Foros ›
Autor
Mensaxe
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2016, 20:14
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

los federados que quieran optar a los premios tenian que anotarse por champion chip, lo de los agasallos no lo se. en los 1704 no estan los federados que son 356 segun la lista de inscriptos que da la organizacion.
total 2060 corredores si no se me escapo ninguno en la cuenta jajja.
saludos y hasta el domingo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2016, 20:35
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

richiarg escribió:
los federados que quieran optar a los premios tenian que anotarse por champion chip, lo de los agasallos no lo se. en los 1704 no estan los federados que son 356 segun la lista de inscriptos que da la organizacion.
total 2060 corredores si no se me escapo ninguno en la cuenta jajja.
saludos y hasta el domingo

Posiblemente teñas ti razón i eu como o lin por riba e sen prestar moita atención, este mixturando, ten máis razón de ser o de optar aos premios e non o de recibir os agasallos.

Un saudo.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2016, 20:51
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

drive.google.com/file/...VDRkk/view
Listado total de participantes federados y no federados con dorsal asignado.
2000 participantes aproximadamente

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2016, 21:00
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

husodie escribió:
Boas compañeiros. Eu teño unha dúbida con respecto á retirada de dorsais. No regulamento di que se entregan "excepcionalmemte" o día da carreira... a dúbida que teño é se hai que solicitalo previamente ou se refiren a que preferiblemente retires o dorsal o venres ou o sábado?


ART. 9. A ENTREGA DE DORSAIS E CHIPS DO XXI MEDIO MARATÓN DE PONTEVEDRA CAIXABANK 2016
Será para todos os deportistas (federados ou non) que participen tanto no XXI Medio Maratón Pontevedra CaixaBank 2016 como para os do Campionato de Galicia de Medio Maratón 2016 e farase no Pavillón Universitario (Maxisterio) na r/ Padre Gaite o día venres 14/X de 17.00 a 20.30 e o sábado 15/X de 10.30 a 13.30 horas e de 17.00 a 20.30 horas. Excepcionalmente (PARA OS QUE NON SON DA COMARCA DE PONTEVEDRA) o día da proba de 08:30 horas a 10:00 horas.
Os participantes FEDERADOS no Campionato de Galicia de Medio Maratón 2016 terán que correr co dorsal que lles entregaremos a Organización nos horarios e lugares anteriormente descritos (non co dorsal da FGA).


Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2016, 21:09
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

-editado-
Eu recollo o domingo como todos os anos, as 9:00, é cando podo.


Última edición por sanmikel o Xov, 13 Out 2016, 22:26; editado 1 vez
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2016, 21:13
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

A comarca de Pontevedra www.google.es/maps/pla...-8.6446218

Penso que a tí non te colle dentro da comarca de Pontevedra e a min tampouco, outra cousa e a provincia Guiño

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
husodie

Novo foreiro
Novo foreiro
20/12/15
3 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2016, 23:15
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

Gracias chicos. Recoller dino o domingo polaco mañana tamén. Sorte a todos!!
eldelmonte

Maratoniano
Maratoniano
23/05/07
0 Carreiras
379 Mensaxes
Pereiro de Aguiar
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2016, 15:54
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

Pues al final no llovió. Temperatura ideal, algo de humedad pero podía ser mucho peor. Contento con el tiempo controlado en todo momento para no llegar pasado como casi siempre. Hasta el año que viene!.
Lolinho38

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
147 Carreiras
313 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2016, 16:25
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

Gran carrera hoy en Pontevedra... Deseo dar la gracias a la organización y voluntarios por hacer esta fiesta del running... Nos vemos en el 2017.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2016, 17:11
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

Kurty escribió:
Gracias Lihto, en Pontevedra la idea es bajar de 1h29' para cumplir con el objetivo de ir perdiendo 1 minuto cada año en las medias.
Y sino habrá que intentarlo en Vilagarcía.

Esto foi o que escribín no foro de carreiras no estranxeiro. Pois máis que contento co resultado da media, non esperaba que me saira tan ben. ao final ata din baixado de 1h28', 1h27'55" oficial.

Cando sabemos que as marcas de antaño non van volver por diferentes motivos, os anos van pasando, os adestramentos non son tantos, nin tan bos, lesións cada X tempo, outras ocupacións etc. temos que poñernos pequenos obxetivos para seguir disfrutando das carreiras.

Así que hoxe sain con esa idea, decidín sair moi forte dende un principio, marcando todos os Kms. por GPS entre 4'05 e 4'10, paso polo 10 en 41'43 oficial, levo máis de 35" de marxen (polo meu), e me encontro moi cómodo, sigo moi ben ata a 2ª subida ao casco antigüo, na que empezo a notar a fatiga.
Cando voltamos a sair a estrada que da a Ría, ainda que marco ese Km. en 4'03 por GPS, sei que vou sufrir o que queda, levandoo ben ata o Km17,500, a partir de ahí xa empecei a liarme cos ritmos, xa que deixei de mirar os parciais e ia facendo cálculos ao paso polos P.K. e ainda que o ritmo decaera un pouco non ia tan mal e levaba un bo colchón de segundos ou eso creia. Pero debía ser que ia peor oxigenado do que contaba, xa que ao paso polo 19 pensei que ia a andar xusto para baixar de 1h29' e a dar o pouco que tiña neses 2 Kms, e xa sen mirar o crono ata a entrada no estadio na que vexo que vou para baixar de 1h28' se sigo así e así foi, 1h27'43" neto, case igual ao mellor tempo que fixen o ano pasado en media, así que este ano igualado. Aplauso Aplauso

Felicitar a organización un ano máis, e a todos os voluntarios por brindarnos esta carreira.

Saudar a todos os foreiros aos que vin, saudei, falei etc. etc, que como son un montón non vou nomear.
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2016, 17:13
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

Excelente carreira. Un acerto ese final no estadio despois dos 21 km . O final o tempo acompañounos.Noraboa a organizacion e os voluntarios.
Saudos.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4706 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2016, 19:26
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

ya hacía 3 años que no corría esta media,y sigue siendo espectacular,mi enhorabuena a la organización,como crítica constructiva,poner mas gente en el guardarropa,porque al final los chavales no daban abasto,y las duchas,poco sitio y menos agua,para tanta gente,por lo demas felicitar a mis compis de equipo por sus pedazo marcas,fran,pepe y sergio,a mis compis de los jackbauers,mateo,oscar,dani y eugenio,personalizando si me dejais en mateo por ese bocado enorme que le dio a su MMP,y un placer como siempre,el café de antes,las cañas de despues,y saludar a tanto amigo,jose,simon,miguel,fonvigo,kurty enhorabuena por tu marca,segis,y los que se me olvidan,por cierto,camiseta preciosa la de este año,saludos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
008

Maratoniano
Maratoniano
3/04/08
0 Carreiras
229 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2016, 20:25
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

La carrera muy bien.
Muchas gracias a toda la organización y bueno a los voluntarios muchas gracias y mil olés.
Una pega: el circuito anterior a este era muchísimo mejor que el actual. Eso de tener que hacer al final de la carrera ese recorrido al lado del río y volver es matador
Gracias
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2016, 21:05
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

Coincido en lo del guardarropa y añadiria lo del tema de los cajones que me pareció que abarcaban una franja de tiempo muy amplia y cabia gente con diferencia de tiempos muy dispares. Por lo demás esta para mi es una de las clásicas y mejores medio maratones del año y es un placer estar un año más en Pontevedra. Condiciones ideales hoy para correr y gran organización.
Increible la cantidad de foreros con los que coincidí y no nombraré a todos pero decir que esta mañana disfruté de la compañia de todos ello de verdad, un placer. Hasta la siguiente.
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2016, 21:51
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra

Coincido con mis comapañeros en felicitar a la organización de esta media.

MUY BONITA CARRERA Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

LO MEJOR:
-Los voluntarios, ver correr/desfilar a los miembros de la Brilat en plan marines americanos(espectacular), el avituayamiento final, que el día acompañó, ...

LO PEOR:(con ánimo constructivo)
- Los cajones de salida con esos tiempos es casi como no ponerlos, el recorrido por la ciudad vieja es muy bonito pero muy muy lento con tantísimos giros, que hoy ya no había tallas de camisetas, 20€ de inscripción, ...

Me voy con muy buen sabor de boca de esta carrera, y aunque es muy bonota y animada para corredores y acompañantes, yo no la eligiría "para hacer marca".

Un saludo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos