Foros ›
Autor
Mensaxe
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 17:47
Asunto: App GPS running

Boas a tod@s.
Non sei se este é o subforo adecuado, ou o de material deportivo.
A miña consulta é simple, que app usades no móvil para xestionar rutas, distancia recorrida e velocidade media?

Eu onte de noite fixen unha proba coa app Sportractive e fixen unha camiñanata a paso lixeiro, houbo momentos que me marcaba velocidade puntual de 9.5km/h, e vale si, iba andando rápido pero tanto non oh (eu penso que 7 ou 7.5km/h).
Ou a app me marcaba velocidade de máis, ou as cintas do gym por onde tomo referencia marcan velocidade de menos.

Outras apps que vin por ahí son runnastic e strava, non sei de usades algunha ou cal recomendades.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 17:49
Asunto: Re: App GPS running

Paticorto escribió:
Boas a tod@s.
Non sei se este é o subforo adecuado, ou o de material deportivo.
A miña consulta é simple, que app usades no móvil para xestionar rutas, distancia recorrida e velocidade media?

Eu onte de noite fixen unha proba coa app Sportractive e fixen unha camiñanata a paso lixeiro, houbo momentos que me marcaba velocidade puntual de 9.5km/h, e vale si, iba andando rápido pero tanto non oh (eu penso que 7 ou 7.5km/h).
Ou a app me marcaba velocidade de máis, ou as cintas do gym por onde tomo referencia marcan velocidade de menos.

Outras apps que vin por ahí son runnastic e strava, non sei se usades algunha ou cal recomendades.

lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 17:53
Asunto: Re: App GPS running

Normalmente todos llevamos un reloj gps,jajaja,pero mientras no estés seguro de dedicarte a esto,cualquiera de las que has dicho,o sino Endomondo o sports-tracker,te pueden servir.
Y sí,esto iría en material deportivo,pero no te preocupes.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 17:57
Asunto: Re: App GPS running

lihto escribió:
Normalmente todos llevamos un reloj gps,jajaja,pero mientras no estés seguro de dedicarte a esto,cualquiera de las que has dicho,o sino Endomondo o sports-tracker,te pueden servir.
Y sí,esto iría en material deportivo,pero no te preocupes.

Yo ya daba por hecho que casi todos vais con reloj GPS jaja, pero yo a día de hoy prefiero invertir en unas zapas y dejar el reloj-gps para más adelante.
Yo de momento con una app gps para el movil que sea más o menos fiable me amaño.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 17:59
Asunto: Re: App GPS running

Mas o menos fiables,cualquiera de esas que he-has nombrado.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 20:32
Asunto: Re: App GPS running

Mientras no te decidas a comprar el reloj con gps, una solución barata y cómoda es medir las rutas en google maps pedometer y llevar un simple Casio digital de toda la vida (o Kalenji o lo que sea, pero el típico reloj digital cutre con cronómetro, que ahora es cutre, pero en los ochenta era la bomba).
Otra cosa que quería comentarte es algo que se ha hablado muchas veces en el foro: los gps (ya sea reloj, app, o lo que sea), tienen error, y a veces se les va la olla por diferentes motivos: falta de señal por estar entre edificios, no comprenden nuestras rutas y entienden que vamos por el camino más habitual... de manera que, por ejemplo, hay gente que se queja que sus gps le da distancia de más en las carreras: eso es normal, digamos que es ciencia (busca en el foro, ha habido largas discusiones, y foreros muy enfadados con homologadores de carreras).
De manera que, la distancia puntual en un momento determinado, yo paso de ella, porque ahí puede dar barbaridades si, por ejemplo, haces un giro y el sistema gps entiende que has girado un poco más adelante o atrás.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 20:40
Asunto: Re: App GPS running

Eu provei varias apps e non vexo ningunha en particular que destaque sobre as demáis. Che poden gustar máis as características dunha ou doutra, pero polo xeral todas van igual de ben.

Ten en conta que, ademáis das apps, tamén che inflúe na fiabilidade das medicións a frecuencia con que tome os datos o gps do móvil (a maior frecuencia de obtención de datos, mellor aproximación, e polo tanto mellor fiabilidade). Por outro lado esa maior frecuencia de obtención de datos supoñerá un maior consumo de batería e non sei ata que punto as fábricas sacrificarían duración de batería por obter unha maior precisión nas medicións dun aparello multifunción non pensado exclusivamente para medir distancias e ritmos. Ten en conta que os reloxos, xa enfocados as medicións nas carreiras, tampouco son capaces de darche unha medida exacta, aínda que si máis aproximada a realidade.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 21:08
Asunto: Re: App GPS running

Gracias polas vosas opinións. Basicamente que ningunha vai ter unha certeza do 100%.

¿Alguen sabe aproximadamente a distancia entre o Playa Club ou comezo da praia de Riazor, coa fonte dos Surfistas? Interésame bastante ese tramo para tomar de referencia e facer series.
Eu polas apps que consultei ponme entre 1.1km e 1.25km pero prefiro consultalo con vosotros que seguro que tades cansados desa ruta e a tedes controlada.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 21:54
Asunto: Re: App GPS running

Sobre 1.1-1.2 sí
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 22:31
Asunto: Re: App GPS running

lihto escribió:
Sobre 1.1-1.2 sí

Muchas gracias.
Así haré ida y vuelta x2, y serían mínimo unos 4.4km, para testearme para el 5k Leyma





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos