Foros ›
I LIGA DE PROPIETARIOS DE CHIP AMARILLO GRAN SLAM GALICIA 20
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 18:59
Asunto:

Ben; sabía eu deste tema dende hai tempo e xa se fixo un fio no foro falando da páxina e na própia páxina de championchip se especificaba a posibilidade de "Participar en ligas personalizadas por los propios usuarios".

Estiven a ver a táboa de puntuación e non me disgusta, non. Está pensada, claro para as probas nas que chapionchip sexa cronometrador; probas "normais" (non subidas nin xtrmes), só de atletismo e con distáncias reguladas (non hai criterio para probas entre media e maratón ou maiores). Polo menos non é como a da lliga catalana que otorga os puntos en función do tempo do primeiro.

Como ben se dixo por este fio ninguen obriga nin a merca-lo chip nin a rexistarse, nen a participar na liga; calquera de nós podería correr todas esas probas pagando a cuota correspondente mais o aluguer do chip (onde se faga) e podería obter mellores resultados deportivos ca min (por exemplo) mais eu coido que é unha boa iniciativa e si é interesada non vexo eu que se impida ós demais seguir facendo o que lles gusta

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 19:02
Asunto:

------------MENSAJE FUERA DE TEMA----------(I'm sorry, Admin....)
¡¡¡BIENVENIDO AZOCHADOR!!! Ya sé que este no es el tema, pero no puedo dejar que pases por aquí sin decírtelo. . Yo creo que los chicos deberíais copiarnos a las chicas (aigggg! ¡¡qué haríais sin nosotras!!) y poner un post buscando a los que se han perdido por el camino, que ahora que empieza la temporada hay que volver a arrejuntarse los máximos posibles para dar caña en las carreras (y por aquí, claro).
Y también aprovecho para darle la bienvenida a yomismo..que nos tiene bastante abandonados ¡¡¡¡Y hay que empezar a animar la participación para esa carrera!!
--------------------------------------------------------------------------------------
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 19:11
Asunto:

He solicitado un chip a championchipnorte y se han ofrecido a enviármelo por correo certificado para que sea más barato Moi feliz Moi feliz , a que les pague por transferencia Moi feliz Moi feliz y ¡¡¡a mandármelo antes de que les haga la transferencia!!! Abraiado Abraiado Abraiado (que hasta el lunes no la puedo hacer porque mi banco no me permite hacer transferencias en fin de semana).

Aquí debiera poner un icono de los que usa Piti, aplaudiendo a los de championchip. Como no sé hacerlo, os lo imagináis, ¿vale? Guiño


banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 19:48
Asunto:

Isto é cojonudo. Despois da miña primeira intervención neste fío salen á palestra os de CCN a falar... e tres páxinas despois xa estamos a encargar o famoso Chip... e Chop... é coña... A verdade é que a min o que máis me molestou foi o de recibir tres veces o correo... polo demáis poder resultar unha iniciativa interesante. Eu so corrín nunha carreira co famoso chip... para colmo a miña famosa primeira carreira: A Media Marathón do Cristo da Victoria, e quedei encantado cos resultados (tempos intermedios, ritmo de rodaxe, tempo final...) e iso que o chip non era meu e polo tanto non me mandaban a información ao móvil... Guiño Guiño Guiño .

Vamos!! que xa me estou tamén eu pensando o de mercar o chip... como o colega Khene... ademáis, entre os meus obxectivos principais de cara ó ano que ven están a Vig-Bay e outra vez a do Cristo da Victoria (que van as dúas co chip)... en fin... pensareino... por certo ¿farannos eses famosos rappels por ventas?... e se lles pagamos pronto ¿faronnos outro por pronto pago??? Moi feliz Moi feliz Moi feliz
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 23:05
Asunto:

ferrolano escribió:
si yo no discuti con nadie aqui,es mas,en este tema coincidimos corroseguro y yo,no tengo ningun reparo en besarlo......en la mano y asi demostrartelo,sr lestrove

...Por tanto, entiendo que el domingo, 5' antes de la carrera, y sobre la línea de salida, Ferrolano y Corroseguro sellarán su eterna amistad con un amistoso ósculo en el dorso de la mano y con genuflexión incluida para que no le quepa duda a nadie, pues hay mucho desconfiado. Perdón por mi intromisión pero lo digo con el ánimo que debe cundir entre este foro y no con el de tocar los huevos(y menos en la línea de salida) (':roll:').
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 23:15
Asunto:

Bueno, como no nos conocemos espero que estas ironías me las toméis con toda la buena intención que llevan. Y así las envío porque lo que os leo entre vosotros veo que lo hacéis con sano vacile.
Ferrolano permíteme que te diga que tú te prestas muy bien para estos menesteres.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 9:47
Asunto:

Bienvenido Azochador y gracias por aportar tu opinión en este tema ya que de chips sabes un huevo Mr. Green Mr. Green Mr. Green Guiño

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 9:54
Asunto:

por supuesto 7ombligos que es sano vacile,encajo todo bien,porque tambien disparo pero nunca a matar,ni a herir,si no seria esto una conferencia de Sanchez Drago Disimulando ,ademas siendo de la 5 provincia "Ferrolterra" todavia se aceptan con mas motivo,para eso somos unos "konachos"de 5 estrellas Ríndose

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 13:19
Asunto:

Pues como siempre pongo la opcion de no recibir informacion en todo lo que me registro (sino acabo de publicidad hasta las orejas) no me había enterado del tema, y la verdad es que me parece una iniciativa interesante, que beneficia a todos. Además, después de unas cuantas carreras donde he visto varios métodos de control de tiempos, el chip me parece el mejor. Azochador y yomismo bienvenidos de nuevo , ya hacia tiempo que no se os leía, los demás seguid con ese vacile y buen rollo, sois la leche. Guiño
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 24 Out 2006, 13:51
Asunto:

Acabo de recibir el chip amarillo. Me lo han enviado por SEUR (5â?¬ de portes) para que llegara a tiempo para usarlo en la pedestre de Santiago. Ya me han anotado el código del chip en mi ficha de championchip. Conmigo se han portado fenomenal.


tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Out 2006, 15:36
Asunto:

khene escribió:
Acabo de recibir el chip amarillo. Me lo han enviado por SEUR (5â?¬ de portes) para que llegara a tiempo para usarlo en la pedestre de Santiago. Ya me han anotado el código del chip en mi ficha de championchip. Conmigo se han portado fenomenal.


... y te han jodido 23â?¬.

Si esperaras un poco, a lo mejor hacíamos un grupete interesado en adquirir uno, repartiamos gastos de porte y a lo mejor conseguíamos un descuentillo.

Pues suerte con el chip; menuda presión ya que cada vez que corras con él registrarán, almacenarán y te vincularán con el tiempo hasta el fin de los días, así que no te queda otra que hacer un buen papel.

Ah, y llévalo al cocido si tal... Mr. Green

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 24 Out 2006, 17:55
Asunto:

Tette, te olvidas el IVA. Me han jodido exactamente 25,88 â?¬ Mr. Green

¿Control? ¿Que me van a controlar? ¿Esto también es detectado por el «Carnivore» y el «Echelon»? Abraiado Abraiado Esta cabeciña mía me mete en cada lío... Mr. Green

Pero el chip amarillo mola Mr. Green y, chincha rabiña, que al terminar la carrera no voy a tener que desatarme los cordones para entregarlo. Y lo que voy a fardar en la oficina... Porque llegaré de último y arrastrando la lengua por el suelo, pero ya sabes eso del tuerto en el país de los ciegos. Guiño


manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 25 Out 2006, 8:33
Asunto:

yo esperaré tb a ver si hay descuentos por grupo. CCnorte, no te cortes y haznos una oferta hombre¡¡
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Out 2006, 8:37
Asunto:

Pues sí, se me había olvidado que ultimamente está muy de moda dar los precios sin IVA Demo ; el que no corre, vuela.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 25 Out 2006, 20:32
Asunto:

Non metades cizaña co do iva, que o poñen claro,18E+iva ... non se me perde nada con CCN, pero no está ben "atacalos" por todo .. .. ..
Como decía thette a min amargame moito desatar as zapas. .. . e non che digo nada si esqueces devolvelo, para min e unha boa idea, de feito xa o teño . .. ... .





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos