Foros ›
XXIII CARREIRA POPULAR AMES 22/10
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Out 2023, 20:49
Asunto: XXIII CARREIRA POPULAR AMES 22/10

Case non me apunto, pero decidinme a facelo, rematan hoxe as inscripcións, habendo moitos anotados entre todas as distancias.
Carreira homologada de 2 voltas que se disputa na localidade de Bertamiráns, pero que non discurre caseque nada por ela, toda polo extrarradio, cun perfil moi favorable eso si e boa organización.
Agardase que o temporal pase e para o Domingo haxa menos probabilidade de precipitacións, que o ano pasado a que nos caeu antes e no 1º Km, despois case nada.

eventos.emesports.es/i...ion_datos/
Jorjum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/19
27 Carreiras
52 Mensaxes
SDC
Respostar citando Envío Sáb, 21 Out 2023, 12:39
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR AMES 22/10

Eu vou participar por primera vez, estiven mirando e non parece un circuito complicado no? Quizá pica un pouco o primeiro km pero logo é todo bastante llano, certo?
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4263 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 21 Out 2023, 13:37
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR AMES 22/10

Exactamente, el primer km y medio más o menos de cada vuelta pica hacia arriba pero es una cuesta tendida, se puede mantener bien un ritmo determinado. El circuito es muy favorable, otra cosa es que haga viento o llueva claro.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2023, 18:24
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR AMES 22/10

Boa carreira a de hoxe en Bertamiráns. Despois de disputar as 6 derradeiras carreiras, das cales 4 foron medias, dixen que hoxe ia sair a correr forte dentro das miñas posibilidades actuais, xa que facía un día ideal, fresquiño, sen vento e sen choiva.
Saida dende o caixón correspondente 3º e último, tras 13" paso pola saida e como é unha avda. amplia enseguida se pode correr, o 1º o máis lento da carreira en 4'25", encontrándome moi cómodo durante toda a carreira, indo como quen dí de menos a máis, facendo na 2ª volta todos o Kms. polo Gps, por debaixo de 4'20", para un oficial de 43'50", case 3' menos co ano pasado.
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2023, 9:17
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR AMES 22/10

A verdae é que onte estaba un día ideal para correr. Eu tamén puden mellorar o tempo do ano pasado en casi un minuto. E subir a un podium por primeira vez na miña vida Moi feliz Moi feliz Moi feliz
Jorjum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/19
27 Carreiras
52 Mensaxes
SDC
Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2023, 9:23
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR AMES 22/10

Concordo con vos, mañán estupenda para correr, ainda que creo que para os pequenos estivo chovendo algo. Circuito bonito e bastante sencillo, a única subida que había era sinxela.
Terminei mellorando o meu crono de Lestrove. Que gracia me fixo ver como me doblaba no km 4 o gañador, Mehdi Elnabaoui, pasoume como un reactor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos