Foros ›
Autor
Mensaxe
lostrego11

Novo foreiro
Novo foreiro
4/03/12
6 Carreiras
32 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 27 Ago 2018, 17:28
Asunto: ENTRENAR CUESTAS

Hola a todxs,
Por favor, no sé si este es el lugar adecuado pero necesito consejo para entrenar cuestas, pues sufro mucho en las carreras donde las hay pronunciadas (Ejemplo, Cambre)
Tengo 61 años y el llano suelo correr los 10000 entre 4 50 y 5 00.
Vivo en Coruña y a ver si alguien me aconseja en cuanto a un buen lugar para hacer series y como debo hacerlas.
Muchas gracias
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Ago 2018, 8:35
Asunto: Re: ENTRENAR CUESTAS

En ese tipo de cuestas sufren todos. Para entrenar cuestas no tienen que ser de una pendiente demasiado pronunciada, con que tengan entre un 4 y 5% de desnivel, son las ideales, y no tienen que ser demasiado largas sobre 150-200mts.
La velocidad va a depender de que tipo de entreno quieras realizar, para tus ritmos de carrera puedes intentar hacerlas entre 4:40 las mas rapidas y 4:55 las mas lentas, por ejemplo 3 bloques de 4 cuestas bajando al trote entre cada una y recuperando 5-7' entre bloques a un ritmo de 5'50". A mi cuando las he hecho me han venido muy bien y no solo para las cuestas en las carreras.
Otros tipos de entrenamientos para fuerza los puedes hacer subiendo escaleras, entrenar por terrenos con subidas y bajadas por ejemplo en la zona de la torre de hercules, y/o trabajo de gimnasio con peso o con el del propio cuerpo.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 30 Ago 2018, 15:27
Asunto: Re: ENTRENAR CUESTAS

Eu cando afronto unha costa na carreira, unha costa que sexa complicada, preocúpame mais chegar o mais descansado enriba de todo, que intentar correr moito.

Para mín son fundamentais dous aspectos:

Por un lado bracear de tal forma que consigas impulsarte algo mais e, por outra banda, dar zancadas mais curtas das que ibas dando por chao.

Pensa que subir unha costa, e ir subindo escalós a cada zancada que das, é como si subiras escaleiras ata un 5 piso, por exemplo. Si os escalós son moi altos cansaráste mais que si son de pouca altura.

É un pouco como os ciclistas, que cambian de marcha para poder subir costas, dando moitas pedaladas, pero que non avanzan tanto como no chao.

Pois aquí é igual: dar mais zancadas, pero mais curtas, de tal forma que a cada zancada avances menos altura, cansándote menos. Irás mais lento, si (como os ciclistas nunha marcha larga), pero chegarás mais enteiro enriba.

Zancadas curtas e bracear mais, paréceme fundamental e que veume moi ben, por exemplo, subindo a dura costa do Vilar na nocturna de Narón.

Saúdos.
lostrego11

Novo foreiro
Novo foreiro
4/03/12
6 Carreiras
32 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 31 Ago 2018, 8:09
Asunto: Re: ENTRENAR CUESTAS

Moitísimas grazas aos dous,
Estou anotado mañá á carreira de San Xoán de Piñeiro que será, sen dúbida, a máis dura da miña vida. realmente o perfil é dun TRAIL, non dunha carreira popular, con kms de costas e varias pendentes por riba do 15 %.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 31 Ago 2018, 13:55
Asunto: Re: ENTRENAR CUESTAS

Eu tamén irei maña a San Xoan de Piñeiro.
¡A ver que tal nos vai!
Ánimo e moita sorte compañeiro Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos