Foros ›
Autor
Mensaxe
orhugas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/11
7 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2012, 18:48
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

Gracias por la compañia y el avituallamiento. Es un gusto poder compartir un entreno así para los que habitualmente sufrimos en soledad la carretera. Un saludo y hasta la próxima. Aplauso
jalonso

Novo foreiro
Novo foreiro
5/01/11
0 Carreiras
9 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2012, 18:59
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

Una mañana muy agradable, hasta el tiempo acompañó, seguro que repito. Muchas gracias a todos, nos vemos en la carretera ...
Xurxo
TOÑITO

Novo foreiro
Novo foreiro
14/09/10
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2012, 23:05
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

Para que quede constancia de que chegamos!! Satisfecho
TOÑITO

Novo foreiro
Novo foreiro
14/09/10
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2012, 23:06
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

Pois non me carga a foto síntoo!
Enfadado
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
761 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2012, 11:31
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

Hola a todos,lo siento por no poder ir pero el dia anterior tuve un pequeño acidente en la Arribada y me hice un esguince de tobillo(cosas que pasan cuando con tanta gente no eres capaz de ver por donde pisas)el año que viene me cuidare mas e intentare ir a la Previa,aun asi felicidades por lo que estais haciendo el Car Marisqueiros
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2012, 12:02
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

Pois a ver se eu son capaz de subir esa foto de parte da xente que participou onte nesta última edición da Pre Vig Bay 2012... que amenazaba con chuvia e finalmente portouse moi ben. Día ideal para correr sen abafante calor, sen molladuras e con menos vento do esperado.

A compañía perfecta, os avituallamentos moi de agradecer (gracias Pili e Agüita por ese detallazo e pola viaxe de volta), e o percorrido que incluso foi algo longo de máis pero que non se nos atragoou a "case" ningún.



Estes son parte do grupo... outros estabamos rematando o adestramento do día, que incluía un par de kilómetros máis. Éche o que ten estar adestrando para a maratona Silbar Silbar que tes que facer máis kilómetros que unha mona Muerto

Mañá prometo subir outras dúas ou tres fotos máis.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2012, 12:09
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

A min fáltame agradecer a Banderas que claudicara aos meus caprichos e me levara en coche dende Baio a Vigo a primeira hora, cousa pola cal tivo que facer uns quilómetros de mais ao remate.

Moitas grazas rapaz
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2012, 12:13
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

Mincha escribió:
A min fáltame agradecer a Banderas que claudicara aos meus caprichos e me levara en coche dende Baio a Vigo a primeira hora, cousa pola cal tivo que facer uns quilómetros de mais ao remate.

Moitas grazas rapaz

Non hai de que, rapaz!!! Só botei en falla poder compartir contigo máis kilometros... pero había que axudar a algún do grupo que quedara descolgado... cousas de ser un dos anfritrións e non ter un ritmo de adestramento tan marcado coma o teu.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2012, 12:31
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

Boas compañeiros, Pili mais eu queremos decirvos que no tendes nada que agradecer, nos fixemolo de boa gana e con gusto, e sentimos non poder por mais abastecementos, pra min foi unha desculpa pra atoparme cos gacelos do asfalto do CARMA ( pra min todos sodes gacelos), xa que ultimamente coincidimos ben pouco.

un saudo a todos, e seguide asi, adestrando duro, cada un pro seu obxetivo, mais sempre con ilusion, gracias compañeiros

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 06 Mar 2012, 8:39
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

Como me quedaban algunhas fotos miñas por subir e ademais hoxe tiveron o detalle de mandarme outras fotos da Pre Vig-Bay, abrin un pequeno album de picasa con todo o material ó noso dispor, que non é moito.

Nest album Pre Vig Bay 2012 podedes ver as fotos que temos. Se alguén mais tivera imaxes e quixera colgalas non ten máis que remitirmas e eu, con moito pracer, subireinas ó mesmo album.
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 06 Mar 2012, 15:32
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

banderas escribió:
Como me quedaban algunhas fotos miñas por subir e ademais hoxe tiveron o detalle de mandarme outras fotos da Pre Vig-Bay, abrin un pequeno album de picasa con todo o material ó noso dispor, que non é moito.

Nest album Pre Vig Bay 2012 podedes ver as fotos que temos. Se alguén mais tivera imaxes e quixera colgalas non ten máis que remitirmas e eu, con moito pracer, subireinas ó mesmo album.
No se encuentra la pagina Nono Nono Nono
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 06 Mar 2012, 17:45
Asunto: Re: Pre Vig Bay 2012

Govi escribió:

No se encuentra la pagina Nono Nono Nono

Síntoo, igual esquecín marcar como público o album en cuestión. Avergonzado

Pois ata mañá non poderei arranxar o problema. Síntoo moito, compañeiro!

En efecto. O problema era que non o tiña configurado como público. Agora mesmo pode velo calquera que prema neste enlace. Perdoade pola miña incompetencia Avergoñado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos