Foros ›
Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos Allariz
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
-NaX-

Novo foreiro
Novo foreiro
9/02/10
31 Carreiras
12 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 04 Ago 2012, 20:35
Asunto: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos Allariz

Levo 5 anos facendo carreiras populares e éste é o meu segundo ano facendo tríatlon e nunca me atopara con algo parecido ao que me pasou esta tarde no tríatlon por relevos de Allariz.

Vaia por diante que respecto as organizacións das probas e sei do esforzo e traballo que leva preparar unha carrera, pero hai cousas que eu non podo entender.

Tocábame facer o sector de carreira a pe do meu equipo. Na saída eramos, segundo a folla de inscripción que se pode mirar na páxina da Federación Galega de Tríatlon, 39 corredores, todos saíndo á vez.
Dan a saída e cando levamos feitos aproximadamente 1 km ou 1km e medio chegamos ao cruce da carreteira nacional e para miña sorpresa, un voluntario de Protección Civil ¡¡¡mándame parar e dalle paso aos coches!!!

¿Que carreira é esta? Vale que non son os xogos olímpicos nin ía gañar nada especialmente importante pero pareceme unha falta de respecto aos corredores.

Por una parte está o feito obvio de que a xente que levas por diante te colle vantaxa e os que veñen por detras recortan e por outra banda vas collendo ritmo e coas pulsacións aceleradas e así de repente mándante parar. O cabreo que collin foi importante e as miñas formas nese momento seguramente non foron as máis correctas pero ese individuo vestido de laranxa aínda lle pareceu mal que eu lle increpara. Muro

Vale que curtar o tráfico nunca carreteira nacional é algo delicado, pero non falamos dunha carreira popular de 1000 inscritos onde do primeiro ao último pode haber varios minutos de diferencia, ¡¡éramos 39 inscritos!! ¿¿qué custa curtar durante 5 minutos unha carreteira para esperar que poidamos pasar todos e competir en igualdade de condicions??

Do importante cabreo que tiña por isto xa me retirei da proba, porque penso que adultera completamente os resultados e non é xusto nin para mín nin para ninguén. Enfadado

A xente coa que falei ao chegar a liña de meta opinaba o mesmo ca min, non sei se é esaxerar pero a verdade que me pareceu lamentable e a explicación que recibín da organización é que levan 10 anos organizando a proba e sempre foi así.
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 1:07
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos Allariz

Que levan 10 anos organizando a proba e sempre foi así? E aínda hai xente que repite participación? Manda carallo na Habana! Lembro que na I e/ou II Vigo+11 (ano 2008, cómodo triunfo de Pedro Nimo) ocorrera o mesmo na Praza de América, sobre todo con atletas da parte traseira, aos que cada certo tempo axentes da Policía Municipal -cumprindo ordes dalgún listo- mandábaos parar co fin de que os coches circulasen. En verdade, hoxe coma onte, cousas deste tipo deben ser cualificadas de esperpénticas, con independencia de que se produzan nunha proba atletica, nunha de triatlón ou nunha carreira de caracois (imaxinádesvos á tropa medio abafada de caracois agardando na beirarrúa?)
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 7:30
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos All

Pero bueno,se no no leo no no creo....esta clase de competicions despois de tantos anos eu ainda na conocia,o sea darlle paso os coches e parar os corredores home se fose un paso a nivel teria o seu xeito ,senon que me perdonen os organizadores,pero deberian organizar outra clase de eventos.
Fernan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 8:31
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos All

Aunque yo no he sido de la partida por motivos personales, quiero romper una lanza a favor de la organización de esta prueba la cual espero se siga celebrando para participar nuevamente el año que viene.

No sé si se está sobre dimensionando el tema, habría que escuchar la opinión de algún participante más, ya que a lo mejor el voluntario sí cumplió con su obligación y lo que hizo fue evitar un atropello. Lo que si sé en los años que participé, es del cariño mostrado por el pueblo de Allariz hacia todos los participantes, en el que se iba a competir en un ambiente distendido y de fiesta, y un recibimiento excepcional en Línea de Meta por parte del público a pesar de que siempre fui de los últimos, ah! y todo por un coste cero
bulebule

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/11
298 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 8:45
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos Allariz

Buenos dias me uno a las criticas a la organizacion, cobrando no se puede permitir esta desorganizacion, me toco el sector de bici, acabe entre los 7 primeros, pero eso no implica las quejas, circuito de carreteras estrechas, con coches de frente, patetico, menos mal que no paso nada, porque no vi la ambulancia por ningun lado. En la carrera a pie la gente protestando por pararlos, otros que se perdieron por no estar señalizado, increible. Mi total reproche a que dejen organizar estos eventos tan malos, y por medio de la pagina de la federacion. No vuelvo mas.
bulebule

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/11
298 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 8:52
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos All

A mi equipo nos cobraron 12 por persona, asi que lo de coste cero seria para otros, y la organizacion non ten nada que ver co publico que a mayoria eran famila o amigos de los participantes. Patetico evento
felixx

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
45 Carreiras
170 Mensaxes
oleiros
Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 9:51
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos Allariz

madre mia yo con estas referencias creo que no iria nunca a un evento deportivo mas que nada porque me parece ofensivo hacia la gente que participa pues no es normal que pierdas tiempo o te enfries por cosas de este tipo y lo de perderse ya no tiene nombre;si una organizacion no es capaz de asumir un evento que pida ayuda o voluntarios de lo contrario pues es mejor dejarlo
migolin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/09/11
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 10:00
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos Allariz

Pues yo solo tengo opinión sobre los últimos triatlones realizados allí siempre dos semanas después de esa prueba y por mi parte un 10, ambiente, circuito, organización... Lo recomiendo, día 18
-NaX-

Novo foreiro
Novo foreiro
9/02/10
31 Carreiras
12 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 12:41
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos All

Fernan escribió:
Aunque yo no he sido de la partida por motivos personales, quiero romper una lanza a favor de la organización de esta prueba la cual espero se siga celebrando para participar nuevamente el año que viene.

No sé si se está sobre dimensionando el tema, habría que escuchar la opinión de algún participante más, ya que a lo mejor el voluntario sí cumplió con su obligación y lo que hizo fue evitar un atropello. Lo que si sé en los años que participé, es del cariño mostrado por el pueblo de Allariz hacia todos los participantes, en el que se iba a competir en un ambiente distendido y de fiesta, y un recibimiento excepcional en Línea de Meta por parte del público a pesar de que siempre fui de los últimos, ah! y todo por un coste cero

Os coches estaban parados mentras pasaban outros corredores e cando ia pasar eu mandoume parar e deulles paso a eles, non foi por evitar un atropelo.

En canto ao ambiente e o recibimento, completamente dacordo contigo, excepcional, pero creo que unha cosa non quita a outra.

Tamén escoitei queixas acerca de xente que se perdeu correndo e o perigo do sector ciclista co tráfico completamente aberto, pero preferín opinar só do que vivín ue en primeira persoa.
enrique2696

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/09/11
12 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 15:27
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos All

y en el individual, tampoco cierran la carretera y tu estas bajando a toda ostia y enfrente te viene los coches
eso si , cobrar cobran , y para finalizar un platano y agua
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 16:13
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos Allariz

Bueno, me imaxino que toda a culpa non e da organización, contar coa axuda do concello no tema de tráfico e xogala, indudablemente os de protección civil cumplen ordes e non saben os sacrificios que costa preparar as carreiras, agora se sempre foi asi e de pensar en non volver.
Coello

Novo foreiro
Novo foreiro
3/02/11
47 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Ago 2012, 23:22
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos Allariz

Amigo Nax , tu cabreo no está sobredimensionado, es totalmente lógico Enfadado . Yo iba unos metros mas alante cuando el individuo de proteccion civil te paró en seco Nono , y no es que tubiese a medio orense en carabana, solamente habian dos cohes que acababan de parar. Deveria la organización de plantearse darle a voluntarios y demás, una charla de como se puden hacer las cosas bien para no poner en peligro a deportistas populares que no nos ganamos la vida con esto. Espero que estos mensajes le lleguen de alguna forma a la organización de la prueba a modo de poder mejorarla en próximas ediciones, si nó, me temo que este menda y muchos más, será la última participación que haga.
Quién está dispuesto a jugarsela ??
También he de aplaudir el escelente público de Allariz, tanto en el recorrido, como en la llegada. Aplauso Aplauso
Un saludo de un Pamplinas
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2012, 12:01
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos Allariz

Eu fun a algún triatlón alí e foi fantástico¡¡ non pola caída que tiven porque a verdade foi un bó trallazo. Pero tiven a ambulancia de inmediato e a membros da organización que me socorreron e me informaron da posibilidade de usa-lo seguro da proba. A culpa foi totalmente miña¡¡¡. Con respecto a ese membro de Protección Civil, creo que non estaba enterado da pataca que se cocía. Ás veces hai voluntarios/as, que non facemos ben as cousas e estas persoas NON deberían propoñerse para axudar, porque o único que fan é arriscar a seguridade pública; pero creo que se lle deberían dicir á organización. Por outro lado, ninguén critica de semellante maneira a algúns policías nacionais cando fan o mesmiño e mesmo son eles os que entorpecen. Recordarvos tamén, que a famosas media maratón VIG-BAY tamén pasou por estes riscos o primeiro ano que se fixo e a forma de eliminar riscos pasou por invertir mais cartos.
fdguezmar

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/11
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2012, 10:52
Asunto: Re: Demencial erro organizativo no Tríatlon por Relevos All

Non desmerezo as labores da organización das probas, pois hai moito traballo detrás, pero as probas populares deberían garantir con éxito a seguridade e a competitividade dos participantes, de igual xeito que para as probas de campionatos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos