Foros ›
Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo): 19-I-20
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mariquiña

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/08/12
0 Carreiras
180 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 15 Xan 2020, 13:41
Asunto: Re: Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo): 19-I-20

Kurty escribió:
Mariquiña escribió:
Boa tarde,
Que podedes comentar do percorrido? dixeronme que é algo durilla...
Grazas de anteman!

Vouche poñer a descripción que fixo hai uns anos o foreiro Pipe.
El recorrido actual es mucho más llevadero que el de hace algunos años, que te subían a la zona de la estación, con mucho adoquín, y que en los km finales te podía pasar factura.
Ahora mismo se sale de una avenida bastante ancha, aunque no lo suficiente para el número de corredores que nos daremos cita. Aún así, se sale con suficiente libertad para correr, pero si vais por marca, poneros un poco más adelante... luego salimos de Viana hacia la autovía (cerrada en ese tramo totalmente por la carrera) hasta que se coge la salida que nos lleva a discurrir por pintorescos pueblecitos donde la gente no deja de animar "força" dicen constantemente aquellos que salen de Misa, de comprar el pan o que están a la puerta de alguna taberna. Todo el rato con toboganes fáciles que va picando hacia arriba.

A falta de 1 km para dar la vuelta y volver sobre nuestros mismos pasos, bajada pronunciada no muy larga. A la vuelta hay que subirla, con tranquilidad y luego "vía libre" porque el recorrido es favorable (los toboganes de antes pero picando hacia abajo) hasta un poco antes de llegar de nuevo a la autovía, desde aquí ya es todo llano. Advertencia a los nuevos: cuando piensas que estás llegando a meta... vas por el otro carril y aún debe quedar un km que se hace ida, giro y vuelta.
Un saudo.

Moitas grazas! finalmente, salvo "milagro" non correrei xa que teño unha molestia derivada dunha lesion anterior, que ainda uq enon me impide correr, non queria que fose a máis, e por precaución penso que non a correrei.
Ainda así estarei por alí e espero aproveitar para animarvos a tope!.
Saúdos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
465 Carreiras
3656 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2020, 12:03
Asunto: Re: Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo): 19-I-2

Pois un ano máis e despois de 2 anos seguidos de ausencia, voltei a correr en Viana, con esta son 12 edicións corridas.
Mañán bastante fría ó chegar e cun aire bastante forte e que nos molestou durante máis da metade da carreira.
Gran fallo que ten esta media, e xa comentado moitas veces, e o dos caixóns de saida, eu situeime 12 minutos antes, e xa me colei por un sitio para estar un pouco adiantado (ainda así, se os cronos estaban ben perdín cerca de 30").
Despois da longa espera por fin dan a saida, con paciencia imos avanzando pouco a pouco, 1º Km. en 4'30" dende que paso polo arco de meta.
Pero no 2º, xa se pode correr, ata o Km5 todo moi favorable pola autovia, ca única excepción do xiro para sair desta. Encontrome demasiado ben e marco 3 a 4'13" e 1 a 4'17" e procurando conterme, xa que son ritmos que non levo dende hai moito tempo nunha media..
A partir de aquí empezan as subidas con caseque 2 seguidos en 4'25" e 4'28" os 3 seguintes ata o 10 son máis favorables e xa volto a facer uns tempos de 4'13" e dous de 4'17, sigo moi cómodo, e agora xa damos a volta, e o percorrido é máis favorable, pero non creo que poida manter eses ritmos, ainda que os 2 seguintes saen a 4'15" e 4'17", o 13 ten subida e vaise a 4'26", pero na baixada seguinte marco os máis rápidos da carreira en 4'12", pero un pouco antes de chegar ó 15, empezan outra vez as molestias no xemelo esquerdo, pero ainda quedan algo máis de 6 Kms, e sei que vou a pasalo mal.
Decido ralentizar algo o ritmo a partir de aquí, xa que entre que a molestia iba "in crescendo", e o cansancio acumulado é normal, así que do 16 ó 20, saen entre 4'21, e despois xa aumentando segundos progresivamente entre 4'24' e 4'27", se antes adiantei a moitos corredorres, agora son eu o adiantado, pero só queda pouco máis dun Km. que se me fai longuísimo sendo o máis lento de toda a media en 4'31", (xa que se xuntou ocansancio, a dor e o vento en contra), e os case 300 mts, que me sairon polo GPS, a 4', para tentar de baixar polo meu crono de 1h32', cando saian os netos verei se baixei ou non.
Hoxe algo mellor, creo que é unha contractura moi forte, a ver que me di a fisio mañán.
Despois unha comida de bacalhau (por suposto) moi agradable cos compañeiros de club. E para casiña a esperar por outras medias maratóns.
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2020, 14:17
Asunto: Re: Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo): 19-I-2

Boa carreira

Noraboa!!!
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2020, 16:35
Asunto: Re: Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo): 19-I-20

Eu tamen participéi por segundo ano consecutivo, fun o sábado e pasei un fin de semana diferente. O día bo, frío e con moito aire na primeira parte da carreira. O da salida e complicado... Todos mezclados sen ningún criterio de tempos, por sorte conseguin salir adiante e non tiven problema cos atascos. A miña carreira foi moi boa, sufrin no último km( ia valeiro de forzas)pero aguantei y fixen a niña mellor marca nunha media maratón. Para repetir sen duda y ver tanta xente conocida.
Flamini

Novo foreiro
Novo foreiro
20/09/19
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2020, 21:34
Asunto: Re: Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo): 19-I-2

¡¡¡Excelente Fin de Semana!!!

Pues el sabado nos fuimos para Viana toda la familia, llegamos sobre las 12:15 dejamos aparcado el coche y nos fuimos directos a callejear, y como no podia ser de otra forma tocaron un par de copos de vinho, para después ir a comer por el centro (La Gruta, creo que se llamaba) y nos ofrecieron comer Robalo, estaba Angel Angel Angel

Por la tarde fuimos llevar las maletas al alojamiento, y al preguntarle si podiamos dejar la habitacion a las 13 para ir a ducharnos, nos dejaron sin problema Aplauso Aplauso Aplauso después a seguir callejeando para tomar un café en Ze Natario (creo que es así) y despues una pizza y a dormir para descansar.

El domingoa las 8:00 arriba a desayunar bien, 5 minutos de trote y para la salida, creí que me habia situado bien (por el medio), pero cuando pasé por la linea de salida el crono ya marcaba 1:15 Silbar pues va ser que no estaba tan en el medio Pensando

Ya en carrera, primer km con mucho tráfico, a partir de ahí un poco mejor y hasta el km 5 cogiendo ritmo y con buenas sensaciones pero notando el viento en contra, despues los dos km de subida, mas o menos bien, y al terminarla sigo manteniendo el ritmo hasta la cuesta del km 12 al 13 ya se me hizo literalmente cuesta arriba Silbar pero hasta el km 16 conseguí mantener el ritmo para ya bajarlo hasta llegar a meta los últimos 5, eso sí, con la sorpresa del último km y el querido viento Muro para llegar a meta con un tiempo neto de 1h38min 57seg muy disfrutados y un poco sufridos.

Como resumen gran fin de semana y como se suele decir Viana fica no Coraçao, volveremos!!!

Saludos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
465 Carreiras
3656 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xan 2020, 17:59
Asunto: Re: Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo): 19-I-2

Pois si que ó final din baixado de 1h32', no neto marcanme 1h31'57"81, así que máis que satisfeito, ademáis a contractura vai mellorando, sobre todo despois da caña que me acaba de dar a fisio, así que esta semana descansiño, e para que ven a Media de Almería.

Un saudo.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 26 Xan 2020, 17:07
Asunto: Re: Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo): 19-I-20

Fue mi segunda participación en la Meia Maratona Manuela Machado y al final no me salió tan mal como creía que saldría. Llevo un tiempo justita de fuerzas y lo pago sobre todo en las cuestas (arriba, por supuesto), y la media de Viana tiene cuestas para dar y tomar.

Nos acercamos allí el mismo día desde Coruña, así que tocó madrugón y paliza en coche. Llegamos con una hora de antelación más o menos (lo de la hora de diferencia España-Portugal mola a la ida, no mola tanto a la vuelta) y aparcamos en el subterráneo justo debajo de donde entregaban los dorsales y la bolsa. Voy haciendo colección de bolsas de colores, a ver cuándo toca rosa...

En la entrega de dorsales nos encontramos con Dani y Montse y fuimos a tomar café con ellos. Aunque mi café quedó a más de la mitad, ya nos habíamos tomado uno de camino, sumado al que me tomé en el desayuno, ... me temblaban las manos y todo.

Nos despedimos y cada uno se fue a calentar por su cuenta. Intenté meterme al cajón con 15 minutos de antelación a la salida y ya era misión imposible. Tardé casi un minuto en cruzar el arco desde que dieron el pistoletazo, y luego los primeros 2-3 km me los pasé zigzagueando entre la gente. En serio, vale que no pongan cajones por tiempos, pero el sentido común debería decirle a cada uno dónde se tiene que colocar. No puede ser que en el primer km esté adelantando a gente con mochila Triste

¿Dije que la media de Viana do Castelo tiene cuestas? Pues sumadle viento. El resultado es "genial". Y el viento portugués se porta como el del paseo de Coruña: da igual en que dirección vayas, siempre lo tienes en contra jajaja

Se agradeció que había público por casi todo el recorrido. No eran muchas personas, pero eran, y es lo que cuenta. Hasta los locos del churrasco ofreciendo naranja y chupitos de vino verde cuentan.

Llegamos a meta y nos dieron otra bolsa de finisher con agua, fruta, batido,... y nos regalaron una planta aromática. A mí me tocó menta Sorriso

Recoger esa bolsa e irnos para el aparcamiento a cambiarnos fue todo uno. Nos quedaban todavía un par de horas de regreso a Coruña (sumando la hora que ganáramos con la ida).

Viana fica sempre no coraçao! Seguro que vuelvo. Pero la locura de ir y regresar en el día creo que no la repetiré





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos