Foros ›
Test Antíxenos/Certificado COVID (Carreira Cocido Lalín)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2022, 14:14
Asunto: Test Antíxenos/Certificado COVID (Carreira Cocido Lalín)

Boas,

acábame de chegar o seguinte aviso sobre a carreira do Cocido de Lalín:

"Concello de Lalín y Clube Escola de Atletismo Deza le informan que -siguiendo el protocolo covid de la Federación Galega de Atletismo a día de hoy- para poder retirar el dorsal para correr en la XII Carreira do Cocido de Lalín del día 13 de Marzo deberán presentar certificado COVID o test de antígenos negativo"

Dende a ignorancia... é legal que sigan pedindo ese certificado? Sen entender moito de leises, pensaba que a Xunta xa non pedira prolongar o permiso ó TSXG para seguilo facendo...
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2022, 14:33
Asunto: Re: Test Antíxenos/Certificado COVID (Carreira Cocido Lalín)

A día de hoxe pensaba que só era obrigatorio presentalo para acceder a hospitais ou residencias de maiores como acompañante.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2022, 14:35
Asunto: Re: Test Antíxenos/Certificado COVID (Carreira Cocido Lalín)

Vou mandarlles un correo, porque o que supoño que pasa é que están seguindo o protocolo que había no momento de facer o regulamento e presentar a carreira.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2022, 17:06
Asunto: Re: Test Antíxenos/Certificado COVID (Carreira Cocido Lalín)

Publicamos na portada da web a actualización do protocolo "FisiCOVID - DXT Galego" que afecta ás probas populares en ruta ou montaña:

:: Actualización protocolo COVID ::
jose.losada

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/06/13
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2022, 19:40
Asunto: Re: Test Antíxenos/Certificado COVID (Carreira Cocido Lalín)

Hola,

En este enlace en la web de la federación está el protocolo junto con una certificación en la que se indica que son medidas "no ámbito do deporte federado autonómico" atletismo.gal/covid-19/

Así que, entiendo que este protocolo es el que aplicará la federación en las carreras en las que esté presente, pero otras organizaciones no tienen porqué hacerlo así. ¿Sabéis si esto es cierto?

Saludos!
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2022, 21:20
Asunto: Re: Test Antíxenos/Certificado COVID (Carreira Cocido Lalín)

Neste caso aparece no calendario da federación (carreirasgalegas.com).
Eu non entendo como para pedilo en restauración por medio dunha lei da Xunta había que pedir permiso ó TSXG, e sen embargo a federación pode decidir pedilo alegremente motu propio. E se, por exemplo, lles da por pedir un certificado de que estás libre de SIDA, hepatite, ou sífilis... poderían facelo?
Eu teño a pauta completa "inicial" da vacina (i.e. dúas doses), e teño moratoria para un ou dous meses máis. Se esto segue para sempre (que non sei eu...) espero que lles valga o test de antíxenos da farmacia....
charliebueno

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/05/13
0 Carreiras
146 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2022, 8:24
Asunto: Re: Test Antíxenos/Certificado COVID (Carreira Cocido Lalí

Buenos días, el protocolo es de la Xunta para el deporte federado, este fin de semana en Campeonatos en pista también se pide, no se entiende si solo es obligatorio en Hospitales y Residencias y si es la Xunta quien lo aprueba menos, pero en Atletismo parece que siempre hemos ido por detrás, en las populares de este finde como Ferrol también.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2022, 11:07
Asunto: Re: Test Antíxenos/Certificado COVID (Carreira Cocido Lalín)

Eu preguntei sobre esto polo formulario de contacto da carreira de Lalín (a través de championchip) e, extrañamente, non recibín resposta. Tocará seguir apechugando, só agardo que revisen o protocolo canto antes porque non sei eu ata que punto teñen dereito a pedirlle á xente un xustificante de vacinación de calquera enfermidade.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2022, 11:13
Asunto: Re: Test Antíxenos/Certificado COVID (Carreira Cocido Lalín)

Unha noticia de onte (11/03):

El Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) ha autorizado a la Xunta a prorrogar en toda la comunidad, hasta el próximo 26 de marzo, la obligación de presentar el certificado covid-19 de vacunación, recuperación o prueba diagnóstica negativa para visitar a los pacientes ingresados en centros hospitalarios y sociosanitarios residenciales de mayores y de personas con diversidad funcional.

En que caso deses entran as carreiras populares? Pensando





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos