Foros ›
Autor
Mensaxe
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 22:20
Asunto:

Grazas pola crónica Yosi, alucinante!!!.
No de ir de menos a máis unhas me van e outras me veñen. Teñen razón Corroseguro e Kurty, pero tamén creo que Yosi ten parte de razón en que podes chegar o 36 sen forzas e habendo regulado todo o tempo. Eu este ano en Madrid pasei a media en 1'38 pero moito máis escarallado que unha semana antes en Vigo (1'28) soamente rodando (precisamente con Yosi e Piti). Home a segunda media foi a repera (1'31), adiantando a miles de corredores e creéndome o rei do mambo, acabando moi enteiro. Agora ben, se fixera 1'30-1'32 na primeira media, como tiña pensado, ía ser capaz de acabar como acabei? Cada un é un mundo e nestas probas de largo alento é moi difícil calcular cómo vas reaccionar. Haberá que experimentar moito máis.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 21 Nov 2007, 9:37
Asunto:

Yosi, impresionante todo. Y tú alucinante Abraiado . Gracias por compartir la crónica, parece que corrimos otro maratón, e incluso sufriendo, con tus palabras. El Belga que tiemble para el año que viene.

En cuanto a lo de menos a más o de más a menos. A mi personalmente me gusta siempre ir de menos a más, pero es más por el acojone y los nervios que me entra al principio, incluso en las carreras cortas.

Así, en Madrid, hice la segunda media 10 minutos netos menos que la primera (1h 52' y pico contra 1 h. 42' y pico), y esa idea llevaba en el Baixo Miño, pero me salió casi tres minutos más lenta la segunda, quizás porque en la segunda no adelanté prácticamente a nadie y salvo tres kilómetros a lo Curro Romero, el resto sufrí mucho más ya que no encontré el subidón de moral que encontré en Madrid al verme rodeado de tanta gente, de todas formas en la segunda maratón iba "peor preparado", ahora bien al hacer 9' más rápida la primera que en Madrid, eso me ayudó a bajar mi tiempo. Moi feliz Avergoñado


Nada lo dicho, ya sea de menos a más que de más a menos, lo importante es tratar de llegar en buenas condiciones para disfrutar de la fiesta y que enseguida te queden ganas de volver a correr otra.

Un abrazo Yosi, y cuidado con las sardinas.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Nov 2007, 13:27
Asunto:

¡¡¡ENHORABUENA YOSI!!! Excelente resultado y magnífica crónica.

Un abrazo!!
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 21 Nov 2007, 15:07
Asunto:

Noraboa Yosi! Gran carreira. emocionantísima crónica Moi feliz
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 21 Nov 2007, 19:23
Asunto:

gracias a todos...

amigo fema, tampoco nos emocionemos, que creo que ese belga aún puede estar tranquilo muuuuucho tiempo... Silbar Silbar
me conformo con seguir disfrutando y mejorando, pero poquito a poco... lo de correr en 2'45, de momento, lo dejo para otros... Parar

le daré recuerdos a las mejores sardinas de España de tu parte Moi feliz Moi feliz
vosotros pasadlo bien en la cena. Bailar

saludos Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mér, 19 Nov 2008, 23:12
Asunto: Re: MARATON DE ATENAS

Papà!!!!, què pelotudo soy que no vì antes esto ENREHORABUENA boludo, sos todo un campeòn!!!, què alegrìa me das, seguramente fuè cuando me alejè del foro por la amargura que tuve con el espolòn y en esa època ni entraba en correrengalicia
Còmo siempre el mejor
Un fuerte abrazo y nos vemos algùn dìa màster

www.myspace.com/mrdixiejazzband
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 20:09
Asunto: Re: MARATON DE ATENAS

gracias, fiera...

me hubiera gustado verte en Ourense, pero no pudo ser...

tal vez coincidamos muy pronto, y en una grande...

saludos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos