Foros ›
Separación do Circuíto en dous
Foros de debate / O Circuíto 2012-13
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 9:50
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

Kandpalleiro escribió:
Polo que 2 ou 3 opinendes non penso troca-la miña actitude, si nos quixeramos "cargar" as probas de montaña non se incluirian de ningún xeito... só percuramos cómo incluílas sen que abafen á grande maioría de populares que non teñen tanta preparación.

Tes unha actitude pouco respetuosa con quen opina, e dicir que non pensas trocala a tua actitude polo que opinan 2 ou 3, que precisas para ver que unha gran maioria silenciosa estan dacordo en como estaba o circuito nos seus orixienes...eso fariate mudar a tua actitude...ou seguirias ca tua teima de faise o que eu digo que son o mais sabios entre os sabios.

E ben certo que esta web e vosa,e podedes montala como vos dea a gaña, neso todos os meus respetos, pero tratarnos como meniños nuns casos, para que non nos manquemos, ou facer dous circuitos termina facendo que o CORREDOR POPULAR (non profesional, ou semiprofesional), que creo que e para o que creachedes este circuito, se perda por completo e non sepa en que circuito inscribirse.

A min dixechesme que so puntuan 40 carreiras, enton teño unha dubida:

Eu inscribome nos dous circuitos, e so podo puntuar 40 carreiras, polo que si fago 20 carreiras de asfalto e 20 carreiras de montaña, estarei nos dous circuitos puntuando, pero en ningun podo competir en igualdade de carreiras cos que so fagan 40 carreiras de asfalto ou 40 carreiras de montaña.

No seu dia xa lle comentara a ADMIN, que se o circuito estivera como ao proncipio, a partires das puntuacions de cada uns dos corredores e facendo filtrados poderianse facer todo tipo de listados, sen mais.

E POR CERTO, SEGUOME OFRECENDO VOLUNTARIO PARA VOTARBOS UNHA MAN, NO QUE PRECISEDES...LEVOME OFRECENDO DENDE FAI DOUS ANOS...DITO QUEDA

www.casadebrea.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 10:02
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

A web non é miña, só participo nela e te lembro que participas noutros circuitos nos que non tes dereito nin a reclamar un resultado no que non apareces...

Se fan enquisas e nalgunas só respostan 25 persoas... si cres que deixar que só un 3% decida... eu penso que son resultados non vinculantes.

A cuestión é que se pode escoller e que quen queira "optar a gañar" tome as súas decisions, a maioría só quere participar nun xogo non competir.

A inscripción é conxunta i é cada participante enviando os seus resultados o que vai tomando as opcions que lle interesan... penso eu que é algo que había que probar antes de "renunciar" a inclui-las probas de montaña.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 10:19
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

home_de_nejro escribió:
No seu dia xa lle comentara a ADMIN, que se o circuito estivera como ao proncipio, a partires das puntuacions de cada uns dos corredores e facendo filtrados poderianse facer todo tipo de listados, sen mais.

Xa, pero como a túa teño 50 propostas enriba da mesa para facelo de 50 maneiras diferentes, todas elas moi respetables. O caso é tomar unha decisión que se adapte á maioría dos participantes, non polas "presións" e "gritos" que metedes algúns Parar Moi feliz

O límite de 40 probas puntuables foi un éxito dende o punto de vista organizativo, aínda cos que facedes 60-80 ao ano non o querades ver. Clasificacións máis axustadas durante os dez meses de Circuíto.

Molón
Josedr10

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/10/11
3 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 11:25
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

Buf, se está liando la cosa porque cada corredor es un mundo y a todos nos gusta barrer para casa... Yo sigo opinando que lo que hagais vosotros, que sois los que creasteis este gran circuito estará bien. Ahora, para no complicarse, lo más lógico sería seguir con un único circuito aumentando la puntuación de las carreras dependiendo de los kilómetros y la dificultad de las mismas. Pero repito que lo que hagais tendrá mi total apoyo, además de mi colaboración desinteresada cuando lo preciseis. Un saludo a todos y a correr!!
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 14:01
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

A mí me pones dos circuitos: el primero con límite de 14 carreras mixtas con 75% asfalto y 25% de pistas forestales con desnivel máximo de 250 metros y de segundo otro con 9999 carreras de límite pero que sólo puntúen aquellas en las que llueva.

Payaso Payaso Payaso

En serio, haced lo que creáis más conveniente y, de nuevo, gracias por el circuito.

The race ends, the road never does.
Higui

Maratoniano
Maratoniano
21/04/11
237 Carreiras
82 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 14:53
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

Haced lo que considereis más oportuno que para eso os lo currais. Está bien escuchar propuestas, pero cada uno tenemos una distinta, por lo que creo que la vuestra tiene que ser la definitiva.

Gracias por el circuito.
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2012, 20:03
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

Y no habeìs barajado unas categorias por peso(kg)??? Pensando

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2012, 22:57
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

ojordo escribió:
Y no habeìs barajado unas categorias por peso(kg)??? Pensando

Secundo a proposta ja ja ja , que ghrande eres ojordo Aplauso Aplauso Aplauso

Ánimo Admin e colaboradores, gracias polo circuito, sexa no formato que sexa. Por sorte non hai premios económicos, porque senón voarían os coitelos con algo que é un mero pasatempo, menos para aqueles que gastades parte do voso tempo de lecer en poñelo en marcha.

Unha solución sinxela para os que poñen tantas pegas sería crear eles mesmos unha nova web e dentro dela poñer en marcha un circuito alternativo coas normas que lles gustarían e cos subcircuitos que quixeran, así teriamos 100 ou 150 circuitos onde escoller, malo sería que non nos gustase algún..... Muerto Muerto Muerto

Se eu puiden, ti tamén...
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2012, 8:07
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

ojordo apuntao no fio de MELLORA CONTINUA Guiño

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 9:23
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

Non entrei moito polo foro últimamente e acabo de enterarme de que as carreiras de monte non puntúan para un circuito xeral como o do ano pasado senón que van por libre, mentres que para asfalto mantéñense as divisións anteriores. A verdade, non entendo este sistema pois aparezco no circuito de ruta en 2ª división cando eu nunca participei en ningún circuito de ruta, e se subín de 3ª a 2ª a tempada pasada foi polos puntos que sumei conxuntamente en asfalto e monte. Non entendo esta "herdanza" de puntos que van parar a un circuito de ruta que nunca existiu. Estou de acordo (que non a favor) que haxa un circuito de ruta e outro de monte se se quere pero que á hora de computar os puntos se sumen e aparezca un circuito xeral no que se suba ou se baixe de categoría. A labor da xente de correr en galicia me parece unha pasada pero non se pode esquecer que os usuarios son os que fan grande ou pequena esta idea. Cando se fixo a enquisa do cambio de circuito creo recordar que os foreiros "montañeiros" non estaban dacordo con esta proposta e sí o estaban os de "asfalto" (entrecomillo todo esto porque salvo en casos moi concretos non entendo esta división), e agora, lendo as normas parece como si os montañeiros reclamasen un circuito aparte e eso non me gusta. Aproveito para reclamar desde aquí a miña categoría de foreiro asfalto-montañeiro que disfruta das carreiras ben organizadas, sexan polo terreo que sexan.
Quero deixar claro que a miña intención non é menospreciar o traballo de ninguén, máxime se o fai gratis e para o disfrute de todos, cousa que aplaudo dende aquí
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 10:24
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

Yo creo que aún se está a tiempo de unir los dos circuitos y dejarlo todo como estaba, si se quiere, se pueden cambiar los coeficientes y que puntúen igual todas según los km, independientemente de si son de monte o de carretera.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 14:16
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

Amigos, Omiguel, e Magono, non perdades o tempo, e predicar do deserto, segun os Xefes desto a decision esta tomada, asi que solo queda, ou non participar, ou aceptar as novas e inxustas normas.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 15:58
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

Só dunha cousa estou certo: Ningun circuito resultará "xusto" para todo o mundo.

Da queixa de Omiguel só dicir que si houbo unha motivación principal para a separación dos circuitos foi que sendo a razón de ser do circuito a promoción da actividade deportiva moderada e contínua para a xente que non fai deporte ou o fai moi ocasionalmente as probas de montaña incluidas nel resultaban demasiadas e demasiado duras para moitos participantes

En consecuencia, e para non excluir completamente as probas de montaña (e moitas delas tampouco entrarian en outras competicions) oprtamos por esta competición paralela.

Calquer decisión é mellorable e posiblemente esta tamén pero para esta tempada as cousas están asi.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 17:23
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

Kandpalleiro escribió:

Da queixa de Omiguel só dicir que si houbo unha motivación principal para a separación dos circuitos foi que sendo a razón de ser do circuito a promoción da actividade deportiva moderada e contínua para a xente que non fai deporte ou o fai moi ocasionalmente as probas de montaña incluidas nel resultaban demasiadas e demasiado duras para moitos participantes

En consecuencia, e para non excluir completamente as probas de montaña (e moitas delas tampouco entrarian en outras competicions) oprtamos por esta competición paralela.
Hola Kand,vaia por diante a gratitude que sinto hacia os que facedes esto posible,direino unha e mil veces si fai falla,este ano a decepción por miña parte foi maiuscula por varios motivos,inda así prometerame non opinar,pero e a segunda vez que dis a misma xustificación e non me parece que fales en serio,primeiro que a tua firma reza:participar como escusa para adestrar,entendo que estas de acordo en que a constancia no adestramento tamén merece un premio(eu cando empecei a correr resultabame durisimo correr un km. seguido...),segundo:por esa regla de tres supoño que nin que decir ten que están fora do Circuito por Equipos,parellas e permanencia nas divisions respectivas os puntos das medias pero sobre todo os maratons(e unha opinión persoal pero penso que calquera delas e bastante mais dura ca de monte de Maside por exemplo).Está claro que os que nos gusta o monte,si queremos xogar,tocanos xogar con cartas marcadas esta tempada...
Saudos.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 18:34
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

Hola orbita; o que comentas é coherente no caso das maratons e por iso só se incluen a do país (cando as hai) dende vai tempo.

Para min o premio é adestrar con constancia e manter un hábito de vida san... e a participación nas populares era o "gancho" para sair cada día a adestrar; por iso pensei que a "gamificación" (que seica se chama así esto que levamos facendo dende 2006) da participación podería ser un aliciente para outros que igual só adestraban e participaban na proba da súa vila ou nalgunha multitudinaria (pedestre, san martiño, vig-bay) e logo pasaban o ano sen correr porque non tiñas 'gancho' para adestrar seguido...

Teño claro que nese punto de vista participar en mais de unha maraton no ano ou en mais de unha proba de MONTAÑA como tal pode resultar contraproducinte e buscamos o termo medio que xustamente, por ser termo medio non acada a satisfacer plenamente a todo o mundo.

Gracias por opinar e por participar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos