Foros ›
Colaboración "anti-crisis"
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 27 Nov 2019, 14:34
Asunto: Re: Colaboración "anti-crisis"

Moito ollo coas rebaixas que inundan as webs nestes días.
Acabo de ver un cinto de hidratación en Amazon a 29,49€ e din que estaba a 50. Eu merqueino o mes pasado a 30....
En Firefox podedes instalar o complemento Keepa que vos dirá a evolución dos prezos e se vos interesa mercalo ou non.
https://addons.mozilla.org/es/firefox/addon/keepa/
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 27 Nov 2019, 14:40
Asunto: Re: Colaboración "anti-crisis"

JuanBellas escribió:
Acabo de ver un cinto de hidratación en Amazon a 29,49€ e din que estaba a 50. Eu merqueino o mes pasado a 30....

Que triste. Iba a decir que nos persigue la "picaresca española" desde el Lazarillo de Tormes, pero me da que esto del tema de las rebajas de precios inflados es un problema mundial y no exclusivo de aquí.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 27 Nov 2019, 15:35
Asunto: Re: Colaboración "anti-crisis"

Amina escribió:
JuanBellas escribió:
Acabo de ver un cinto de hidratación en Amazon a 29,49€ e din que estaba a 50. Eu merqueino o mes pasado a 30....

Que triste. Iba a decir que nos persigue la "picaresca española" desde el Lazarillo de Tormes, pero me da que esto del tema de las rebajas de precios inflados es un problema mundial y no exclusivo de aquí.

Casos destes hai a montóns por aí adiante.

Non se me vai da cabeza o cabreo que pillei con unha chaqueta en Alcampo.
Gustábame bastante pero valía 50€, e como apenas faltaban 2 meses para as rebaixas de xaneiro decidín esperar.

Cada vez que ía polo establecemento visitaba "a miña" chaqueta....e miraba de colocala ao final do estante para que nadie ma levara....

Cando chegou a data das rebaixas, fun coa intención de mercala: algunha rebaixa tería, ¿non?

Ben, pois resulta que lle cambiaran a etiqueta e tiña unha na que o prezo eran....¡70€!. Ese prezo estaba superposto a outro, o supostamente anterior, no que se podía ver un prezo de....¡130€!

E decir...que se ti non sabías nada vías aquilo e pensabas: que ben, unha rebaixa de case o 50%, de 130 a 70€....vaia estafa.

Agarrei tal cabreo que non quixen volver a saber nada da chaqueta....nin de Alcampo.

Pasado un tempo volvín, porque o tempo todo o cura, vin a chaqueta, da que confeso que estaba namorado, a 30€....e entón si, entón fíxeme con ela.

En fin....
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Nov 2019, 8:27
Asunto: Re: Colaboración "anti-crisis"

Ayer me pillé en El Corte las Adidas Solar Glide 19 al 50%, 69 €. Creo que es un buen precio para unas buenas zapas. Lo que no se es si seguirá hoy esa oferta.
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Dec 2019, 21:38
Asunto: Re: Colaboración "anti-crisis"

Qué tal las Saucony Triumph Iso 4???..
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Dec 2019, 14:14
Asunto: Re: Colaboración "anti-crisis"

Hay una cosa que pasamos por alto y que estoy descubriendo con precios que os sorprenderán. En las propias páginas web de las marcas, por ejemplo Asics que fue la última que miré, tienen una zona de outlet con precios inferiores a las tiendas, hay que tener suerte de encontrar número, pero echarles un vistazo porque zapas de 100 euros, Gel Pulse 10, que me pillé en tienda de rebajas a 55 hace unos meses, las tienen a 35.
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Sáb, 11 Xan 2020, 9:42
Asunto: Re: Colaboración "anti-crisis"

Pues como siempre, en época de rebajas, en el corte, 50% de descuento en algunas marcas . Ayer me hice con dos pares de Pegasus 36 por 60€ cada uno. Ya tengo para unos meses.
kosta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/10/10
130 Carreiras
739 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2020, 19:56
Asunto: Re: Colaboración "anti-crisis"

Por si le interesa a alguien:

Desde hoy, tenéis un 20% Extra en productos ya rebajados de Nike con el código "JAN20"

www.nike.com/es/w/ofer...8c7623caeb

Saludos!
ebarral

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/05/12
50 Carreiras
76 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 13 Feb 2020, 8:36
Asunto: Re: Colaboración "anti-crisis"

En la página de sportshoes se pueden pillar chollos a buen precio al igual que en la web de El Corte Inglés, hay que buscar bastante pero a veces se encuentran cosas muy interesantes.
A menudo entro en la página de Adidas y suele haber ofertas muy buenas, hace poco me pillé las Solar Glide 19 por poco más de 67 €.
El problema es que no suele haber muchas tallas disponibles en ninguna de estas páginas, por lo que hay que hacerles un seguimiento intensivo y esperar a que aparezca tu talla en el modelo que te interesa.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2021, 8:15
Asunto: Re: Colaboración "anti-crisis"

Ojo al ofertón. Adidas SolarBoost (esas que no dan bajado de 90 €) a 44 € en el Adidas del Outlet Styles de Coruña. Yo ya me pillé un par y son una gozada de zapas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos