Foros ›
Chalecos e cintos de hidratación
Forum Index / Carreiras de Montaña
Reply to topic

Author

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/08/18
28 Carreiras
685 Posts
Cedeira
Reply with quote Post Mon, 13 Jan 2020, 15:02
Post subject: Chalecos e cintos de hidratación

¿Pensades que é necesario o uso destes aparellos en trails curtos de non mais de 16 km?

Eu teño o presentimento de que para esas distancias é algo que sobra, e que bastaría con hidratarse nos postos que hai a tal efecto nos percorridos.

Tamén é verdade que hai xente que necesita hidratarse mais e quen menos.

¿Que opinades?

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
C42, obxectivo para 2020.
recetasbellas.com/
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2220 Posts
Galiza
Reply with quote Post Tue, 14 Jan 2020, 5:54
Post subject: Re: Chalecos e cintos de hidratación

hai xente que pide auga nun 5k Avergonzado , asi que eu xa non digo nada que despois falan, e que cada un aprenda a ir como lle preste (tal cual). Refírome a que esto tamén se aprende coa experiencia e hai que atender a meteoroloxía, estado de forma, puntos establecidos pola organización, etc.

Pode que, máis que falar de distancia ou desnivel, sexa máis relevante (neste caso) falar do tempo correndo. Personalmente, e a non ser que sexa obrigatorio no regulamento, por menos de tres horas non levo nada de comer ou beber (chégame o que poñen as organizacións).
Adestrando pois reduzo o plazo a 2h., se non, levo un bote ou paso por algunha fonte que coñeza (non teño sistemas de hidratación), pero sendo flexible ao respecto e atendendo as circunstancias.

Ao final dixen algo Rolling Eyes

-- Chámame "ghose"
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
1541 Posts
Caldas de Reis
Reply with quote Post Tue, 14 Jan 2020, 13:48

Pois eu coincido bastante contigo XoseM. Mais que por distancia, calculo segundo o tempo que me vai levar a carreira. Por eso me fixo moito nos perfis. Eu levo sempre un botellin de 125cl. para ir rellenando nos avituallamentos e algun gel (so en carreiras) porque non suelo comer nada. O botellin e tamén para non ter que andar estrango vasos de plástico, que xa bastante merda temos no monte.
JuanBellas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/08/18
28 Carreiras
685 Posts
Cedeira
Reply with quote Post Tue, 14 Jan 2020, 17:20

Claro que o tema de beber vai mais co tempo que nos leve correr que coa a distancia en si mesma, inda que o primeiro sexa, moitas veces, unha consecuencia do segundo.

Eu dicía o dos 16 km xa que a maioría das carreiras curtas soen ter entre 14 é 16 km, alo menos por aquí. Non hai carreiras de "hora e media" ou "dúas horas".
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
1541 Posts
Caldas de Reis
Reply with quote Post Thu, 16 Jan 2020, 14:21

14 kms.....pueden llevar 1h30min, ojo eh
JuanBellas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/08/18
28 Carreiras
685 Posts
Cedeira
Reply with quote Post Thu, 16 Jan 2020, 15:13

cK13 escribió:
14 kms.....pueden llevar 1h30min, ojo eh

Bueno....algunhas son con moito desnivel....outras con menos...
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
727 Posts

Reply with quote Post Thu, 16 Jan 2020, 18:00

Boas, persoalmente creo que cando se comenza é mellor pecar de precavido e levar hidratación e según se vaía collendo experiencia e mellora nos resultados poís xa pode chegar só cos avituallamientos da proba.
Sobre as probas curtas, vouche poñer un exemplo moi claro que é o Circuito de Arousa Neo. Son probas de +-14 kms e nun marxe de 600/800+, e con terreo variado.... Poís se te fixas na clasificación a maior parte d@s participantes están a partir de 01:30....
Un saudo.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
864 Posts
Santiago de Compostela
Reply with quote Post Fri, 17 Jan 2020, 12:57

Penso que quen debe decidir si sobra ou non... é quen o leva ó lombo Mr. Green Así de sinxelo. Podes prefirir facer un trail de 16kms con opción de beber cando queiras ou ter donde meter o cortaventos que che sobra.

Eu persoalmente nun trail de 1h30m-2h non levo nada se a organización ten ben planificados os avituallamentos e non fai excesiva calor. Máis de ahí sí que levo o chaleco.
Agora tamén utilizo para entrenos de máis dunha hora un cinto con 250ml e o móvil.
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
1541 Posts
Caldas de Reis
Reply with quote Post Fri, 17 Jan 2020, 14:08

Teléfono indispensable como di o amigo Memphis_ESP

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum