Foros ›
Autor
Mensaxe
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Mensaxes
Salceda de Caselas
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 19:12
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

Se algun equipo quere un membro estou dispoñible.Contar que este ano aspiro a conseguir entre 2000 e 2700 puntos se as lesión me deixan.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2012, 16:20
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

yomismo escribió:
Los Galácticos necesitamos de al menos 2 fichajes Silbar Silbar a poder ser, buenos, bonitos y baratos Sorriso

Hay que fichar a Samuel,que anda a 3:28 el kilometro. Moi feliz
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2012, 16:45
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

yomismo escribió:
davidcouselo escribió:
yomismo escribió:
davidcouselo escribió:
yomismo escribió:
Los Galácticos necesitamos de al menos 2 fichajes Silbar Silbar a poder ser, buenos, bonitos y baratos Sorriso

Pues mi novia y yo buscamos equipo. No somos muy buenos, pero sí corremos bastantes carreras. En el último año yo he corrido 30...

mmmmm 30 carreras ya puedes considerarte todo un galáctico Sorriso ahora sólo tienes q convencer a tu novia de q vaya a todas las carreras contigo, pero no sólo a aplaudirte, jeje Guiño

Voy a confirmar antes a los "viejos" compañeros no vaya a ser q haya alguna baja.... y cuando esté todo "atado" le damos p'alante. Guiño

Mi novia viene a todas conmigo!!! Y a veces queda por delante mia...

Si señor, q gran pareja! los piques deben ser legendarios!! jaja. Bueno, entonces contamos con vos, no? cual es el nick de tu pareja?

Gracias!! Es JBalboa
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5650 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 12:39
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

fernandobesada escribió:
Se algun equipo quere un membro estou dispoñible.Contar que este ano aspiro a conseguir entre 2000 e 2700 puntos se as lesión me deixan.

Pues contigo ya cerrábamos cupo si te dejas fichar, claro.

Yomismo
Lopes
Nacho_s1600
davidcouselo
JBalboa
¿fernandobesada?

Si alguno del equipo, incluído el "presi" Lestrove tiene algo que decir, que hable ahora o calle para siempre Nono pero como capitán tengo q mover ficha, sino...
Ademáis véxote moi enfrascado coa tua carreira pa xestionar outros menesteres. Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 12:41
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

yomismo escribió:
fernandobesada escribió:
Se algun equipo quere un membro estou dispoñible.Contar que este ano aspiro a conseguir entre 2000 e 2700 puntos se as lesión me deixan.

Pues contigo ya cerrábamos cupo si te dejas fichar, claro.

Yomismo
Lopes
Nacho_s1600
davidcouselo
JBalboa
¿fernandobesada?

Si alguno del equipo, incluído el "presi" Lestrove tiene algo que decir, que hable ahora o calle para siempre Nono pero como capitán tengo q mover ficha, sino...
Ademáis véxote moi enfrascado coa tua carreira pa xestionar outros menesteres. Sorriso

Quero o Galactico Samuel!!! Muro
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5650 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 13:58
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

lestrove escribió:
yomismo escribió:
fernandobesada escribió:
Se algun equipo quere un membro estou dispoñible.Contar que este ano aspiro a conseguir entre 2000 e 2700 puntos se as lesión me deixan.

Pues contigo ya cerrábamos cupo si te dejas fichar, claro.

Yomismo
Lopes
Nacho_s1600
davidcouselo
JBalboa
¿fernandobesada?

Si alguno del equipo, incluído el "presi" Lestrove tiene algo que decir, que hable ahora o calle para siempre Nono pero como capitán tengo q mover ficha, sino...
Ademáis véxote moi enfrascado coa tua carreira pa xestionar outros menesteres. Sorriso

Quero o Galactico Samuel!!! Muro

Vale vale, ti mandas, douche... veña, 10 días pa pechar a fichaxe, se non tomo eu decisións... xa verás, ao final imos quedar coxos.... Disimulando
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Mensaxes
Salceda de Caselas
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 21:50
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

yomismo escribió:
fernandobesada escribió:
Se algun equipo quere un membro estou dispoñible.Contar que este ano aspiro a conseguir entre 2000 e 2700 puntos se as lesión me deixan.

Pues contigo ya cerrábamos cupo si te dejas fichar, claro.

Yomismo
Lopes
Nacho_s1600
davidcouselo
JBalboa
¿fernandobesada?

Si alguno del equipo, incluído el "presi" Lestrove tiene algo que decir, que hable ahora o calle para siempre Nono pero como capitán tengo q mover ficha, sino...
Ademáis véxote moi enfrascado coa tua carreira pa xestionar outros menesteres. Sorriso
yomismo,pois iso xa tedes outro membro para o equipo os galaticos. E bueno contar que o domingo a Ourense.Xa podedes enviar o contrato jejeje....
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5650 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2012, 11:56
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

fernandobesada escribió:
yomismo escribió:
fernandobesada escribió:
Se algun equipo quere un membro estou dispoñible.Contar que este ano aspiro a conseguir entre 2000 e 2700 puntos se as lesión me deixan.

Pues contigo ya cerrábamos cupo si te dejas fichar, claro.

Yomismo
Lopes
Nacho_s1600
davidcouselo
JBalboa
¿fernandobesada?

Si alguno del equipo, incluído el "presi" Lestrove tiene algo que decir, que hable ahora o calle para siempre Nono pero como capitán tengo q mover ficha, sino...
Ademáis véxote moi enfrascado coa tua carreira pa xestionar outros menesteres. Sorriso
yomismo,pois iso xa tedes outro membro para o equipo os galaticos. E bueno contar que o domingo a Ourense.Xa podedes enviar o contrato jejeje....

Ok perfecto, habemus equipo!!! Lestrove, deixa os fichaxes para o mercado de inverno por si hai baixo rendemento dalgún galáctico Silbar , eu confío plenamente en fernando q sei q nos dará os puntos q promete, o cal está moi ben, mais algún punto a maiores pola motivación extra de estar nos Galácticos Silbar Ríndose Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2012, 12:44
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

Cajinaaaaaa!!!.Yomismo,vouche colgar polos testículos!!!! Guiño
G.Silva

Maratoniano
Maratoniano
21/09/11
0 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2012, 18:17
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

Si algún equipo necesita algún membro, estou dispoñible. Ou si nos xuntamos varios incluso podemos facer un novo equipo.
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2012, 22:24
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

Pois se non tedes pensado "gañar a champions", eu sigo ofrecido..
G.Silva

Maratoniano
Maratoniano
21/09/11
0 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2012, 17:19
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

¿Nadie se anima a mover o mercado? ¿Voluntarios para formar un novo equipo? ¿Algún "jeque" con ganas de invertir?
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2012, 9:28
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

Ola G.Silva
O glorioso equipo In Extremis anda a buscar unha fichaxe estrela.
Se te animas, e non tes pretensións de champions, tés un oco no noso equipo.
Mándoche un privado.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2012, 11:43
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

G.Silva escribió:
¿Nadie se anima a mover o mercado? ¿Voluntarios para formar un novo equipo? ¿Algún "jeque" con ganas de invertir?

Yo estoy esperando a los últimos días para ser el fichaje inesperado y que los equipos ya completos se arrepientan de no haber esperado Demo
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 04 Out 2012, 19:22
Asunto: Re: Fichaxes para equipos

Corredor novato aficionado un añito y pico corriendo y algunas populares por delante busca un equipo para correr entrenar y mejorar xD un saludo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos