba muy ocupado con su rata y su ayudante. Ríndose Ríndose







Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos