Foros ›
Autor
Mensaxe
Jorjum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/19
27 Carreiras
52 Mensaxes
SDC
Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2020, 17:07
Asunto: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

Boas.
Abro post sobre esta carreira. Celebrarase o día 9 de febreiro, en Lalín.

¿Alguén que correra esta proba anteriormente podería informar un pouco sobre ela, especialmente do recorrido?

Gracias. Saudos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2020, 19:37
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

Eu corrinna hai 2 anos vouche poñer un extracto do comentario que fixen dela.

"Un bo nº de participantes nesta fría mañán. Saín da parte traseira e moi suave, xa que non quería arriscar, e ademáis xa vira que no perfil os derradeiros Kms. tiñan moita subida.
Os primeiros Kms. en baixada e chanciños case todo polo fermoso paseo fluvial do río Pontiñas. Vaise cara un extremo e despois dase a volta e vense polo outro lado.
Ata o Km. 6 e pico fun moi ben a un ritmiño uniforme e adiantando xente, despois coincidindo co inicio das subidas (algunha moi dura) fun perdendo fuelle, igual ca maioría da xente."

Basicamente, saese do centro de Lalín, baixamos cara o Paseo, e todo o que se baixa, que é bastante toca subilo, ainda que por outro sitio.
Eu se acabo ben despois da media maratón deste domingo, posiblemente vaia.

Un saudo.
susodito

Novo foreiro
Novo foreiro
18/02/18
21 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2020, 23:41
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

Gracias pola info sobre o percorrido. A min este mes tocanme duas 10k: Primeiro estrenareime na carreira do cocido e 15 días despois repetirei na 10k de Monterroso...a ver como se me da Razz
Gabycao

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/11/18
3 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2020, 19:07
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

Voy a Lalin
Ya vi que los últimos kms son muy duros
Alguien puede especificar un poco más?
Hay descansos o es todo subida??
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2020, 18:11
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

Eu vou, aínda que volver acadar MMP antóxase difícil visto o que din os compañeiros.... Esperemos que non faga moito frío na capital do Deza.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Feb 2020, 20:35
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

FisionBoy escribió:
Eu vou, aínda que volver acadar MMP antóxase difícil visto o que din os compañeiros.... Esperemos que non faga moito frío na capital do Deza.

Frío creo que non imos ter moito, e respeto a MMP, se te esmeras un pouco pode que a batas nos 5 Kms., xa que o perfil é favorable ó principio.
kosta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/10/10
130 Carreiras
739 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2020, 13:05
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

MMP en carreras no homologadas es un concepto que no logro entender.

Hoy al volverla a correr, ese final de 2km en subida casi todo el tiempo, no ayuda a ir rápido. Aun así, carrera divertida y con un tiempo que respetó y permitió disfrutarla.

Saludos!
paidacana

Novo foreiro
Novo foreiro
18/06/18
206 Carreiras
46 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2020, 16:00
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

Para min unha carreira ben organizada, na que pidas moita mágoa terra que asfalto e que ten un terzo final durecho. Eu disfruto nela.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2020, 17:34
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

Pois a min hoxe a pesar de estar en mellor forma que o ano pasado, fixoseme moitisimo mais dura e fixen peor tempo. Pero quedei con boas sensacions, so me falta coller ritmo nas subidas

You´ll never run alone
rac14

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/14
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2020, 17:54
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

Boas.
Quedáronme esquecidas unhas zapatillas new balance zante v4 amarelas dentro dun zapatilleiro negro da interruning nos vestiarios do Lalin Arena.
Se alguén sabe algo , agradezo mensaxe privado.
Gracias
kosta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/10/10
130 Carreiras
739 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2020, 18:02
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

[quote="FleKy"]Pois a min hoxe a pesar de estar en mellor forma que o ano pasado, fixoseme moitisimo mais dura e fixen peor tempo. Pero quedei con boas sensacions, so me falta coller ritmo nas subidas[/quot]

No se la 10k, la de 5 fue sensiblemente más larga, en mi caso el reloj me marcó unos 700 metros más.

Saludos!
Jorjum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/19
27 Carreiras
52 Mensaxes
SDC
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2020, 18:45
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

Primeira vez para mín, e bastante ben, un pouco dura, pero sin problemas. Boa organización, bo tempo, a pesar de que choveu un pouquiño durante as carreiras dos peques, pero pouco frío para ser Lalín en pleno frebreiro. Chamoume a atención que habia moitos fotógrafos cubrindo a carreira. Espero esas fotos con ansias... Sorriso
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2020, 19:00
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

[quote="kosta"]
FleKy escribió:
Pois a min hoxe a pesar de estar en mellor forma que o ano pasado, fixoseme moitisimo mais dura e fixen peor tempo. Pero quedei con boas sensacions, so me falta coller ritmo nas subidas[/quot]

No se la 10k, la de 5 fue sensiblemente más larga, en mi caso el reloj me marcó unos 700 metros más.

Saludos!
Fun a de 5km e pareceume mais longa que o ano pasado

You´ll never run alone
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2020, 21:54
Asunto: Re: X Carreira Do Cocido 10K / 5K

Ó final decidín non pàrticipar, xa que sigo con algunhas molestias no sóleo, e coñecendo o percorrido, que ten moita baixada e ó final moita subida, sabía que ainda que fora despacio iba a forzalo pola orografía da carreira. E imaxinei que tamén chovería.
Así que deixei a ropa preparada para probarme esta mañán, pero en vista de que non paraba de chover (non parou en todo o día), funme ó ximnasio e fixen 90 minutos de elíptica, que me viran moi ben para ir o vindeiro Domingo a media de Coruña





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos