Foros ›
Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 11 Xul 2017, 5:29
Asunto: Organizar carreiras polo wastapp?

Bos días

Non sei moi ben cómo enfocar este asunto e escribo para coñecer opinións e ver si é unha sensación compartida ou unha tara miña.

O que quero:
- que os organizadores teñan unha web pública (súa, do cronometrador, do concello, blog gratuíto,...) onde poñan TODA A INFORMACIÓN E AVISOS DA PROBA.
- posteriormente, E UNHA VEZ REXISTRADOS PARA PARTICIPAR NA PROBA, que todos esos avisos cheguen directamente a contas de correo electrónico.


É innegable a omnipresencia na vida cotidiana das coñecidas como redes sociais (rrss) como medio de comunicación. Entre esas redes, e para o caso que me ocupa, inclúo este foro.

O caso é que me pregunto si os organizadores non se lles vai a pinza e tiran contra si mesmos confiando en servizos pechados en lugar de establecer unha vía de comunicación agnóstica e universal como é ter unha páxina web dedicada (non digo ter un dominio propio) e o correo electrónico para todas as comunicacións relevantes. Hai outros servizos descentralizados e abertos, pero non de uso universal como os citados.

Eu miro con frecuencia unha rede de esas, pero non outras, e o problema é que en algunhas redes tes que estar rexistrado para poder ver os contidos, outras mostran os contidos capados ou con banners moi molestos que ocultan información, non son accesibles desde o móbil, están cheas de publicidade,...
Pregunto por qué, a falta de web propia, non utilizan a web dos cronometradores/organizadores para poñer TODAS as comunicacións relevantes?
Varias veces, moitas veces, entérome de cousas grazas a falar con algunha persona que vai a misma carreira e me comenta algún detalle que viu no facebook. E esto serio?

Personalmente revéntame ter que estar pendente de esos servizos externos e pechados en si mesmos. E levo unha grande alegría cando recibo un correo electrónico do organizador mandándome información relevante de última hora.

Por moito que todo dios teña facebook non significa que un bo organizador centralice ahí toda a comunicación. Que é o próximo? organizar as carreiras por wastapp? Utilizamos a última rede social de moda, que os participantes na proba poden estar rexistrados ou non, en lugar de utilizar un servizo aberto.

Teñen dereito a facelo como lles pete Molón , son entidades privadas que me invitan a participar baixo as súas normas, pero hai xente que non tragamos. A min moléstame.

Repito que non pido que poñan aquí a información, aquí está ben e é accesible e sobre todo as preguntas e respostas son públicas e serven para todo o mundo (SEN PUBLICIDADE NEN OBLIGACIÓN DE REXISTRARSE), pido que non se pechen en si mesmos.

Qué vos parece?

Escribo esto por abrir un debate, mais non me quita o sono o asunto. Que non pareza que estou enfadado Mad mentras escribo esto Mr. Green

-- Chámame "ghose"
calamar

Novo foreiro
Novo foreiro
5/12/13
4 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Xul 2017, 9:50
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

que tienes toda la razón, por lo menos para mi que no uso redes sociales y en principio solo consulto la web del organizador.
-- Por detalles como los que mencionas deje de asistir a alguna carrera por otra ya que con el calendario que existe ahora mismo se puede escoger.
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Xul 2017, 9:57
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

Toda la razón. No estás solo y somos muchos los que, pudiendo elegir vamos a una carrera u otra en función de ciertos detalles. Para mí, la información de la carrera, servicios y recorrido son muy importantes, porque, llamadme loco, pero me gusta saber a lo que voy y de lo que dispongo, ya que para eso pago la inscripción.
EnriqueC

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/01/17
7 Carreiras
200 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 11 Xul 2017, 13:00
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

Estoy de acuerdo. Y si me lo permites digo más.

Debería de ser requisito legal que para la realización de una carrera o actividad deportiva con carácter popular o pública, la existencia de un medio de información propio de la misma, donde aparezca toda la información técnica de la prueba, requisitos de inscripción, reglamento, características y seguros obligatorios de responsabilidad civil. Una página web oficial como expones, no solamente sería pertinente, sino que desde el procedimiento administrativo sería legal. Y más si hay DINERO PÚBLICO de por medio.

Entre otras cosas por que muchas de estas pruebas están subvencionadas con dinero público (de los/as contribuyentes) Sin ir más lejos, 12.000 euros acaban de ser aprobados por parte del Concello para una muy conocida carrera popular, que organiza una "agrupación deportiva" de un conocido medio de información local que se celebrará en Santiago de Compostela. Creo que no basta la publicidad y el autobombo informativo. Si exiges transparencia (que por Ley se debe de aplicar a todas las Administraciones Públicas) también debes de aplicártela a ti mismo. Seas entidad privada, con ánimo de lucro o no. Si hay dinero público de por medio, el canal de información, como por ejemplo una web propia, es lo más apropiado amén de legal.

Saludos.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mar, 11 Xul 2017, 16:28
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

Me adhiero a lo (impecablemente) expuesto por EnriqueC. Aplauso

Si bien, hay que admitir que las facilidades y visibilidad que te da el "caralibro" a la hora de promocionar tu "pet project" lo hacen imbatible, y a pesar también de existir un lugar (pintiparado) para el caso como es este, nuestro bienquerido foro.

Pero no todo el mundo, desgraciada o afortunadamente, compartimos afinidades ni el mismo modo de ver las cosas. Pensando

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 11 Xul 2017, 16:43
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

EnriqueC escribió:
Estoy de acuerdo. Y si me lo permites digo más.

Debería de ser requisito legal que para la realización de una carrera o actividad deportiva con carácter popular o pública, la existencia de un medio de información propio de la misma, donde aparezca toda la información técnica de la prueba, requisitos de inscripción, reglamento, características y seguros obligatorios de responsabilidad civil. Una página web oficial como expones, no solamente sería pertinente, sino que desde el procedimiento administrativo sería legal. Y más si hay DINERO PÚBLICO de por medio.

Entre otras cosas por que muchas de estas pruebas están subvencionadas con dinero público (de los/as contribuyentes) Sin ir más lejos, 12.000 euros acaban de ser aprobados por parte del Concello para una muy conocida carrera popular, que organiza una "agrupación deportiva" de un conocido medio de información local que se celebrará en Santiago de Compostela. Creo que no basta la publicidad y el autobombo informativo. Si exiges transparencia (que por Ley se debe de aplicar a todas las Administraciones Públicas) también debes de aplicártela a ti mismo. Seas entidad privada, con ánimo de lucro o no. Si hay dinero público de por medio, el canal de información, como por ejemplo una web propia, es lo más apropiado amén de legal.

Saludos.

En santiago hay más de una carrera con esa aportación del concello.
Pero tanto en esas como en otras creo que se pone toda la información en las webs pertinentes, evidentemente así debe de ser, es posible que puntualmente algunos organizadores por comodidad tiren de redes sociales pero sin duda no es lo lógico, información irrelevante o complementaria tipo concursos, info meteorológica etc puede valer, pero el reglamento siempre está completo en la web de la empresa organizadora, concello o cronometradora, y quien no lo haga así lo está haciendo mal.

www.youtube.com/channe...subscriber
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Xul 2017, 17:05
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

Estoy totalmente de acuerdo. Y ya puestos podrían usar siempre formatos estándar por ejemplo para las clasificaciones públicas porque facilitaría poder tratar ciertos datos.

Tiempo atrás intenté hacer alguna app de utilidad, pero es un carajal mantenerla porque cada uno publica las cosas dónde le cuadra y en n formatos distintos. Que están en su derecho, pero homogeneizar las cosas suele ser útil.
EnriqueC

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/01/17
7 Carreiras
200 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 11 Xul 2017, 18:26
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

mac-ray escribió:


En santiago hay más de una carrera con esa aportación del concello.
Pero tanto en esas como en otras creo que se pone toda la información en las webs pertinentes, evidentemente así debe de ser, es posible que puntualmente algunos organizadores por comodidad tiren de redes sociales pero sin duda no es lo lógico, información irrelevante o complementaria tipo concursos, info meteorológica etc puede valer, pero el reglamento siempre está completo en la web de la empresa organizadora, concello o cronometradora, y quien no lo haga así lo está haciendo mal.

No quería personalizar sobre Santiago de Compostela y menos del Concello, no quiero hacer una película de "os meus son os bós"...pero si quieres pasamos lista. Y aparecerá por poner otro ejemplo de una muy reciente, con aportación de dinero público, de dos concellos, sin datos ni web específica (salvo el Facebook que se alude) que toda la info transcurrió por aquí, por Facebook y por carreirasgalegas.com

Por cierto con muy buenas críticas de los/as foreros. Pero es así. Y en mi modesta y humilde opinión...si en un evento deportivo, hay participación de DINERO PÚBLICO por Ley de procedimiento administrativo debe de haber INFORMACIÓN ESPECÍFICA del evento, a través de canales adecuados.

Una web, por ejemplo.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 11 Xul 2017, 22:15
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

Mira o que o texto é longo, pero case que o resumo en son antiredessociais. Chegas a calificar unha rede social como algo pechado. Alabadiño.

A máis utilizada é Facebook. Un servicio gratuito ó alcance de calquera organización por moi cativa que sexa. Algo co que chegas a moita xente de forma instantánea sexa con videos, imaxes ou texto. Editable, algo importante cando non é a primeira vez que che chega un correo da organización e que despois volven a mandar con correccións e da lugar a confusións.

Eu penso que son complementarios, e que se deben usar ámbolos dous. Un exemplo son as carreiras de Arousa Neo, que utilizan ambos de forma óptima. Incluso a web propia.

Pero como dixen, vexo máis certo rechazo ás redes sociais que preocupación pola utilización das mesmas polas organizacións.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 12 Xul 2017, 5:51
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

Vaia por diante que moitos organizadores, a maioría, comunican moi ben a súa información, pero teño máis problemas HOXE para informarme dos que tiña hai catro ou cinco anos. En serio.

Pero, tal como comentades arriba, a veces hai varias carreiras nun día e igual me apetecía ir a tal sitio pero resulta que a outra carreira informoume de xeito máis claro e non tiven que perder o tempo para nunha ollada saber todo o que precisaba.

EnriqueC escribió:
[...] toda la info transcurrió por aquí, por Facebook y por carreirasgalegas.com

[...]

Una web, por ejemplo.
Tes razón en non centrar a opinión en unha proba en concreto, pero precisamente si puxesen TODA a información sobre a carreira en carreirasgalegas e a fosen actualizando segundo se aproxima a proba a min non me parecería mal. Eso é "unha web".

Na miña opinión a información relativa a aportacións de institucións públicas creo que pertence as webs de "transparencia" das propias institucións que as fan, pero tamén creo que debería ser máis accesible (sendo esta mínima en comparación a outras partidas orzamentarias). E non estou dicindo que non se den cartos para esto, se non que sexa clara a súa adxudicación.

memphis_ESP escribió:
Mira o que o texto é longo, pero case que o resumo en son antiredessociais. Chegas a calificar unha rede social como algo pechado. Alabadiño.
Non estou seguro de se te refieres ao meu mensaxe inicial, pero permítome respostar. Como resumo quedouche moi resumido Angel e quizáis non me expliquei ben ou ti non entendeches que o tema central da miña mensaxe era o acceso a información, non as miñas fobias.

Sin centrarme en facebook, si que creo que é unha rede social pechada... en si mesma. É moi incómodo, para min que non estou rexistrado en esa rede social tan famosa, ler información, recibir comunicados, ver fotos de perfiles e descricións do percorrido, ver fotos, etc. Comprendo que si estás rexistrado resulta moito máis accesible Guiño
O de "antiredessociais" creo que non procede. Que non utilice unha rede social concreta, por moi utilizada que sexa, non creo que me califique de anti- nada.

Preocuparíame, por exemplo, que o meu concello me obligase a utilizar facebook para enterarme do que fai; que o Sergas limitase as comunicacións ao washtapp en lugar de un sistema aberto e descentralizado como [poñer aquí algunha das alternativas] igual que o correo electrónico. Que o faga o organizador de unha carreira pódeme resultar molesto, pero non preocupante.

Dixen arriba que cada organizador que faga o que queira, pero quero notar que non todos os seus clientes potenciais se enterarán do que propoñen.

En "Otros Temas Interés" podemos debatir sobre Qué venden as coñecidas como Redes Sociais? Silbar

-- Chámame "ghose"
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 12 Xul 2017, 6:38
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

Tamén hai que ter en conta as pequenas carreiras feitas con escasos medios e xestionadas por uns poucos voluntarios, con apenas tempo para organizar dito evento. Carreiras, moitas delas gratuitas, que si non fose polas redes sociais e o boca a boca acabarían desaparecendo.

Non todos teñen os recursos ou coñecementos necesarios para ter a súa propia web.

Grazas a deus (ou o administrador) dispoñeemos do foro de Correr en Galicia para volcar a información e ter a mellor información de primeira man, xa seña a través do regulamento que se volca no calendario ou os foros onde se comentan estas carreiras.

Si que é certo que vexo carreiras nas que se fai alarde de grandes medios e teñen esquecido un pouco o tema da información o corredor.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Xul 2017, 6:40
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

XoseM escribió:

Sin centrarme en facebook, si que creo que é unha rede social pechada... en si mesma. É moi incómodo, para min que non estou rexistrado en esa rede social tan famosa , ler información, recibir comunicados, ver fotos de perfiles e descricións do percorrido, ver fotos, etc. Comprendo que si estás rexistrado resulta moito máis accesible Guiño

Preocuparíame, por exemplo, que o meu concello me obligase a utilizar facebook para enterarme do que fai; que o Sergas limitase as comunicacións ao washtapp en lugar de un sistema aberto e descentralizado como [poñer aquí algunha das alternativas] igual que o correo electrónico. Que o faga o organizador de unha carreira pódeme resultar molesto, pero non preocupante.

Sigues falando de rede social pechada (insisto na incoherencia), cando eres ti o que te pechas a estar informado por non rexistrarte nunha rede social. Como se para rexistrarse no facebook houbera que facer papeleos como nunha hipoteca. É tan sinxelo como rexistrarse neste foro. Podemos discutir de qué tipo de información nos ofrecen as organizacións e a falta dela nalgúns casos, pero criticar que utilicen facebook... Nono e non por como funciona a rede social, senon por "non quero rexistrarme".

A moda de que os concellos teñan páxina de facebook para informar do que fan e informar de cousas de interés ós veciños... Nono foi unha das mellores cousas que pasou nos últimos anos respecto á comunicación concello-veciño.

Anda, non resistas e faite unha conta de facebook Razz
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 12 Xul 2017, 8:10
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

memphis_ESP escribió:


Sigues falando de rede social pechada (insisto na incoherencia),
[...]

A moda de que os concellos teñan páxina de facebook para informar do que fan e informar de cousas de interés ós veciños... Nono foi unha das mellores cousas que pasou nos últimos anos respecto á comunicación concello-veciño.

Anda, non resistas e faite unha conta de facebook Razz

Quizáis a metáfora da burbulla informativa sexa relevante para aportar máis claridade ao meu argumento. É unha burbulla moi grande, pero non é todo.


grazas polo convite Guiño


Paréceme fenómeno que poñan a información en [a rede social preferida de cada quen]. Perfecto.

Paréceme regular tirando a mal que SÓ a poñan en [a rede social preferida de cada quen].

Creo que así está máis claro.

-- Chámame "ghose"
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Xul 2017, 9:58
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

XoseM escribió:


Paréceme fenómeno que poñan a información en [a rede social preferida de cada quen]. Perfecto.

Paréceme regular tirando a mal que SÓ a poñan en [a rede social preferida de cada quen].

Creo que así está máis claro.

Queda máis claro, sí. A túa posición antifacebook. Pensando

¿Qué prefires entón? ¿Información en Twitter a cachos de 140 caracteres? ¿Ou información en fotos de Instagram?

Avisa cando crees a conta en Facebook para facerche a solicitude de amizade Mr. Green


Por certo, xa que estamos... ¿que organización foi a que che fixo reventar así pola mañá cedo? Pensando
EnriqueC

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/01/17
7 Carreiras
200 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Xul 2017, 14:04
Asunto: Re: Organizar carreiras polo wastapp?

Perdonar que tercie pero Facebook es o forma parte de Internet. Siendo un servicio, privado, con jurisdicción en los EE.UU. (ver las condiciones de uso) Y cuando se realiza un evento con carácter deportivo, donde cualquier Administración Pública tiene algún tipo de relevancia, la utilización de Facebook de forma EXCLUSIVA, bien podría ser considerada ilegal, a efectos de publicidad, concurrencia y transparencia, tal y como nuestro ordenamiento jurídico en materia administrativa plantea. Y más si en el evento una Administración Local es la organizadora y/o patrocinadora económica del mismo, en función de sus competencias propias.

La Ley de transparencia es muy clara al respecto, con respecto a los entes privados: www.boe.es/buscar/doc....2013-12887 dice el art. 3 "Otros sujetos obligados" dice que " Ojo morado Las entidades privadas que perciban durante el período de un año ayudas o subvenciones públicas en una cuantía superior a 100.000 euros o cuando al menos el 40 % del total de sus ingresos anuales tengan carácter de ayuda o subvención pública, siempre que alcancen como mínimo la cantidad de 5.000 euros." Por lo tanto es de aplicación lo que la Ley de Transparencia establece.

Desde luego este tipo de cosas se resolverán lamentablemente a través de los Tribunales Contencioso Administrativos, con Sentencias en firme. Espero y deseo que una Administración Pública no obligue por sus actos a ser demandada. Aunque con mi particular experiencia, os puedo asegurar en primera persona que una Diputación Provincial te lleva al Contencioso Administrativo por la vía judicial por un importe de 152 €. (Luego dicen algunos políticos que están para defender a los "desfavorecidos")





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos