Foros ›
24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CYCLONES_SPORTS

Novo foreiro
Novo foreiro
26/12/15
5 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2022, 17:49
Asunto: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

Inscripciónes abiertas para la 24 edicion que se celebrará el 22/01/2023
www.mmviana.com
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2022, 18:19
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

Non tiña moi seguro de poder correr a que sería a miña 14 participación nesta media, xa que estaba pendente dunha viaxe a Madrid a finais de Xaneiro e como finalmente vai ser o derradeiro finde, espero estar presente o día 22 en Viana.

Saudos.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 24 Dec 2022, 11:15
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

estoy dudando entre correr esta media o la de Malpartida, en Cáceres
cómo es la prueba?, perfil, paisaje....
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 24 Dec 2022, 11:46
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

preinscrito
no me ha dado posibilidad de pagar
sólo me sale que estoy inscrito y datos de pago, entidad, referencia y precio
sabéis cómo puedo pagar?
me acuerdo que hace años fui a Abanca con algo parecido de otra carrera en Portugal y tuve problemas para pagar
gracias
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Dec 2022, 13:03
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

lucusrunner escribió:
estoy dudando entre correr esta media o la de Malpartida, en Cáceres
cómo es la prueba?, perfil, paisaje....

Boas, vouche poñer a descripción do percorrido que fixo o foreiro Pipe, alá polo 2018.

"Ahora mismo se sale de una avenida bastante ancha, aunque no lo suficiente para el número de corredores que nos daremos cita. Aún así, se sale con suficiente libertad para correr, pero si vais por marca, poneros un poco más adelante... luego salimos de Viana hacia la autovía (cerrada en ese tramo totalmente por la carrera) hasta que se coge la salida que nos lleva a discurrir por pintorescos pueblecitos donde la gente no deja de animar "força" dicen constantemente aquellos que salen de Misa, de comprar el pan o que están a la puerta de alguna taberna. Todo el rato con toboganes fáciles que va picando hacia arriba.

A falta de 1 km para dar la vuelta y volver sobre nuestros mismos pasos, bajada pronunciada no muy larga. A la vuelta hay que subirla, con tranquilidad y luego "vía libre" porque el recorrido es favorable (los toboganes de antes pero picando hacia abajo) hasta un poco antes de llegar de nuevo a la autovía, desde aquí ya es todo llano. Advertencia a los nuevos: cuando piensas que estás llegando a meta... vas por el otro carril y aún debe quedar un km que se hace ida, giro y vuelta.
Un saudo. "
Basicamente é un percorrido de ida e volta, con tendencia a subir, pero as costas son levadeiras.
Organización, ata a de agora das mellores, único erro, non habilitar caixóns por marcas, os portugueses, colócanse no punto de partida 20' antes, e moitos dos que se colocan adiante van a ritmos lentísimos.
O percorrido non ten nada reseñable, xa que o casco histórico de Viana non o tocamos.
Un saudo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Dec 2022, 13:06
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

lucusrunner escribió:
preinscrito
no me ha dado posibilidad de pagar
sólo me sale que estoy inscrito y datos de pago, entidad, referencia y precio
sabéis cómo puedo pagar?
me acuerdo que hace años fui a Abanca con algo parecido de otra carrera en Portugal y tuve problemas para pagar
gracias

Non me acordo como paguei eu nas outras ocasións, creo que con tarxeta sen problemas.
Este ano ainda non o fixen, xa que estou pendente do traspaso da inscripción dun compañeiro que se anotou e non a vai poder correr por lesión.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2022, 8:40
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

es una cosa muy rara
en la inscripción no me salió ninguna posibilidad de pagar pro visa, paypal...., sólo un papel el atleta está inscrito, datos para pagamento, referencia, valor 10 € y voy al listado y me pone confirmado. entiendo que ya pagué, no ?, aunque no sé cómo
Ichbincha

Novo foreiro
Novo foreiro
30/07/15
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2023, 21:32
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

Leyendo el reglamento, parece que el pago se hace una vez finalizado el evento. Es un poco raro, igual lo he entendido mal

18) O pagamento é feito até 30 dias após o evento e depois da recção do documento identificativo do atleta.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2023, 22:01
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

Ichbincha escribió:
Leyendo el reglamento, parece que el pago se hace una vez finalizado el evento. Es un poco raro, igual lo he entendido mal

18) O pagamento é feito até 30 dias após o evento e depois da recção do documento identificativo do atleta.

O punto 18 do regulamento é o pago dos premios monetarios os gañadores.
maniso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/03/14
1 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2023, 19:20
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

lucusrunner escribió:
es una cosa muy rara
en la inscripción no me salió ninguna posibilidad de pagar pro visa, paypal...., sólo un papel el atleta está inscrito, datos para pagamento, referencia, valor 10 € y voy al listado y me pone confirmado. entiendo que ya pagué, no ?, aunque no sé cómo
Yo me pondría en contacto con la organización(diogo.machado@mmviana.com) y que te explique como hacer el pago .Son muy amables. Un saludo y nos vemos en Viana.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2023, 23:17
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

Pois a 35 horas da carreira máis ou menos. Hoxe enviaronnos un e-mail co nº de dorsal e unha clave para a recollida.
Creo que non chegamos ós 2000 inscritos, ainda que dan a posibilidade de inscribirse mañán presencialmente.
maniso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/03/14
1 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2023, 12:55
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

Una de las mejores medias maratones de Galicia y del norte de Portugal. Ambientazo. El único pero es que no haya cajones de salida. Lo demás perfecto. Volveremos.
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2023, 15:06
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

Esta foi a miña terceira participación e coma sempre todo perfecto, moi bo ambiente, recorrido ben marcado e moi bo tempo tanto no aspecto meteorologico coma na marca personal. O da saida o non haber caixons e caotica pero sempre foi asi.
Saudos a todos. Aplauso
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2023, 19:39
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

Outra gran xornada de atletismo en Viana. Chegada con tempo, recollida axil dos dorsais e a tomar algo.
Preparación rápida, depositar as cousas no gardarroupa e breve quecemento, xa estamos listos para escomenzar.
Este ano coloqueime bastante ben, xa que saltei as vallas e debín perder algo menos de 30 segundos en pasar baixo o arco de saida.

Polo que enseguida puiden correr os ritmos pensados, que eran a 4'40, ainda que fun bastante máis rápido polo GPS, mentras me durou o fuelle. Marcando 5 ou 6 por debaixo de 4'30, e o resto exceptuando os de subida entre 4'30'/33".
A partir do 16 ainda que ia ós ritmos antes comentados empecei a notar un baixón no rendemento, e o 17 libreino bastante ben en 4'37, pero ahí estamos na parte máis fea da media, na autovia. Baixo o ritmo a ver se recupero e o 18 en 4'44, no 19 a 4'42" e xa incómodo de máis, sendo adiantado por bastantes corredores, molestame este sol invernal, xa que pasa da 1 do mediodía hora española, xa estamos no 20, a 4'47, veña que só queda 1 km, máis os centos de mts. da homologación.
No derradeiro km. decido non forzar máis, as pulsacións seguen máis ou menos en concordancia co que fixen durante toda a carreira e marco a 4'54". Apurando ou tentando facelo nos 410 mts. finais. para un oficial de 1h38'35".
Contento con facer unha media máis, pero quedo cun sabor amargo, xa que durante caseque 17 Kms. disfrutei a media e os derradeiros 4 desexando rematar. E eso que fixen 51 segundos menos este ano que o pasado, o ritmo final saeme a esos 4'40", prefixados.
Un saudo, e mañán ou pasado a inscribirse para Coruña.
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 25 Xan 2023, 7:17
Asunto: Re: 24 MEIA MARATONA MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2023

Buenos días

Alguna página de fotos de la meia maratona?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos