Foros ›
IV Carrera Popular y Canicross "Alejandro Gomez"
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2015, 12:28
Asunto: Re: IV Carrera Popular y Canicross "Alejandro Gomez"

moyano escribió:
Gracias sanmikel. Una ultima pregunta...el circuito es el mismo del año pasado?
Eu aínda non me escribín, estou esperando o último momento, pois como o coste e o mesmo, e ademaís estou molido do MM, pois vexo como vou.

Este ano, está menos movido o foro da carreira, así que imaxino que o Circuito será o mesmo.
A verdade e que fixen a altímetría da proba, e mellor non a subo.
GAELETE

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/12
10 Carreiras
80 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Out 2015, 21:21
Asunto: Re: IV Carrera Popular y Canicross "Alejandro Gomez"

Hay donde ducharse al acabar?
Miguel2786

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/11
20 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2015, 21:35
Asunto: Re: IV Carrera Popular y Canicross "Alejandro Gomez"

De primera mano felicitar a la organización por la carrera. Pero me gustaría expresar unos aspectos que creo que se pueden mejorar.

1. Para un 10 k no estaría mal poner un avituallamiento líquido en la mitad más o menos. Al menos un simple vaso con agua.

2. El marcaje, había zonas que creo que eran confusas.

3. Por 10€ creo que se hecha en falta al menos un recuerdo de la carrera.

4. El terreno, aunque fué un recorrido precioso, se podría avisar que fué más un cross que un 10k

De todas formas lo pasé genial. Felicidades a la organización. Un saludo
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2015, 23:51
Asunto: Re: IV Carrera Popular y Canicross "Alejandro Gomez"

Fago constar que non participei nesta carreia, pois non estaba en condicións. Pero tiven un oco para acercarme e ver a carreira, animar, e incluso sacar fotos.
Non sei que sucede con esta carreira, que a tan pouco xente atrae estos anos. A de Santiago quita corredores, pero non creo que todos.
Un trato excelente por parte de Alejandro, e do seu equipo, e tamén dos organizadores. O finalizar te tratan como na casa dos teus avós, pinchos, cervexa, callos, chourizos... etc... Moi familiar todo.
A parte dos detalles que sucederon que non teñen nada que ver coa organización, o único que si vexo que este ano se levou mal, foi o tema do avituallamente inexistente (tal como di "Miguel2786"). Un botellín de auga non lle ven mal a ninguén.
Para min se podo correr vai ser unha fixa no meu calendario, pois é unha proba en Vigo, que non fai falta madrugar, onde podes ver probas de Canicros, con moitos campeóns de España. Un día onde na propia proba hai un mercado para que a familia e os nenos o pasen ben, onde hai festa ese día, é hai atraccións. Que máis se pode pedir.
Eu non ma perdo para o ano Alejandro, sempre que as condicións físicas mo permitan.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2015, 0:08
Asunto: Re: IV Carrera Popular y Canicross "Alejandro Gomez"

Como tema aparte do anterior so quero comentar, o pouco tacto, ou o pouco don de xentes, o mal día, ou outras cousas maiores que se me ocorren decir, pero que vou omitir, do "encargado" do STAND de "Coca-Cola".
En serio, nos meus 14 meses de carreirs populares non encontrei unha persoa tan mal encarada, e con malos modos.
Que conste por Anticipado que no fondo da cuestión tiña razón, pero non nas formas (En coller un Powerade, para unha nena, que eran para os "corredores", e non para os familiares, nen nenos nen inscritos que non corren). Flipei, pois desposi de pasar todos, todos os corredores, e de repetir me acerquei a perdir un, pois había moi bo ambiente coa Organización e o rapaz, que no fondo tiña razón, non tivo en ningún momento nas formas, nen nas palabras.

Non ía decir nada do tema, pero xusto cando marchaba, antes da entrega de premios, eu ía andando coa Nena, e o ""encargado" do STAND de "Coca-Cola", lle dixo a muller dun corredor o seguinte, na distancia de uns 10m:
¡Que tal! ¿xa leva para toda a semán? Colla un pouco maís! (Ou algo moi similar)(Estaba desmontado o arco de saída, a cara visible de "Coca-Cola" nese intre.)
A señora que acababa de sacar fotos da carreira, e que levaba varias bolsas con roupa dun corredor, se acercou e lle ensinou as bolsas, e o susodicho personaxe, lle seguiu increpando !! Abraiado
Nese intre lle dixen eu a Señora, que o deixara, que tiña un mal día, e vai él, e se me encara a menos de 50 cm de min, recordándome o de antes (eu coa nena da man), e él con malos modos, decíndome o mesmo que me había dito.
Eu so lle dixen, que no fondo da cuestión tiña razón, e eu antes, non protestei nen nada, simplemente me fun. E indicandolle que os modos non eran baixo ningún modo correctos, nen os modos nen os xestos que expresaba.
Nese intre decidín irme, e a muller Creo que se chama Maribel, e sube fotos por aquí de vez en cando, nos marchamos falando do mal compartamento de alguén que está de cara o público, e incluso da forma de encarse. Na segunda vez, me dou a impresión que esta persoa buscaba jaleo, se é algún que coñezo non quedaría así..

pd: So como curiosidade, creo que en Total na proba de 10k e 5k, había 30 particpantes, despois de chegar a última, e pasar case 5m, fun buscar a bebida, que vos aseguro que había bebida por o menos para uns 150 corredores. E repito, non fondo do razonamento tiña razón. Dous non pelexan se un non quere.. ou algo así decía....
Creo que todo isto, sen enterarse ninguén, ou case ninguén salvo os 3 implicados e a miña pequecha.

xurxo64

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/05/10
0 Carreiras
126 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2015, 12:06
Asunto: Re: IV Carrera Popular y Canicross "Alejandro Gomez"

Suscribo lo que acabas de comentar, sanmikel.

Efectivamente era Maribel, mi mujer, y fue en el momento que yo me estaba cambiando de ropa en el coche después de la carrera. Precisamente, antes le había dejado la susodicha botella de esa bebida roja que yo mismo le metí en una de las bolsas que tenía con ropa que acababa de comprar en el mercadillo que hubo allí. Cuando regresé me comentó lo que le pasara, y lo que más le fastidió fueron sus modales.

Por si no se da cuenta y lee esto, es quien fue cargada con un saco de pan (y yo de otro), supongo que para comer todos después de la carrera, y que no quería/podía que se lo dejáramos en su stand.

Maribel me acompaña en todas las carreras, y desde luego no vamos a ellas a comer, ni a beber, ni a coger nada para llevar a casa que no se nos dé. Ella se entretiene sacándonos fotos, yo corriendo, y como la inmensa mayoría, vamos a pasarlo bien y a crear amistades.

Por cierto, si buscáis en facebook están las fotos de Maribel colgadas. No las puse en el foro porque hay fotos de menores y no se puede.

En fin, el encargado del stand de coacola no estuvo acertado en las formas. Se puede realizar el mismo trabajo con otros modales. Estoy convencido de que solo fue un mal día. Por lo demás, es verdad que si se agradecía un trago de agua al paso por vuelta para los que fuimos a 10km, pero en general la prueba estuvo muy bien y desde luego que se merece mucha más participación. Por mi parte, pienso repetir.

Saludos.

xurxorunner.blogspot.com/
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2015, 13:18
Asunto: Re: IV Carrera Popular y Canicross "Alejandro Gomez"

Nadie está libre de un buen marrón de cuando en cuando, jejje, aun así flipo con el notas y con el experto en recursos humanos que lo puso ahí. Muro Muro
En el San Martiño los del Powerade ponen una cuadrilla de tias macizas que reparten para 6000 almas los botellines con sonrisa de oreja a oreja incorporada en modo default. Que algun... "que algunos cientos" de espabilados cogen uno de cada color... no pasa nada, se hace la vista gorda, no vaya la Coca-cola a ser más papista que la Pepsi. Así los del final se quejan... que no llega para todos... pues nada, que se joroben... que se quedan con la boca pastosa, no es su problema y si no que vayan a beber el agua al Tinteiro, así no les caen los piños.

En vuestro caso, una carrera de 30 corredores contados y powerades por garrafas, y van y ponen a uno rabioso y que no sabe decir las cosas sin ofender ni atinar en lo que dice.

Los caminos del marketing son inescrutables. Disimulando Ríndose

Homo homini gallicus canis





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos