Foros ›
Autor
Mensaxe
Djoko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/07/11
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2022, 18:45
Asunto: Re: Maratón Vig-Bay 10/04/22

Es la primera vez que iré a esta MM y me gustaría saber un poco como es el recorrido más allá de lo obvio que es que une Samil con Baiona recorriendo la costa.
Es un recorrido llano? Hay alguna cuesta importante?

Muchas gracias.

(Perdón porque creé un tema nuevo antes de ver éste y ahora no me deja borrarlo. A ver si lo borra algún administrador)

- - - - - - - - - - - - - - -
Editado: Tema del Medio Maratón aquí
NandezFR

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/15
1 Carreiras
39 Mensaxes
Mos
Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2022, 20:25
Asunto: Re: Maratón Vig-Bay 10/04/22

La única cuesta importante es la de Mide que arranca desde Canido y es un buen rampón. Una vez superada tira hacia abajo. Otro punto es que si sopla viento en playa américa ese trozo también se hace largo, para pasar luego por Monte Lourido con su sube-baja puñetero
Te dejo recorrido y perfil
es.wikiloc.com/rutas-c...8-23902372
Djoko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/07/11
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Feb 2022, 17:52
Asunto: Re: Maratón Vig-Bay 10/04/22

Graciñas!
Delatorre

Maratoniano
Maratoniano
5/09/18
50 Carreiras
203 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Abr 2022, 15:04
Asunto: Re: Maratón Vig-Bay 10/04/22

Poco se habla pero ya sólo quedan 3 días para que vuelvan los maratones a Galicia. Seremos 400 y parece que al final el tiempo nos va a respetar.
Ánimo a todos!
RubénB.

Maratoniano
Maratoniano
13/12/15
20 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2022, 7:47
Asunto: Re: Maratón Vig-Bay 10/04/22

Bueno,veremos si nos respeta...no dan mucha agua, pero sí bastante aire de cara...a ver si hay suerte!!
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2022, 11:19
Asunto: Re: Maratón Vig-Bay 10/04/22

Ola:
Simplemente desexarvos sorte o domingo neste novo maratón da Vig Bay.

Saú2 e vémonos o domingo

Rama
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Abr 2022, 8:15
Asunto: Re: Maratón Vig-Bay 10/04/22

Eu, pola miña banda, debuto na distancia maratoniana mañá. Obxectivo chegar. Se pode ser dentro das 5h 30' que dan de máximo, mellor e, sobre todo, non mancarse, que o luns hai que facer cousas.... Non teño demasiadas expectativas de rematar, pero igual dou a sorpresa e chego a Baiona... Veremos.....
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2022, 11:43
Asunto: Re: Maratón Vig-Bay 10/04/22

Tartarugo escribió:
Eu, pola miña banda, debuto na distancia maratoniana mañá. Obxectivo chegar. Se pode ser dentro das 5h 30' que dan de máximo, mellor e, sobre todo, non mancarse, que o luns hai que facer cousas.... Non teño demasiadas expectativas de rematar, pero igual dou a sorpresa e chego a Baiona... Veremos.....

Pois houbo sorpresa nas Gaunas, finalmente si que cheguei a Baiona, en 5h 13' e cumprín un obxectivo vital a nivel deportivo, rematar unha Maratón... Non foi un paseo de rosas pero nin tan mal, cando despois da segunda subida de Mide o ritmo xa empezou a decaer moito moitísimo houbo que amarrarse á fortaleza mental e pensar que cada km completado era un éxito e , incluso, despois de Monte Lourido tiven unha mini recuperación e nin tan mal os kms finais entre a alegría de ver que ía chegar e comprobar que non ía desfondado de todo. Iso si, polo momento, non hai gañas de repetir, é moi duro tanto a proba en si como a preparación previa, así que volto ás miñas distancias habituais, pero co orgullo de poder dicir que xa son Maratoniano, de chichinabo, pero Maratoniano á fin e ò cabo Bailar Bailar Bailar

Se eu puiden, ti tamén...
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
454 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2022, 12:56
Asunto: Re: Maratón Vig-Bay 10/04/22

Pois noraboa pola unión a este selecto clube Tartarugo...Maratoniano!
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 12 Abr 2022, 13:13
Asunto: Re: Maratón Vig-Bay 10/04/22

Tartarugo escribió:
, pero co orgullo de poder dicir que xa son Maratoniano, de chichinabo, pero Maratoniano á fin e ò cabo Bailar Bailar Bailar

..MARATONIANO..con mayúsculas..!! Noraboa polo reto conquerido..A Vig Bay... non é precisamente a mais doada para debutar....!!
...pero Unha vez traspasada esa liña cara o lado escuro ... Has repetir seguro..!!! Moi feliz
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2022, 14:33
Asunto: Re: Maratón Vig-Bay 10/04/22

Enhorabuena a todos los participantes que han conseguido acabarlo. En mi caso 2° Maratón Vig-Bay bajando casi 10' del año 2019.
Sólo criticar por mi parte las pocas (por no decir ningunas) fotos por parte de la organización, este año parece que el presupuesto está para otras cosas y para los corredores populares es un recuerdo que nos queda además de la vivencia de dicha carrera.
Saludos a tod@s Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos